Ferrari prezintă noul monopost pentru 2017: elemente comune cu Mercedes

Publicat vineri, 24.02.2017 12:51 de Daniel Popescu

Ferrari a dezvăluit vineri noul monopost pentru sezonul 2017, care include o aripă în formă de T deasupra carcasei pentru motor, la fel ca în cazul rivalilor de la Mercedes.

Ferrari a devenit vineri a şasea echipă care îşi dezvăluie noul monopost pentru sezonul 2017 al Formulei 1, la capătul unei prezentări online care a fost transmisă în direct de la Fiorano.

Noul monopost este predominant roşu, cu numai câteva elemente albe remarcate pe cele două aripi şi pe carcasa motorului.

Principalul element de noutate este o aripă în formă de T amplasată deasupra carcasei motorului, o inovaţie adoptată inclusiv de rivalii de la Mercedes prin exploatarea unei lacune a regulamentului tehnic. Plăcile exterioare ale caroseriei au de asemenea un design agresiv.

Ferrari mizează şi în acest sezon pe serviciile lui Sebastian Vettel şi Kimi Raikkonen, iar Scuderia speră să aibă parte de un sezon semnificativ mai bun decât cel de anul trecut. În 2016, echipa îşi propusese să obţină victorii încă de la debutul sezonului, însă în cele din urmă nu numai că nu şi-a îndeplinit obiectivul, dar a fost surclasată în clasamentul constructorilor şi de Red Bull Racing, care a progresat semnificativ în a doua parte a anului.

De altfel, Ferrari a trecut şi printr-o restructurare a departamentului tehnic după ce directorul tehnic James Allison a părăsit echipa şi a fost înlocuit de Mattia Binotto.

Via Ferrari

  • ion, vineri, 24.02.2017 13:04

    acum urmariti in direct lansarea monopostului mcklaren pe gp update f1

  • ion, vineri, 24.02.2017 13:11

    seamana cu marusiia e aproape identik

  • ZZZ, vineri, 24.02.2017 13:51

    Raikkonen a parcurs deja cateva tururi cu noul monopost..

  • robert, vineri, 24.02.2017 14:14

    Frumoasa masina. Anul asta batalia cu Mercedes o va da Ferrari. Punctul lor slab pana acum si anume sasiul a fost construit in colaborare cu Dallara care numai cu asta se ocupa. Teoretic ar trebui sa fie un plus, practic .. vom vedea RBR nu cred ca are motor sa se bata.

  • rbrt, vineri, 24.02.2017 15:28

    nice ... adica Ferrari intreaba pe Dalara cum se fac sasiurile bune

  • ., vineri, 24.02.2017 15:48

    Unde o semana cu Mercedes, nu stiu... care t e dentic cu cel de la Mercedes? parcedes nici nu are forma asta in spate, a lor este lasata in jos, de fapt sunt singurii de pana acum care nu au coada ai dreapta. Pai ce sa faca Ferrari adaca si-au dat seama ca nu se pricep la sasiuri, sau cel putin, nu se mai descurca de ceva ani, il produc in colaborare cu Dallara. Simplu, modificarea asta trebuia efectuata de mult timp, ca acolo au pierdut de atatia ani.

  • ALex, vineri, 24.02.2017 15:56

    de ce nu or fi facut si Ferrari nasul ala mai lat ca cel al Mercedes.

  • Alex, vineri, 24.02.2017 15:59

    Pana si Mclaren au eleronul fata mai lat, lat cat toata latimii monopstului cu tot cu amvelope, iar dau cu batul in balta astia de la Ferrari. Deja incep sa ma enervez,

  • Alex, vineri, 24.02.2017 16:17

    Toate ca toate, dar de dragul sponsorilor, au realizat ditamai filmuletul de prezentare, ce puii mei atata prezentare http://www.gpupdate.net/en/videos/8522/ferrari-s-sf70-h-presentation/. I-au aliniat pe aia ca pe niste marionate, ca sa nu mai zic ca ii infatiseaza pe barbos si pe brunetul ala in stange, de parca sunt niste comunisti din aia de se lauda cu realizarea lor. Cand ma uit la ei, parca il vad pe Putin la decernarea premiilor de la Sochi. Ce papucii mei, lasati naibii marketing-ul si produceti monosposturi de formula 1! Ca de 10 ani, ne vindeti doar marketing si atat!

  • ZZZ, vineri, 24.02.2017 16:20

    Jenson Button va fi pilotul de rezerva al echipei Mclaren si va fi prezent in paddock-ul echipei Mclaren pe durata sezonului 2017

  • GTS, vineri, 24.02.2017 16:20

    @Alex: Te enervezi degeaba, eleronul fata nu acopera rotile fata, conform regulamentului trebuie sa fie mai mic cu 20 cm comprativ cu latimea monopostului care este de 200 cm (si include rotile fata). Eleronul fata al masinii McLaren are exact cat are si eleronul fata al masinii Ferrrai adica 180 cm.

