Ferrari nu mai face față cererilor: italienii ar putea mări producția la 9.000 de unități cu un an mai devreme decât planurile inițiale
Ferrari va implementa un schimb suplimentar de lucru și ar putea crește producția la 9.000 de unități pe an în 2018 ca urmare a cererilor în creștere primite din partea clienților.
Ferrari și-a propus să ajungă la o producție anuală de 9.000 de unități în 2019, pentru a crește profiturile și, în același timp, pentru a păstra caracterul exclusivist al mărcii.
Cu toate acestea, constructorul italian s-a confruntat în ultima perioadă cu o creștere a numărului de cereri pentru modelele sale, motiv pentru care a început deja să se adapteze situației.
Potrivit unor surse din cadrul companiei, Ferrari va introduce încă un schimb de lucru în zona de asamblare pe lângă cel existent deja. În urma acestei schimbări, se estimează că Ferrari va atinge chiar de anul viitor ținta de producție de 9.000 de unități pe an, în condițiile în care pentru 2017 se anticipează o producție totală de circa 8.400 de unități.
Ferrari speră să-și dubleze profitul operațional până la circa 2 miliarde de euro până în 2022, însă în același timp și-a propus să nu depășească pragul de 10.000 de unități pe an pentru a păstra exclusivitatea mărcii. În prezent, clienții sunt nevoiți să aștepte peste 12 luni pentru a primi mașinile comandate, ca urmare a numeroaselor cereri primite.
Via Bloomberg
-
RR, joi, 14.12.2017 17:10
@inexorabil Esti invidios ca nu esti si tu bancher ? Asta e capitalismul...unii muncesc sa le produca iar altii se bucura de ele. Acei altii, au fost cu siguranta mai inteligenti fata de restu daca isi permit treaba asta.
-
inexorabil, joi, 14.12.2017 18:37
Capitalismul “de facto” a murit demult pe planeta Pamânt…Se baza pe o conduită să zicem puritană, respectată, paradoxal, mai ales de aristocrația creștină! Metodele nu erau perfect cinstite sau nu toate metodele erau cinstite (doar suntem pe pământ, nu ȋn Ceruri, laolaltă cu locuitorii de Acolo!), dar a te concentra exclusiv pe ideea de a amăgi oricum (atât verbal, cât și faptic), oricând și oricât, la adăpostul unor “legi” părtinitoare, strâmbe, exclude categoric duhul capitalismului, ȋn primul rând. Iar forța motrice a capitalismului este reprezentată chiar de…forța ca atare, adică de efort – bașca neȋncetat – de cultul sacrificiului de sine ȋn tot ceea ce ȋntreprinzi, de răbdarea “etapizată” a acumulării profitului, de recunoștința și dreptatea pe care le datorezi tuturor celor fără de care nimic nu ți-ar reuși (inclusiv angajaților tăi) și – he,he, inevitabil – de acel “cod etic” (taman ȋn afaceri!) care nu se traduce ca vorbe ȋn vânt. Ȋn definitiv, orânduirii social-politice valabile pretutindeni ȋn prezent eu ȋi atribui un singur nume sugestiv: brambureală…Aceasta ȋți cultivă o singură ideologie și anume: nicio ideologie! Pe de altă parte, dacă tu, prietene, ȋmparți lumea ȋntr-un mod atât de superficial, de reducționist – “deștepți” și “proști” sau, sinonimic, “șmecheri” și “fraieri” – atunci nu pot decât să emit concluzia că ai fi vreun cocalar sau vreun interlop sau poate un “simplu” muritor de foame, dar care ȋi admiră sau chiar ȋi idolatrizează, cu balele-i curgând, pe “realizații” fără niciun