Ferrari dezvăluie monopostul cu care vrea să câștige primul titlu în Formula 1 după 10 ani: noutăți aerodinamice și modificări la suspensii
Ferrari a introdus câteva concepte aerodinamice noi și un design actualizat pentru suspensii pentru noul monopost SF71H cu care își propune să câștige primul titlu în Formula 1 după 2008.
Scuderia Ferrari a organizat joi în Italia un eveniment special pentru lansarea noului monopost de Formula 1 pentru sezonul 2018.
Cu Sebastian Vettel și Kimi Raikkonen în rolurile principale, echipa italiană a prezentat noul monopost SF71H, care include modificări vizibile din punct de vedere aerodinamic în zona plăcilor exterioare ale caroseriei.
De asemenea, Ferrari a confirmat că noul monopost beneficiază de un ampatament mai mare decât cel de anul trecut, în condițiile în care acesta a fost unul dintre avantajele competitive ale rivalilor de la Mercedes. În plus, părțile laterale au fost modificate în jurul sistemului de răcire, în timp ce designul suspensiilor a fost de asemenea actualizat pe baza datelor obținute în cursul sezonului precedent.
Scuderia anunță că modificările la motor au fost minime, în mijlocul speculațiilor că inginerii s-au concentrat pe îmbunatățirea fiabilității, mai ales că în noul sezon un pilot poate folosi maxim 3 unități de propulsie fără să fie penalizat.
Ferrari va efectua duminică pe circuitul de la Barcelona o zi de filmare în scopuri publicitare înainte de participarea la prima sesiune de teste, care va avea loc tot la Barcelona în perioada 26 februarie - 1 martie.
Ferrari a câștigat ultimul titlu la constructori în 2008, în timp ce ultimul trofeu la piloți a fost obținut de Raikkonen în 2007.
Via Ferrari
privit din fata zici ca-i closet la toate masinile stiti voi ce