Ferrari: "Vettel nu va mai fi atât de emotiv în sezonul 2018"

Publicat miercuri, 20.12.2017 17:41 de Daniel Popescu

Sergio Marchionne anticipează că Sebastian Vettel va fi mai calm în sezonul 2018 și mai puțin emotiv comparativ cu campania în care a fost învins de Lewis Hamilton în lupta pentru titlu.

Sebastian Vettel a luptat pentru titlul mondial în acest sezon cu Lewis Hamilton, iar cei doi au fost implicați într-o serie de incidente.

Cel mai faimos s-a petrecut în Azerbaidjan, atunci când pilotul Scuderiei Ferrari l-a acroșat în mod intenționat pe rivalul său. Sergio Marchionne, CEO-ul Ferrari, consideră că astfel de lucruri nu se vor mai întâmpla anul viitor și că Vettel va fi mai calm.

"Vettel studiază foarte mult și este devotat. Prin urmare, cred că vom vedea mai puțin din latura sa emoțională. Cred că a învățat suficient. În plus, au fost multe motive pentru că a fost deranjat, întrucât a avut câteva sezoane dificile. Cred că le-am oferit un monopost grozav în 2017 așa că, de acum înainte, depinde de el", a precizat italianul.

Așa cum procedează în fiecare an, Marchionne evită să comenteze șansele Scuderiei Ferrari de a câștiga titlurile mondiale în sezonul următor. Totuși, el anticipează că Vettel și coechipierul său Kimi Raikkonen vor obține rezultate bune.

"Important este să începem 2018 cu toată această expertiza și experiență și să gestionăm această organizație. Nu am niciun dubiu că vom fi competitivi", a adăugat el.

Via SkySports

  • Razvan Dumitrache, miercuri, 20.12.2017 17:54

    Acelasi refren l-am auzit si la final de 2016. Cand Marchione spunea acelasi lucrur despre degetica.

  • dubfire, joi, 21.12.2017 00:40

    Mda...daca Vettel o sa fie emotiv si in 2018, Marchionne retrage echipa din F1. El viseaza frumos, dar dupa ce devii campion mondial de 4 ori si pe urma inca esti labil psihic cum a fost Vettel sezonul ce tocmai s-a incheiat, dati-mi voie sa cred ca Vettel va avea si mai multa presiune pe el anul viitor, atat de la conducerea Ferrari cat si a lui proprie si personala. Iar concurenta daca pana acum presupunea acest minus a lui Vettel, acum nu mai are niciun dubiu si cu siguranta il va sicana de cate ori va putea. Marchionne vorbeste precum conducatorul unei echipe de fotbal al carei antrenor nu a dat rezultatele scontate si spera pe de o parte ca antrenorul sa scoata echipa din impas, iar pe de alta parte cauta un inlocuitor.

  • lol, joi, 21.12.2017 09:20

    Masina buna in 2017, pilot labil.

  • ovidiu15081982, joi, 21.12.2017 11:25

    Vettel ar trebui sa mearga la psiholog, sa faca terapie pentru controlul furiei, ANGER MANAGEMENT !

  • lol, joi, 21.12.2017 12:28

    Cand pilotul e rapid pare si masina buna. Altfel zice ca e caruta.

  • hasu, joi, 21.12.2017 13:59

    Vom vedea in 2018 cum sta treaba.Totul este in functie de masina si echipa tehnica .Apoi vine pilotul...cu talentu si celelalte.Acum ne dam cu parerea....

  • ..., joi, 21.12.2017 14:06

    Sasiu, motor, pneuri. Apoi vine pilotul si se lauda ca e cel mai bun pentru ca a castigat titlul si punct.

  • ., joi, 21.12.2017 14:22

    Daca pilotul conteaza asa putin, de ce Bottas n-a fost langa Ham sau Kimi langa Vettel dpdv al punctelor?

  • dubfire, joi, 21.12.2017 16:02

    Doar pentru fani :) https://www.express.co.uk/sport/f1-autosport/894509/Lewis-Hamilton-surprise-talent-video-Formula-One-Mercedes

  • Radu, joi, 21.12.2017 16:05

    Dupa victoria din Australia, i s-a urcat succesul la cap (mai ales la inceput de campionat). Insa, incet, incet a revenit la realitate. Putinele victorii ce au urmat plus superioritatea masinii Mercedes, l-au cam bosumflat. La capitolul sport, este matur - masina buna ii lipseste. Sper ca in 2018 sa avem 3 masini comparabile ca performanta: Mercedes, Ferrari, Renault.

