Ford ar putea aduce în Europa modelul low-cost Figo

Publicat miercuri, 26.01.2011 12:59 de Bogdan Mirică

Ford doreşte să facă din modelul indian Figo, bazat pe vechea generaţie Fiesta, un produs global, care să ajungă şi pe Bătrânul Continent.

Destul de popular pe piaţa din India, modelul Ford Figo ar putea ajunge şi în Europa. Mai multe surse din interiorul Ford susţin că producătorul american intenţionează să aducă pe Bătrânul Continent modelul low-cost, creat şi dezvoltat special pentru publicul indian.

Figo ar urma să devină astfel un model global, gata să se vândă pe 50 de pieţe mondiale, împărţite între Europa, Mexic şi Africa de Nord. Modelul, vândut cu aproximativ 5200 de euro în India, a fost dezvoltat pe baza vechii generaţii Fiesta şi este disponibil în două versiuni de motorizare, ambele pe benzină, cuplate la cutii manuale: un propulsor de 1.2 litri şi 71 de cai putere şi unul de 1.4 litri Duratorq de 69 cai putere.

Pentru a putea fi comercializat pe piaţa din Europa, Figo va avea nevoie însă de o serie de modificări substanţiale. Materialele folosite în interiorul modelului indian sunt de o calitate mult inferioară celei europene, care s-a obişnuit deja cu produse bune de tipul actualului Fiesta şi Focus. Pentru a putea livra europenilor noul Figo, Ford ar trebui să se gândească şi la introducerea unui brand low-cost.

via | autoblog

  • a, miercuri, 26.01.2011 14:55
    duratorq benzina ???

    motoarele duratorq sunt diesel

  • LauCalin, miercuri, 26.01.2011 18:22

    Eu cred ca de asa ceva este nevoie la Craiova. O masina din fosta generatie, destul de fiabila, care nu implica costuri prea mare nici de productie si nici de cumparare si cu dotari destul de bune.

  • Bogdanel, miercuri, 26.01.2011 21:14
    @ Bogdan Mirică

    Domnule jurnalist, se putea face o mica verificare pe net si astfel puteati evita greseala legata de motorizare din articol. Astfel, acest model vine in doua variante de motorizare: -1.2 Duratec Benzina 70 hp@6250 / 102 N·m (10.4 kg·m)@4000 -1.4 Duratorq Diesel 68 hp@4000 / 160 N·m (16 kg·m)@2000 Mai multa atentie pe viitor :)