Familia Peugeot ar putea ceda controlul PSA celor de la General Motors
Perioada de instabilitate pe care o traversează grupul PSA ar putea duce la un abandon al puterii din partea familiei Peugeot, fondatoare a brandului. General Motors ar urma să preia conducerea.
Peugeot traversează o perioadă extrem de dificilă, vânzările în continuă scădere şi instabilitatea financiară afectând serios constructorul francez. Potrivit unor surse citate de Reuters, familia Peugeot, cea care a pus bazele companiei, ar putea să se retragă de la conducere pentru a lăsa loc celor de la General Motors.
Conglomeratul american ar putea profita de pe urma lipsei de resurse financiare a celor de la PSA. Mai mulţi analişti susţin că grupul francez nu va putea să îşi permită susţinerea companiei până la finalul anului 2013. GM va prelua controlul doar dacă va fi dispus să demareze o investiţie importantă în cadrul PSA.
Dacă zvonurile se vor adeveri, iar General Motors va reuşi să câştige frâiele grupului Peugeot-Citroen, americanii vor dori să închidă fabricile francezilor din ţara natală, pentru a reduce costurile. Guvernul francez se va opune categoric acestei măsuri, având în vedere că a susţinut financiar producătorul său.
Decizia de a apela la GM, care deţine deja 7% din acţiunile companiei, vine după ce tratativele cu chinezii de la Dongfeng Motor Group au eşuat. În prezent, familia Peugeot deţine 25.4% din acţiunile concernului PSA şi controlează 38.1% din drepturile de vot.
Surse apropiate conducerii, citate de Reuters, au declarat că familia Peugeot s-a obişnuit deja cu ideea că va pierde controlul companiei. PSA va avea nevoie de un nou plan industrial pentru a obţine o majorare de capital, majorare ce ar putea veni acum doar de la GM.
Americanii sunt pregătiţi să injecteze mai mulţi bani dacă au garanţia că vor putea obţine controlul şi vor putea integra Opel şi Peugeot, raţionalizând totodată producţia. Tranzacţia este acum în terenul celor de la General Motors, care vor asigurări că au mână liberă pentru a disponibiliza oameni şi a închide uzine la un preţ rezonabil.
Preşedintele Holland şi echipa sa vor fi principalii oponenţi ai preluării, deşi este de la sine înţeles că fără ajutorul GM, cei de la PSA nu pot supravieţui. În prezent, Peugeot oferă loc de muncă pentru aproximativ 77.000 de francezi.
via reuters
-
dan_grc, vineri, 28.06.2013 16:15
Normal ca Holland si gasca lui de "investitori" se vor lamenta cu discursuri socialiste, de mandria lor, bla bla, dar sa scada naibii taxelea alea sa ajute economia sa creasca...pai ce-s nebuni? Chiar imi pare rau de PSA, mai ales ca vor incapea pe mana GM, daca era alt concern mai "sanatos" ar fi fost mai bine.
-
DS5, vineri, 28.06.2013 16:16
Asta e bomba anului!! Oricum,singura lor sansa se numeste GM. Americanii trebuie sa faca curatenie in PSA,chiar daca asta inseamna pierderea locului de munca pentru multi angajati.
-
ho si io, vineri, 28.06.2013 16:25
Peugeot oferă loc de muncă pentru aproximativ 77.000 de francezi asta trece cu vederea grecu asta.... tz-tz-tz....vezi, ce insemna sa nu muncesti? n-ai cum pricepe....e inteles! Cat despre PSA...sa se faca odata lumina si sa vad naibii ca isi revin ca oferta lor e de bun simt. Dar parca sunt batuti in cap de nu stiu sa-si administreze banutii. Despre asta e vorba @dan-grecu...nu despre taxele alea de care esti obsedat!
-
tzenu_bmw, vineri, 28.06.2013 16:29
e trist ca PSA ar putea fi controlati de americani....... marci precum Peugeot si Citroen as vrea sa le vad apartinand 'Europei' insa situatia e cam delicata....... daca PSA cade pe mana americanilor o mare parte din profiturile 'franceziilor' vor intra in curtea americanilor....... Franta ar trebui sa intervina sasi salveze proprile compani ca pan la urma ce va face Franta fara industrie auto??????? oricum Franta si alte tarii sunt cam la marginea prapastiei.......si pierderea celor de la PSA ar fi picatura care umple paharu.......
-
mda, vineri, 28.06.2013 16:32
@ho si io Bai desteptule, doar unul ca tine batut in cap nu stie ce inseamna taxe mari atunci cand faci o afacere, daca esti un cersetor normal ca nu stii, socialistii nenorociti au adus Europa in starea in care e acum, vor doar bani de parca ar veni din cer, cu ce vrei sa plateasca cei 77 000, cu imprumuturi? ai avut o multime de comentarii in care ai latrat despre ce? Esti un frustrat care nu spune nimic, @dan_grc o fi el subiectiv cu Bmw-urile, dar stie ce spune, aia slabi nu au cum sa impuna regulile, daca Germania nu poate trai fara Europa, pai Franta nici atat, tu esti sau te faci, cred ca esti.
