Femeile prefera profesionalismul in service
Prestatorii de servicii sunt nevoiti sa-si puna in evidenta profesionalismul pentru a atrage clientela de sex feminin.
Conform unui sondaj efectuat de institutul de cercetari sociologice francez BVA, femeile prefera serviciile competente profesional in locul celor ieftine pentru a-si intretine autovehiculele. Rezultatele studiului arata ca nici macar distanta nu este un impediment pentru acestea atunci cand au nevoie de servicii auto de intretinere.
Femeile reprezinta o clientela activa, 39% din ele alegandu-si singure masina la cumparare. Contrar asteptarilor generale, doar 55% isi aleg viitoarea masina impreuna cu partenerul sau o alta persoana apropiata.
Femeile urmeaza sa se transforme intr-o tinta de marketing si pentru serviciile de dupa vanzare. La intrebarea “Pe cine sunati prima data in cazul unei pene?”, soferitele au raspuns in proportie de 54% ca aleg o cunostinta, 43% aleg un profesionist, restul de 3% declarand ca se descurca singure. 61% din femei se pot lauda ca au rezolvat singure anumite probleme: 42% au inlocuit stergatoarele de parbrize, 40% au schimbat o roata, 28% un bec si 18% bateria.
Pentru operatiile de intretinere mai dificile sau in cazul unor reparatii, 42% dintre femei au declarat ca si-au contractat singure o societate din domeniul auto. In acest caz, damele se prezinta o clientele exigenta in ceea ce priveste profesionalismul. In jur de 19% aleg un service mai apropiat si doar 14% prefera preturile mai mici cand sunt nevoite sa apeleze la servicii de intretinere auto.
Concluzia studiului: pentru a atrage conducatoarele auto, prestatorii trebuie sa arate profesionalism si calitate in servicii. Din punctul de privire al femeilor, 79% s-au declarat “bine primite intr-un garaj”, iar 66% din ele spun ca sunt considerate diferit, in functie de persoana care le acompaniaza. Ele sunt de parere ca 76% dintre prestatorii de servicii le considera “nule din punct de vedere mecanic” si, mai mult, 71% le considera usor de pacalit.
Via | Autoactu