Fondatorul Mate Rimac a testat în off-road un prototip Nevera
Dezvoltarea noului Rimac Nevera se apropie de final. Înainte ca hypercar-ul electric să ajungă la testele de impact, fondatorul companiei a testat un prototip de pre-serie în off-road.
În vara acestui an, croații de la Rimac Automobili au publicat primele imagini și informații despre Nevera, versiunea de producție a conceptului C_Two. Producția va fi limitată la doar 150 de exemplare, dar, înainte să ajungă pe linia de asamblare, hypercar-ul electric mai are de trecut peste câteva obstacole.
Până acum, Rimac a construit mai multe prototipuri pre-serie pe care le-a supus unor serii de teste. Pentru ca dezvoltarea să fie încheiată cu succes, croații trebuie să supună un prototip perfect funcțional unui test de impact.
Înainte de a fi distrusă, Mate Rimac a vrut să testeze mașina acolo unde, mai mult ca sigur, niciun client nu o va testa: în off-road. Prototipul de pre-serie respectiv a fost construit anul acesta și a fost expus în toată lumea. Mai mult, a fost testat de diverși jurnaliști auto și a fost chiar mașina care a stabilit recordul de accelerație pentru un model de serie.
Rimac Nevera este echipat cu patru motoare electrice, care dezvoltă împreună 1.914 cai putere și 2.360 Nm cuplu. O baterie de 120 kWh completează pachetul, asigurând o autonomie de până la 550 de kilometri.
Prețul unui exemplar pornește de la 2 milioane de euro.
via Rimac Automobili
Ăla este off road? Pe traseul respectiv te poți descurca lejer și cu o Dacie 1300, Trabant, Skoda 100 sau VAZ 2101 (Lada 1300)