Ford a angajat un designer de la Cadillac pentru a schimba marca Lincoln
Fostul designer şef al exterioarelor Cadillac va deveni liderul întregului departament de design de la Lincoln pentru a ajuta la renaşterea mărcii de lux a celor de la Ford.
Ford vrea să-şi împrospăteze diviza de lux Lincoln şi a angajat un designer de la Cadillac pentru a realiza acest lucru. Max Wolff este un australian în vârstă de 38 de ani care va fi şeful departamentului de design de la Lincoln începând cu 3 ianuarie 2011. Odată cu el vine promisiunea celor de la Ford pentru a prezenta şapte modele ”noi sau îmbunătăţite semnificativ” pentru singura marcă de lux a producătorului american în următorii şapte ani.
Max Wolff este responsabil pentru design-ul exterior al modelelor Cadillac din 2007. În trecut, Wolff a lucrat pentru GM în cadrul Daewoo Auto&Technology, unde a pregătit modelul Chevrolet Cruze. Cariera sa pentru GM a început în Australia, în cadrul măcii Holden, în anul 1998. Noul şef al lui Wolff este Moray Callum, directorul executiv de design pentru divizia americană a mărcii Ford.
Lincoln era cea mai bine vândută marcă de lux din Statele Unite ale Americii în 1998. Acum, singura marcă de lux a celor de la Ford este depăşită la vânzări de Volvo, Jaguar, Land Rover şi chiar Aston Martin. În luna noiembrie, Lincoln a vândut 77.768 de unităţi în SUA, cu 7.4% mai mult faţă de anul trecut, dar cu mai puţin de 50% faţă de ceea ce vând Mercedes, Lexus şi BMW în SUA în aceeaşi perioadă de timp. În plus, Lincoln îi are în faţă pe cei de la Cadillac, Acura, Infiniti şi Audi.
Lincoln va rămâne singura marcă premium a celor de la Ford. Oficialii Ford au anunţat în luna iunie că vor renunţa la Mercury până în 31 decembrie şi că vor concentra resursele obţinute pentru a restaura marca Lincoln la gloria din trecut. Lincoln are peste 1.200 de reprezentanţe în SUA, dar Ford vrea să elimine aproximativ 200 de dealeri pentru a spori vânzările per reprezentanţă.
Via | AutomotiveNews (înreg.)