fel de merit, care – cine știe? – te călăresc inclusiv pe domnia ta, iar a le urma pilda, ȋn beneficiu propriu, poate că implică niște riscuri pe care, din comoditate, nu concepi să ți le asumi (sau nu deocamdată), deși realizezi că ȋn niciun caz roadele mult râvnite n-ar “pica din cer” așa, pur și simplu, fără să miști un pai. De fapt, nu mișca nimic, ci doar paralizează-ți…scrupulele, dacă te mai bântuie câteva și cumva (sau concediază-ți conștiința, dacă vrei să mă exprim altfel) și atunci să vezi ce baghetă magică vei căpăta; nici ție nu-ți va veni să crezi…Totul ți se va așterne la picioare, mai ales că, ȋn ziua de astăzi, atât corupția, cât și anticorupția pot deveni cărți câștigătoare, ȋn funcție, desigur, de abilitățile “descurcărețe” ale doritorilor (da, ȋntr-adevăr, asta “inteligență”, ca să te citez – ȋn consecință, dacă ai ajuns să te simți fericit, atunci, indiscutabil, ai fost inteligent ȋn prealabil și ai putea exploda la propriu de inteligență dacă vizezi “noi culmi de civilizație și progres”, ăăă, scuze, am folosit o lozincă socialistă…dar care este și liberală totodată, mama ei de treabă: brambureală, cum ziceam). Că doar a decretat un hâtru din tenebre, ȋn urmă cu niște secole, chiar ȋn fața Creatorului ȋntrupat: “Stăpânirea ȋmpărățiilor lumii și strălucirea lor mi-au fost date mie (nota mea: “de Tine adică!”) și eu le dau CUI voiesc” (Luca 4:6) – scrierea cu majuscule ȋmi aparține. Ȋntrebarea de baraj este: acești/aceste “CUI” ȋnțeleg esențialmente care sunt costurile dobândirii tuturor lucrurilor pieritoare, pur telurice, pe care le visează, pe care și le doresc cu ardoare literalmente obscenă, cu patimă devastatoare lăuntric? Costuri care tocmai la bani nu se referă…
-
RR, joi, 14.12.2017 19:43
@inexorabil Apreciez textul tau elevat dar e un limbaj de lemn. Nu isi are rostul la intrebarea mea. De fapt nici nu mi-ai raspuns.....esti sau nu invidios pe ei ? Da sau nu ?
-
ioi, vineri, 15.12.2017 19:35
@RR inexorabil are ce;l mai fabulos stil de pe 90% din site-urile vizitate de mine. Desi uneori nu sunt de acord cu ce spune, le da peste nas ca stil inclusiv multor jurnalisti, sau unor comentatori de pe AM care incearca sa faca pe interesantii. Eu il citesc doar pentru stil. @ inexorabil Stii prea bine, stimabile "Tot ce este în lume, adică pofta trupului, pofta ochilor şi trufia vieţii, nu este de la Tatăl". Cine o sa se chinuie pe urma? P.S. Ma bucur cand vad cat un comentariu de-al tau. E ca si cum as citi o poezie buna.
-
ioi, vineri, 15.12.2017 19:40
@RR inexorabil nu e invidios. El doar face o analiza (mai profunda) o societatii... Viata are mai multe aspecte. inexorabil se ocupa de unul dintre ele. La fel daca i-ar lauda pe bogatasi, ar putea fi criticat de unii saraci ca e un arogant.
-
ioi, vineri, 15.12.2017 19:44
@inexorabil Fa-ti frate un blog si eu o sa-l vizitez in fiecare zi de mai multe ori. :-)
-
mm, sâmbătă, 16.12.2017 08:09
@RR ce treaba are inteligenta cu averea? nu cred ca-i dovada de inteligenta sa-ti iei o masina ca sa-l faci invidios pe inexorabil, care cred are dreptate, prea multi figuranti care daca au tras un tun tre musai sa imprastie fecale in jurul lor. ce-i care cumpara aceasta masina pentru ceea ce este sunt minoritari.
