Ferrari admite că nu are cel mai rapid monopost: Scuderia pregătește îmbunătățiri aerodinamice "semnificative" în a treia cursă a sezonului
Ferrari a anunțat că va introduce un update aerodinamic major pentru a treia cursă a sezonului din Ungaria, întrucât analiza datelor din teste a dezvăluit o serie de deficiențe ale actualului design.
Ferrari este pe punctul de a începe cu stângul noul sezon competițional al Formulei 1. Reprezentanții Scuderiei au oferit o serie de informații cu privire la dezvoltarea monopostului cu numai câteva zile înainte de cursa inaugurală din Austria.
Astfel, șeful Mattia Binotto a dezvăluit că echipa a identificat o serie de lacune ale actualului design, motiv pentru care inginerii lucrează acum la un pachet aerodinamic radical diferit care să fie introdus cu ocazia Marelui Premiu al Ungariei din 19 iulie, a treia cursă a sezonului.
"Rezultatele din teste ne-au determinat să adoptăm o schimbare semnificativă de direcție în termeni de dezvoltare, în special în privința aerodinamicii. Ar fi fost contraproductiv să continuăm cu direcția planificată, știind că nu ne vom atinge obiectivele. Obiectivul nostru este să introducem update-urile la a treia cursă", a precizat el.
Prin urmare, Ferrari va fi una dintre puținele echipele de top care va concura în Austria cu același monopost utilizat în testele de iarnă de la Barcelona.
În plus, echipa va utiliza inclusiv aceeași unitate de propulsie. Acest lucru este semnificativ în contextul în care dezvoltarea motoarelor în timpul acestui sezon este în cea mai mare parte interzisă, singurele modificări fiind permise doar din motive de fiabilitate.
"Știm că în acest moment nu avem cel mai rapid pachet. Știam înainte de Melbourne, iar asta nu s-a schimbat. Totuși, circuitul de la Spielberg are caracteristici diferite de Barcelona, iar temperaturile vor fi mai ridicate decât cele din februarie", a adăugat Binotto.
Via Formula1
D-le Daniel Popescu, is obligat sa intervin pentru a nu genera inutil panica in randul tifosilor acolo unde chiar nu se impune, asta fiindca afirm raspicat si totodata-mi asum in intregime atat ante dar mai ales post gp faptul ca Ferrari nu va debuta sub nicio forma cu stangul in cursa de duminica, aparentul inconvenient aero al SF1000, acela ca-i un pic "too draggy", afectiune identificata inca din faza incipienta si perfect tratabila tocmai datorita diagnozei competente a lui sebastian vettel la Montmelo putandu-se metamorfoza in cele doua curse din Austria tocmai in veritabile atuuri pentru scuderia avand in vedere ca circuitul RBR-Ring poseda macar vreo doua-trei viraje unde apasarea aerodinamica si tractiunea is chiar *mai vitale* ca aeru' iar desfasurarea gp-ului 2019 nu face decat sa clarifice pe deplin atat de volatila slabiciune a SF1000 dar si musai ca artificiala dilema care iata ca trezeste oarecare interes la Maranello si-n aceste ultime ceasuri premergatoare intaiului macel al sezonului 2020