Ferrari 458 Italia by Graf Weckerle sau cum să strici un design reuşit

Publicat miercuri, 01.06.2011 18:24 de Mircea Meșter

De ce ai nevoie pentru a strica designul unui model care îţi ia ochii chiar şi în versiunea de serie? Tunerii de la Graf Weckerle au răspunsul.

Tunerul german Graf Weckerle a reuşit să strice designul unuia dintre cele mai interesante modele apărute în peisajul auto al ultimului an. Cunoscut în întreaga Europă pentru abordarea deloc discretă cu care îşi face mâna pe modele sport foarte scumpe, Weckerle a realizat o "operă" proprie cu pornire de la Ferrari 458 Italia, adăugând însă caracterul discutabil al unor elemente estetice care strică formele modelului italian.

Cea mai evidentă "ştampilă" a kitului produs de Wegerle este reprezentată de setul de jante complet atipice pentru un model sport. Jantele create de Weckerle nu se află la prima apariţie, fiind montate anterior şi pe Aston Martin DBS şi Aston Martin V8 Vantage. Iar efectul vizual este acelaşi. Oricum, chiar dacă plac sau nu şi chiar dacă se potrivesc precum nuca-n perete pe modelul italian, un lucru este clar: este imposibil să confunzi un model tunat de Weckerle cu unul preparat de o altă casă de tuning europeană.

Pe lângă partea estetică, Graf Weckerle a umblat şi sub capota lui 458 Italia, rezultatul de aici fiind ceva mai atractiv pentru cei care şi-ar dori să-şi achiziţioneze un astfel de exemplar. Vorbim de un motor care ajunge de la 570 la 600 de cai putere şi care îţi garantează că nu ve avea probleme la orice fel de "comparative" ad-hoc care ar putea avea loc pe şosele.

via | Autogespot

  • GT-R, miercuri, 01.06.2011 19:04
    Se putea si mai rau :)

    Jantele alea is penale...:)) II mai lipseste un busuioc la oglinda :)

  • WildChild, miercuri, 01.06.2011 20:48
    Graf

    Tunerul buclucas se numeste de fapt Graf Weckerle, nu Wegerle, si este de origine germana, nu olandeza. Intr-adevar insa, si mie imi este greu sa-l scriu/pronunt. :)

  • Costi9b, miercuri, 01.06.2011 21:43
    nu creeed :))

    pacaleala de 1 iunie :))

  • unckle, joi, 02.06.2011 09:18

    pa langa tamburu de prafos in janta de 20 chestia asta florala este "parfum" :))

  • Snatch, joi, 02.06.2011 12:06
    Cool

    Mie imi plac jantele si aspectul per total! Mai putin dunga laterala. Daca ceva e diferit/deosebit nu inseamna ca e urat sau ca strica un design...voi, redactorii nu cred ca ar trebui sa dati titluri partinitoare...doar poate nu inteleg eu jurnalismul Rock on..crybabies!

  • obywan, joi, 02.06.2011 14:30

    Sincer nu ma impresioneaza nici placut, nici neplacut. Pur si simplu modelul de masina ales de tunerul german, nu este dupa gusturile romanilor si mai ales a celor de rand. Daca weckerle punea jantele alea pe un rolls phantom negru sunt convins ca toti se baleau pe ei de ce bine arata... Ferari e prea sport pentru conceptul lui "de masina imperiala " Parerea mea .

  • universalu, joi, 02.06.2011 23:42
    mircea universalu

    daca esti tzagan da tzagan...iti traji o deasta =)))

  • kokalaru', joi, 02.06.2011 23:56
    @ snatch

    pai daca nu ar fi si oameni carora sa le placa si astfel de "capodopere" nu ar mai exista manele,carpete cu rapirea din serai si treninguri cu pantofi cu toc...sa fim seriosi...de ce trebuia sa strice unii designu' aproape perfect al lui 458?????as fi dorit sa vad si un interior...sa vad daca au si mileu pe bord cu bibelou de sticla gen peshte......sau macar un catel care da din cap sub luneta....sau macar niste 100 de cruciulite pe parbriz.........

  • tomita, vineri, 03.06.2011 00:02

    niste jante cu adevarat speciale si reusite din punct de vedere al designului. dar e prea complicat sa explici unui cimpanzeu de la zoo cum e in libertate si ce frumoase sunt padurile junglei, daca el a vazut doar niste craci arhiscorojite intre cei patru pereti de gratii.

  • mihai, vineri, 03.06.2011 00:29

    cele mai penibile roti vazute vre-o data !!! tiganie

  • danoe, sâmbătă, 04.06.2011 21:03

    n-ai vazut mileul de pe torpedou,si crucifixul de la retrovizoare!