Ferrari va introduce o nouă turbină în Canada, care ar putea valora o jumătate de secundă pe tur
Ferrari a remediat problemele pe care le-a avut în prima parte a sezonului cu turbina motorului, astfel că speră ca monopostul să fie cu circa o jumătate de secundă pe tur mai rapid începând din Canada.
Ferrari a înregistrat progrese vizibile în prima parte a sezonului comparativ cu anul trecut, însă performanţele au fost limitate de un design necorespunzător pentru turbina motorului.
Din cauza acestei deficienţe, monopostul Ferrari a pierdut circa o jumătate de secundă pe tur, însă inginerii au reuşit în cele din urmă să rezolve problema. Informaţia a fost dezvăluită de publicaţia germană Auto Motor und Sport, care susţine că noua turbină va putea fi utilizată începând cu Marele Premiu al Canadei de la sfârşitul acestei săptămâni.
Prin prisma acestor îmbunătăţiri, Ferrari speră să se apropie decisiv de performanţele rivalilor de la Mercedes, care vor introduce la rândul lor un update pentru motor. Totuşi, modificările la unitatea de propulsie vor fi făcute cu unicul scop de a îmbunătăţi fiabilitatea, astfel că producătorul german nu va folosi niciunul dintre jetoanele pe care le mai are la dispoziţie.
Totuşi, Mercedes se teme mai mult de progresele majore realizate de Red Bull datorită motorului Renault decât de echipa italiană. "În Formula 1 eşti atât de bun cum ai fost în ultima cursă. La început, Ferrari era considerată inamicul principal pentru că obţinuseră rezultate mai bune. Acum, Red Bull a câştigat o cursă la Barcelona, iar Red Bull a fost destul de competitivă la Monaco. Dintr-o dată, Red Bull este considerată drept principala rivală", a explicat Toto Wolff, directorul de motorsport al Mercedes.
Via GrandPrix
Bun. turbina e rezolvata. Urmeaza pilotii. Ca degeaba ai turbina daca faci gafe.