-
RR, sâmbătă, 16.12.2017 14:39
@mm Un sarac poate fii inteligent. Un bogat nu poate fii bogat fara inteligenta. Tine si de noroc e adevarat...dar 90% din averile lumii te asigur ca au fost facute cu cap si inteligenta. 10% din ele au fost facute din noroc (castiguri la loterie etc), tunuri (gen cumpar ceva si ma trezesc ca valoreaza peste noapte de 1 milion de ori mai mult) si mosteniri. Iar inexo daca nu era invidios, nu mai comenta de rau la adresa lor. Daca iti place ceva ce are altul si el nu si-l permite dar arunca cu noroi in ei, e clar invidie. Daca iti place ceva de la ei si nu ti-l permiti si vrei si tu dar nu esti invidios, ori ii admiri sa faci si tu ce au facut ei sa ai , ori ii ignori. E simplu !
-
inexorabil, luni, 18.12.2017 02:25
Salut, băieți! Scuze că nu v-am răspuns la timp, dar am fost plecat câteva zile. @ioi, precum am precizat ȋn trecutul recent, pe contul meu de FB (unde am același nick) poți găsi diferite teme abordate, inclusiv de natură politică :) @RR insistă că aș râvni să devin și eu…opulent. Dar, “neputând” ajunge la nivel de nabab, cică aș crăpa de invidie față de cei ce sunt, pe care dânsul consideră că i-am “vorbit de rău”… Prietene, Mântuitorul a arătat că cei bogați cu foarte mare greutate vor păși ȋn Ȋmpărăția Cerurilor, indiferent dacă au strâns averi “cu răpire” sau ȋn mod corect (“conform legilor” ?!) sau prin cine știe ce bravură “cerebrală”, cum sugerezi domnia ta (dar ȋn ce-o consta “inteligența” acumulării bunurilor – atenție, nu neapărat a producerii lor sau a contribuției la producerea lor – nu ne-ai explicat nici măcar ȋn mod sumar). De ce crezi că se va ȋntâmpla așa? Nu știu dacă ți-a parvenit la urechile spiritului un asemenea ȋndemn, care aparține tot Domnului: “Nu vă adunaţi comori pe pământ…Ci adunaţi-vă comori în cer…Căci unde este comoara ta, acolo va fi şi inima ta” (Matei 6:19-21). Evident, trebuie să existe o motivație destul de solidă ȋn acest sens: “Căutaţi mai întâi Ȋmpărăţia lui Dumnezeu şi dreptatea Lui şi toate acestea (nota mea: mijloacele elementare de trai, nu averile, nu patimile!!!) se vor adăuga vouă” (același capitol, vs. 33). Ȋn mod sigur (că doar ne făgăduiește Dumnezeu Ȋnsuși) le vom căpăta (necesitățile existențiale), dar, din nefericire, de cele mai multe ori ne hazardăm pe cont propriu, defilând cu “priceperea” noastră (și mândri nevoie mare de ea), ȋn schimb ignorând cu desăvârșire siguranța absolut indiscutabilă a purtării de grijă, pentru toată făptura de sub Cer și ȋn toate zilele, din partea Atotțiitorului, astfel că ne vădim o cruntă…necredință (pe lângă faptul deplorabil că Ȋl jignim profund, contestându-I puterea desăvârșită de a izbuti TOTUL), ȋn ciuda declarațiilor noastre publice și ferme că suntem credincioși (cu alte cuvinte, chiar și dacă nu ne exprimăm verbal, prin atitudine și faptă confirmăm ȋntotdeauna credința sau necredința noastră!). Nu mă aștept să desprinzi substratul afirmațiilor mele, așa cum nu mă ȋndoiesc că lui @ioi, @mm și altora le vine chiar ușor la capitolul percepție duhovnicească…De ce oare? Voi răspunde tot cu o ȋntrebare: “Oare toți pot să tălmăcească?” (1-Corinteni 12:30). Ȋn definitiv, dacă mă socotești “malițios” fiindcă nu pun semnul echivalenței ȋntre principiile/rigorile capitalismului și ansamblul egoism-lăcomie-viclenie-oportunism, atunci…nu văd ce-ar mai fi de dialogat (dacă