  • GTS, vineri, 24.02.2017 16:21

    @Ferrari :P

  • ALex, vineri, 24.02.2017 16:27

    Si atunci la Mercedes, de ce este exact unde se termina rotile?:D Ati vazut monopostul MClaren? Arata frumos insa posta unul pe un site strain si cam are dreptate=))) Ce-i drept, cam seamana:)) http://www.husqvarna.com/us/products/lawn-mowers/7021p/961330005/

  • GTS, vineri, 24.02.2017 16:34

    @Alex: Uite trei poze sa vezi cum sta treaba cu aripa fata: McLaren: http://www.f1fanatic.co.uk/2017/02/24/pictures-new-2017-mclaren-car-finally-appears/c5bpg8hwcaafxr4/ vs Mercedes: http://www.f1fanatic.co.uk/2017/02/23/pictures-mercedes-uncover-the-car-everyone-has-to-beat-in-2017/2017-silver-arrows-launch-first-shots-4/ vs Ferrari: http://www.f1fanatic.co.uk/2017/02/24/pictures-ferraris-new-f1-car-for-2017-revealed/ferrari-sf70h-3/ Personal cred ca toate cele trei aripi fata... masoara 180 cm.

  • Alex, vineri, 24.02.2017 16:39

    Mda, Ferrari are o poza de sus si m-a indus in eroare.

  • UGLY, vineri, 24.02.2017 16:41

    Cea mai urita masina din competitie...alaturi de INDIA....va zice un fan infocat FERRARI-la cum arata,nu cred ca are mari pretentii in batalia cu MERCEDES...parca este mult mai slaba pe AERO-nici nu mai conteaza motorul....se intoarce ENZO in mormint....asemenea bot urit...cu ridicatura aia...zici ca este o masina de LEGO

  • hmmm, vineri, 24.02.2017 16:49

    ce observ la FERRARI....GURILE de RACIRE ale motorului sunt total diferite de restul masinilor-sunt foarte sus...interesant

  • yo, vineri, 24.02.2017 18:18

    Caruta rosie pentru vitaca rosie....vitica o sa raga cursa de cursa ca nu conduce turma

  • yo, vineri, 24.02.2017 19:51

    JOS CIUMA ROSIE!!!

  • Alex, vineri, 24.02.2017 19:57

    Acum urmeaza Rbr care va prelua ce e mai bun de pe fiecare monopost prezentat deja, adevarul ca au si cei mai buni tehnicieni dar...

  • WickedSick, vineri, 24.02.2017 23:29

    Pana la urma important e sa aibe rezultate pe pista. Personal cel mai mult imi place Sauber.

  • GrosJan, sâmbătă, 25.02.2017 02:17

    vetel e fericit, are cu sa dea in kimi la start .

  • Banciu, sâmbătă, 25.02.2017 10:20

    Aripa fata e cea mai banala din competitie. Daca o compar cu ce au Mercedes sau Mclaren la care sunt elaborat construite. Iar "conceptul size 0"..ei bine, la ferari e "size 10". Si o caramida e mai aerodinamica. Dar e buna pentru fetel. Ba, sa va luati gandul, cu Mercedes se vor bate doar Red Bull. Au echipa, masina si mai ales piloti. Hai pa.

  • Ciorbea, duminică, 26.02.2017 14:11

    Un frankenstein-o masina rupta si lipita, cusuta pe ici pe colo. Un Ciorbea in f1.

  • LOL, duminică, 26.02.2017 16:29

    Motorul Ferrari suna ca Honda din 2015!! Acelasi grohait in virajele lente!

  • robert, luni, 27.02.2017 08:46

    Conducatorii de Logan cu motor de 1,2 vorbesc de motorul Ferrari (grohaie?? s-a inventat un DEX nou si noi nu stim?) hai sa asteptam competitia si nu va mai dati cu parerea aiurea despre ceva ce nu stiti. Si pentru invidiosi si necunoscatori Ferrari a fost mereu in top la capitolul motor. Altele au fost problemele acolo. Abia astept sa le inchida gura la bautorii de energizante care dupa cum observam le face rau la creier.

  • GTS, luni, 27.02.2017 19:07

    Am gasit cel putin 4 (patru) elemente comune intre echipele Ferrari si Mercedes: folosesc o masina de F1, cu patru roti, au un pilot finlandez, au un campion mondial care piloteaza masina cu cel putin 2 (doua) titluri si Niki Lauda, care a pilotat pentru Ferrari, este manager la Mercedes.