Final de carieră pentru motorul diesel cu patru turbine din oferta BMW: nemții marchează momentul cu versiuni speciale X5 M50d și X7 M50d Final Edition
Motorul diesel de 3.0 litri cu șase cilindri și patru turbine din oferta BMW va fi scos din producție în luna septembrie. Pentru a marca acest moment, nemții propun versiuni speciale X5 M50d și X7 M50d Final Edition.
În 2016, BMW anunța debutul versiunilor Seria 7 750d xDrive și 750Ld xDrive. Sub capota vârfului de gamă din oferta bavarezilor se afla un motor diesel de 3.0 litri cu șase cilindri și patru turbine capabil să dezvolte 400 de cai putere și 760 Nm.
Motorul diesel dezvoltat de nemți promitea atât performanțe de top, cât și eficiență sporită. Între timp, unitatea a fost introdusă și în gama X, iar popularitatea acesteia a crescut.
În 2018, propulsorul își făcea apariția pe X5 și X7, iar în 2019, X6 putea fi comandat în versiunea M50d echipată cu motorul cu patru turbine.
Conform oficialilor BMW, producția acestui motor va înceta în luna septembrie a acestui an. Pentru a marca finalul de carieră, nemții vin cu versiuni speciale pentru X5 M50d și X7 M50.
Versiunile vor purta numele Final Edition și vor fi disponibile și pe piața din România. Conform producătorului bavarez, modelele vor fi disponibile cu un pachet extins de echipamente și cu praguri inscripționate cu denumirea Final Edition.
Fiecare exemplar X5 M50d Final Edition și X7 M50d Final Edition va fi echipat standard cu următoarele: faruri BMW Laserlight, sistem de asistență Professional cu funcții de conducere semiautonomă, direcție integrală, cheie cu display, scaune confort, inserții "Crafted Clarity", head-up display, sistem de asistență la parcare (Parking Assistant Plus), sistem audio semnat de Harman Kardon, încărcare wireless pentru telefoanele mobile și control prin gesturi.
si ce pun in loc? 2.0 cu 6 turbine? motorul asta se vinde ca painea calda, mai ales la noi, cred ca 90% din X5 uri sau X6 noi, pe care le vad eu pe strada, sunt M50d