Final de carieră: uzina Volkswagen din Dresda a produs ultimul exemplar e-Golf
Volkswagen a anunțat că producția lui e-Golf a ajuns la final, ultimul exemplar fiind realizat la uzina din Dresda. În cei 7 ani de la debut, modelul electric a fost asamblat în 145.561 de unități.
În 2014, Volkswagen lansa e-Golf, varianta electrică a hatchback-ului de clasă compactă. Între timp, constructorul german a dezvoltat o platformă nouă (MEB), gândită exclusiv pentru modelele electrice, iar cariera vechiului e-Golf s-a apropiat de final.
Acum, oficialii din Wolfsburg au anunțat că producția lui e-Golf a luat sfârșit. Din 2014 și până în vara acestui an, modelul a fost asamblat la uzina din Wolfsburg, iar începând cu 2017, e-Golf a fost produs și în fabrica din Dresda.
Ultimul exemplar e-Golf a părăsit linia de producție de la Dresda, iar în cei 7 ani de carieră, modelul electric a fost asamblat în 145.561 de unități (50.401 dintre acestea fiind realizate la Dresda).
În același timp, reprezentanții Volkswagen au anunțat că, în scurt timp, uzina din Dresda va fi echipată complet pentru a putea asambla noul ID.3, primul model al constructorului german dezvoltat pe platforma MEB.
"Finalul producției lui e-Golf marchează startul pregătirilor finale pentru asamblarea lui ID.3. În doar câteva săptămâni vom deschide un nou capitol. Uzina din Dresda va fi a doua fabrică Volkswagen, după cea de la Zwickau, în care constructorul asamblează modele dezvoltate pe noua platformă MEB", a declarat Danny Auerswald, directorul fabricii din Dresda.
Prefer vechiul golf 3 și 4 de care am rămas îndrăgostit caroseria clasica și motorul fiabil. Ma făcut sa fiu mulțumit de golf 3 și 4