purtăm, ȋntr-adevăr, un dialog). Ca să râmân, totuși, “pe subiect”, eu nici măcar față de deținătorii de Corvette sau Camaro nu mă simt invidios, că doar sunt cunoscut aici, demult, ca fan GM. Apropo, eu am condus Chevrolet…dar nu “de la mama lui” (americană), nici măcar Impala, ci mașini create de GM Korea. De fapt, eu prefer “cuplul” Buick-Oldsmobile, dar se subȋnțelege de ce ar fi imposibil să-mi procur vreun exemplar…Din cauza impozitului aberant! Chiar și ȋn eventualitatea fantastică ȋn care aș reuși să cumpăr un LaCrosse (nou sau din anii precedenți), cum aș putea să mai amortizez din investiție, din moment ce aș dispune de un motor de 3,6 L?! Mă rog, aș admite că trebuie să mă pretez la niște costuri, dar nu ȋn van, adică ȋn beneficiul unei structuri politice (nici nu mă interesează că “de dreapta” sau “de stânga”) care niciodată nu justifică ȋn fața națiunii, cu lux de amănunte, cheltuirea banului public (evident că nu, ca să nu aflăm, șocați, ce salarii “babane” și-au “tras” toate grupările mafiote care parazitează instituțiile & companiile de stat – tratându-le ca pe niște moșii personale, ale lor pe vecie – și pe care DNA nu le vede sau se face că nu le vede…niște “inteligenți” cu toții, inclusiv DNA, nu-i așa, dragă RR?).
-
ioi, luni, 18.12.2017 19:50
@inexorabil Din cate vad, trebuie sa fim prieteni pe fb ca sa pot sa-ti vad postarile. Partea proasta e ca eu am cont de fb, dar e low-profile. Asa ca ai fi singurul si primul prieten de pe cont. Si oricat te stimez, nu pot sa-mi descopar "camuflajul" ;-(
-
inexorabil, marţi, 19.12.2017 19:28
Nu-i bai. Ȋncearcă de pe contul altcuiva.
Citeste si
-
INDUSTRIE | duminică, 24 noiembrieHyundai și Kia: peste 200.000 de vehicule electrice rechemate din cauza pierderilor de putereHyundai și Kia au anunțat săptămâna aceasta rechemarea a peste 200.000 de vehicule electrice din cauza unor pierderi de putere, conform Administrației Naționale pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi (NHTSA). Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieLotus renunță la planul său de a deveni marcă pur electricăLotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieFord va concedia 4000 de angajați în Europa pe fondul scăderii cererii pentru mașinile electricePeste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieStellantis: platformă nouă, compatibilă cu motoare termice, electrice și cu hidrogenStellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieJaguar va avea o nouă identitate de marcăJaguar trece printr-o transformare și se repoziționează în industria auto ca o marcă de lux de vehicule electrice. Această nouă direcție este însoțită de o serie de embleme noi pentru viitoarele modele Jaguar. Citeste tot
Păi și normal că sporesc cererile pentru “supermașini”. De exemplu, bancherii ce să facă cu maldărele de bani (băncile străine de la noi se plâng de profit zero?! – adică, sanchi, uite magnum argumentum pentru care n-ar avea de ce să fie impozitate de statul român, mda-da-da) ȋncasate de la amărâții care sunt ȋn stare să renunțe și la trei straturi de piele de pe ei, numai să se vadă și ei cu o trotinetă pâr-pâr acolo, fie și aruncată de teutoni ca pe o măsea stricată. Ce să zic? Fir ȋntins, pardon, drum ȋntins, că la pescuit (propriu-zis) ne ducem noi, “fraierii”. “Zmekerii” pescuiesc duduițe “platinum class” de pe iahturile lor de j’de milioane.