Ferrari 488 Spider: 670 CP pentru noul model cabrio al italienilor
Ferrari a prezentat noul 488 Spider, noul model decapotabil al mărcii. Acelerează de la 0 la 100 km/h în trei secunde și are un motor V8 twin-turbo de 670 CP.
Ferrari 488 Spider, fratele decapotabil al lui 488 GTB, a fost prezentat înainte de debutul public de la Salonul Auto de la Frankfurt. Noul 488 Spider este cel mai aerodinamic model decapotabil oferit vreodată de Ferrari și se mândrește cu o rigiditate torsională a caroseriei mai mare decât cea a fratelui coupe, 488 GTB. Șasiul noii decapotabile de 670 CP de la Ferrari este realizat de 11 aliaje de aluminiu cu diferite materiale nobile și asigură un nivel de performanță cu 25% îmbunătățit față de coupe-ul din gama 488. Acoperișul decapotabil al lui 488 Spider poate fi coborât sau ridicat în doar 14 secunde și este de tip hardtop.
Ferrari 488 GTB, înlocuitorul lui 458 Italia, se prezintă
Motorizarea V8 twin-turbo din dotarea lui 488 Spider este aceeași cu unitatea folosită de 488 GTB și asigură puterea maximă, de 670 CP, la 8.000 rpm, în timp ce cuplul maxim, de 760 Nm, este atins la 3.000 rpm. Datorită acestor resurse, decapotabila italienilor poate accelera de la 0 la 100 km/h în trei secunde și ajunge la 200 km/h în doar 8.7 secunde de la startul de pe loc. Viteza maximă a modelului italian nu a fost încă precizată, dar decapotabila poate depăși 325 km/h. Italienii de la Ferrari vor publica informații oficiale despre noul 488 Spider odată cu prezentarea din toamnă de la Salonul Auto de la Frankfurt.
Ferrari 488 Spider se bucură de numeroase îmbunătățiri pentru a putea să fie cel mai eficient model decapotabil al mărcii din punctul de vedere al coeficientului aerodinamic. Printre acestea se numără podeaua optimizată pentru a facilita trecerea aerului și generatoarele de vortex integrate în diferite zone ale caroseriei. Ocupanții nu au fost uitați din punct de vedere aerodinamic, cei doi pasageri având la dispoziție un deflector de aer retractabil, realizat din sticlă, care are trei poziții și care poate să reducă semnificativ fluxul de aer care ajunge la ocupanți în timpul rulării în modul decapotat.
Via Ferrari
O sa ii zic lui tata sa imi cumpere unul exact ca asta. Vreau sa ma duc cu el la Mamaia in fata clubului sa vad ce zice lumea de mine. Asta pana fac rost Bugatti. Am promis ca o sa imi cumpar unul si nu voi renunta nici la el. Ce milcula mea.....