Ford: 10.000 de exemplare Puma Gen-E produse la Craiova
Ford Otosan a anunțat că a atins borna de 10.000 de exemplare Puma Gen-E produse la uzina de la Craiova. Noul model are un preț de pornire de 35.000 euro în țara noastră.
La două luni după ce au început livrările primelor exemplare ale noului Ford Puma Gen-E, versiunea electrică a crossover-ului a ajuns acum la 10.000 de exemplare produse la uzina de la Craiova.
Noua versiune electrică a lui Ford Puma primește un singur motor electric de 168 de cai putere, alimentat de o baterie de 43.6 kWh. Autonomia este de 376 de kilometri.
Ford Puma Gen-E este disponibil în România la un preț de pornire de 35.000 euro. Mașina a fost testată recent și de redacția noastră. Testul nostru cu noul Ford Puma Gen-E îl vei putea citi aici.
via Ford
-
oricine, duminică, 18.05.2025 07:22
Dacă ai ști ce e aia pompă de căldură te-ai abține. La 0 grade randamentul este același cu încălzirea cu rezistență electrică. Așa că în 70 % din cazuri e marketing.
-
alex_cu_a_mic, luni, 19.05.2025 08:55
@oricine Sa nu exageram. Ce zici tu e valabil pe la -30 de grade si mai jos. In rest e mult mai eficienta pompa de caldura.
-
eu, luni, 19.05.2025 13:12
m-am dus in weekend la poli auto fest ca sa iau seama la mai multe masini electrice accesibile (fara audiuri e-tron, mercedesuri eq si alte avioane) pe care ma asteptam sa le gasesc acolo si le-am gasit. la termice sau hibride nici nu m-am mai uitat, pasiunea pt ele veche de peste 30 ani s-a stins si au devenit complet neinteresante pentru mine dupa ce am inteles cat de mult se simplifica viata cu o electrica (evident, daca ai unde sa o incarci in voie pe AC, conditia nr 1). cu mari sperante am ajuns la ford puma gen-e, care in final m-a lasat oarecum descumpanit din urmatoarele motive: 1. caroseria/usile suna ca o conserva de tabla chioara (e o diferenta enorma fata de marcile chinezesti, unde usile se inchid perfect, cu acel sunet de plin, care dovedeste atentia acordata materialelor de insonorizare si etanseitatii, calitatii imbinarilor). fie, trec cu vederea. 2. materialele de la interior care, nefiind deloc un pretentios, nu ma afecteaza la modul real, dar chiar nu ma asteptam sa fie atat de neprietenoase si neglijent prinse, dar hai, din nou trec cu vederea, avand in vedere pretul bun. 3. primul minus notabil, dar pe care il cunosteam dinainte: lipsa pompei de caldura. mare pacat. 4. si de departe cel mai neplacut, dezamagitor si enervant lucru: bancheta spate extrem de scurta si incomoda, buna doar pentru copii sub 140 cm si atat. odata cu ridicarea podelei, pentru a face loc bateriei, bancheta ar fi trebuit neaparat montata mai sus, ca loc mai este, pentru ca la peste 30 minute petrecute acolo in pozitia aia cu genunchii la gura garantat vei fi rupt de spate. sau ar fi trebuit modificata forma banchetei, alungita cumva ca sa sustina si pulpele, sa nu ramai ca fraierul cu ele in aer si sa stai cu toata greutatea doar pe noada. cine nu are de gand sa tortureze adulti pe locurile alea si sa puna ocazional doar copii mici, ar putea inca tine puma gen-e pe lista scurta. in ciuda acestor neajunsuri majore de la punctele 3 si 4, o voi tine si eu in short-list. acum sa zic si partile ei bune: - eficienta sistemului de propulsie, nota 10 cu feliciari pentru efortul de a scoate asa cifre excelente - inca un 10 pentru portbagajul mare si modular. - un mare bravo de asemenea pentru utilizarea rationala a unor componente aparent rudimentare, dar care pe termen lung vor tine cu casa: tamburi pentru rotile spate si suspensie spate cu punte, nu multilink. nu strambati din nas, sunt genul de componente potrivite in rolul potrivit, care isi vor face treaba bine si orice solutie mai sofisticata ar fi fost nejustificata atat tehnic cat si economic, ar fi facut masina mai scumpa inutil. sa zic rapid si ce m-a mai impresionat placut: byd atto 2 (incredibil de bine lucrat, m-au socat byd-urile), skoda enyaq, opel frontera electric, hyundai inster, lynk&co 02, kia ev3, leapmotor c10. mi-as fi dorit foarte foarte mult sa iau contact si cu noul renault 4.
-
claudiutamas, miercuri, 21.05.2025 01:23
N-are pompă de căldură, dar are management termic. Cel puțin poate încălzi bateria iarna. Nu ști încă dacă o și răcește vara... Încă aștept date.
Citeste si
-
INTERN | joi, 4 septembriePrețuri noul DS No.8 în România: start de la 59.000 de euroClienții din România pot comanda noul model cu zero emisii DS No.8. Acesta este disponibil în două niveluri de echipare, iar prețurile încep de la 59.000 de euro cu TVA inclus. Citeste tot -
INTERN | marţi, 2 septembrieVânzările de mașini noi în România au crescut cu 52% în luna augustPotrivit celor mai noi date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi au crescut cu 52% în luna august. Românii au cumpărat peste 15.000 de mașini noi în ultima lună a verii. Citeste tot -
INTERN | marţi, 26 augustDacia primește ajutor de la stat pentru modernizarea producțieiMinistrul Finanțelor, Alexandru Nazare, anunță acordarea unui ajutor de stat pentru Automobile Dacia SA, care are ca scop modernizarea procesului de producției. Citeste tot -
INTERN | duminică, 24 augustNoi imagini de pe șantierul Autostrăzii Moldovei. Pe tronsonul Ploiești-Buzău s-ar putea circula chiar în 2025Au apărut noi imagini de pe șantierul Autostrăzii A7 cunoscută și sub denumirea de Autostrada Moldovei. Cel puțin pe tronsonul Ploiești-Buzău s-ar putea circula chiar de anul acesta, mai exact din luna octombrie. Citeste tot -
INTERN | sâmbătă, 23 augustProgramul Rabla 2025: subvenția pentru electrice scade la 3.700 de euroMinisterul Mediului a oferit informații despre programul Rabla 2025 și despre relansarea lui. Cea mai importantă modificare este subvenția oferită de stat pentru mașinilor pur electrice, care a scăzut la 3.700 de euro. Citeste tot
Bun, bun, dar să le puneţi şi pompă de căldură !!!