  • Bogdan, joi, 21.12.2017 17:47

    Echipa nu poate oferi acelasi material ambilor piloti. E evident ca o masina e cu 0,ceva secunde mai rapida/tur. E la fel de evident ca in F1 sunt cei mai buni piloti din sporturile de genul asta, deci nu se poate vorbi ca un pilot e mai bun ca altul. Dupa parerea mea se poate vorbi de echipe cu strategiile lor, scenarii, regii, contracte si bani.

  • dubfire, joi, 21.12.2017 21:47

    Cum adica echipa nu poate oferi acelasi material? Masina e mai rapida pentru ca sunt setari diferite, ingineri diferiti, piloti diferiti.

  • pipo, vineri, 22.12.2017 00:44

    Vetel a gafat nepermis pentru un chalanger la titlu iar masina a fost cea mai buna pe care Ferrari a facut-o dupa 2008 incoace. Asta o stiu toti responsabilii de le ferrari mai putin unii fani. Inca un rateu pentru la anul si Vetel nu mai prinde 2019 acolo.

  • pipi, vineri, 22.12.2017 15:02

    Masina aia buna a fost facuta pentru Vettel. Au inceput din primul an de cand a venit Vettel. Avand doi piloti ce cereau grip pe puntea fata (spre deosebire de ce fusese pana atunci la Ferrari) au mutat deci aderenta pe puntea fata. De atunci au mers in directia asta. Gafa (si aia aproape neimputabila) a fost in Singapore. Apoi stim ce a mai fost, a gafat echipa tehnica furnizand un monopost nefiabil. La final hai sa lasam ipocrizia. Stim cine sunt cei mai mari hateri ai lui Vettel. E o iluzie ca pilotul la care va ganditi voi e un zeu ce merge ceas. Istoria ne arata cum a pierdut pe mana lui de cel putin doua ori.

  • mobius, vineri, 22.12.2017 16:45

    Unde si cand a gafat Vettel in 2017? Mentionati toate gafele.

  • pipo, vineri, 22.12.2017 20:52

    Putea sa fie si cea mai buna masina din istoria Ferrari. Cata vreme Mercedes e si mai buna, degeaba.

  • @pipi, duminică, 24.12.2017 09:54

    Esti doar un infocat fan al degetelului (rupt de ricco) si nu vezi dincolo de obloane. Aberatiile ca masina e facuta pentru un pilot anume sunt cronice vad. Pai si-au ales prost pilotul inseamna. Trebuia s-o faca pentru Kimi. In comparatie cu vetel Alonso aproape a castigat titlul in 2010 cu o masina care nu era facuta pentru el. Asta dupa logica ta ofilita. Daca comparam era Alonso cu cea a lui Vetel dupa 3 ani vedem statisticile si victoriile unuia si a altuia. vetelica al tau nu iese pe plus. Singurul pilot Ferrari care n-a ajuns sa se bata pentru titlu pana in ultima cursa. In ultimii 15 ani. Este un pilot mediocru care a avut o masina foarte buna. Sub valoarea lui Hamilton, Alonso, Verstapen si Ricci.

  • pipi, duminică, 24.12.2017 14:10

    Bineinteles ca masinile erau facute pentru Alonso. Da, si in 2010. Chiar daca nu testezi efectiv poti schimba multe in timpul sezonului in ce priveste masina. Cand a venit Vettel la Ferrari au schimbat designul masinii imediat pentru a fi potrivita pentru Vettel si Kimi. Daca te bazezi asa tare pe statistici, afla ca Schumacher are 5 titluri cu Ferrari in timp ce Alonso are doar 5 ani cu Ferrari (fara titlu adica). Cum? Ai ceva de obiectat? Nu-ti mai plac statisticile? Btw, cand Alonso se batea pentru titlu pana in ultima cursa, Vettel castiga titlul ... Deci LOL

  • dubfire, duminică, 24.12.2017 20:21

    Amintiri "de sezon" :) https://wisevishvesh.files.wordpress.com/2010/12/natalredbullchristmascard.jpg

  • @pipisor, miercuri, 27.12.2017 14:21

    Alonso castiga cu Ferrari prima cursa din 2010 cu o masina care a fost facuta pentru el(sic) in conditiile in care in 2009 Alonso nu era la Ferrari..deci aici e de rasul curcilor loool. Vetelica castiga cu multa sansa in 2010 si avea cea mai buna masina din grila. Anul asta s-a vazut valoarea lui cand are o masina aproximativ egala cu cea a adversarului direct. Alonso ar fi castigat titlul cu masina Ferrari 2017.

  • alonso, joi, 28.12.2017 02:10

    dubfire nu te mai droga