-
NDY, vineri, 28.06.2013 16:34
77000 angajati x 2000E leafa medie/luna....
-
@mda, vineri, 28.06.2013 17:37
aici ai dreptate....nenorocitii de socialisti...au vrut numai bani, bani si iarasi bani. trebuie combatuti bine, altfel ajungem la sapa de lemn, mama lor de socialisti. Cum sa ieie ei banii de la germani si sa lea dea la nenorociti de franceji. Poate ca au ajuns o parte chiar si la japonejji. Mai stii? mare dreptate ai vericule @mda, fara unu ca tine ne-am duce de rapa. Tu esti un fel de lumina a intelepciunii carpato-damboviteano-pontice. Io zic ca e pacat sa-ti pierzi vremea pe aici. Intra in politica, in aia mare...e pacat sa vii pe aici si sa se piarda asa o somitate ca a ta. Mare pacat.
-
eu, vineri, 28.06.2013 17:42
daca ar fi asa de simpla aritmetica... O companie de nivelul asta are cheltuieli multiple si numai o parte destul de mica este directionata pe personal. In general, daca lucrurile stau foarte rau, cele mai uzuale metode de a opri o cadere libera sunt cele de reducere a costurilor operationale si a costurilor de personal... adica inchizi o fabrica, dai afara oameni. Asta pentru ca efectul este direct si imediat. (nu va ganditi ca oamenii aia pleaca cu buzunarele goale, ci cu pachete compensatorii generoase). Din pacate o astfel de masura are rolul de a stabiliza compania numai temporar si trebuie urmata obligatoriu de o campanie de eficientizare, replanificare si convergenta. Daca GM(sau cine o fi) repune pe picioare PSA sunt de parere ca o va face prin sinergie tehnologica si de productie. Se poarta aceasta abordare chiar si fara preluari gigant...
-
@@mda, vineri, 28.06.2013 17:43
Hai iesi in strada si striga pt PSA, pt dreptate si impotriva abuzului Germaniei, nenorocitii, cum isi permit ei sa aiba prioritati si sa impuna reguli cand ei sunt falimentari, eu zic sa faci o cheta si sa dai un ban pt plata unor salarii de la PSA, ei merg in pierdere la greu dar au cate 2000 de euro pe luna, normal ca dai faliment, dar ce sa stie un gascan ca tine.
-
inexorabil, vineri, 28.06.2013 17:47
Cata candoare......Akerson & co le-au rezolvat pe toate in bucataria interna si acum n-au alta preocupare decat sa faca curatenie in ograda PSA. Ce vor sa faca naucii astia din RC? Sa vanda in SUA platforme Opel cu motoare Diesel de Peugeot si sigla de Buick? RIGM nu trebuie sa se complice cu nicio alianta in momentul de fata. Imi dau seama ce urmareste acvila aia batrana de Akerson: sa puna laba pe utilajele, liniile de asamblare si licentele Diesel ale lui PSA, mai ales pe acestea din urma, fiindca stie ca ar fi mai bune decat cele ale lui Fiat. Le miroase a profit de anvergura sacalilor din Detroit. Dar de Buick si Cadillac nu-i doare in ce situatie au ajuns, sa nu mai fie cumparate nici macar pe taram propriu...... Ma vad nevoit sa repet si sa subliniez: General Motors Corporation nu mai exista de 4 ani! Ceea ce vedeti astazi inseamna doar o rearanjare a unor cioburi, dar conglomeratul care s-a acoperit de glorie in secolul trecut zace undeva pe fundul unui ocean de istorie......R.I.P. GM: 1908-2009. In memoriam: www.youtube.com/watch?v=l-7ZmsBXBOk
-
@@@mda, vineri, 28.06.2013 18:43
mda si @@mda si toti m...mmm...mmm.... pai io ce ziceam si ce ati inteles voi...Nu eu combateam impotriva socialistilor? si a PSA? Si il sustineam pe ...mda? mmmm...ai frate, nu poti zice ceva ca sar ca in haita. asa la inghesuiala ca singuri sunt cu...mmmm...inus :D
-
mda, vineri, 28.06.2013 18:51
Ce-i euglena verde, nu-ti place c-ai luat minusuri? Vai de mine, aveam dreptate, chiar esti, omul cu 1000 de fete care jigneste pe aici este suparat, du-te si latra in alta parte.
-
LauCalin, vineri, 28.06.2013 18:54
Uite de ce mereu i-am apreciat pe cei de la Renault si VW, pentru ca stiu sa-si gestioneze foarte bine afacerile si gandesc evolutia lucrurilor cu cativa ani mai mult fata de cei de la PSA. Renault nu face masini (cu mult) mai bune decat PSA, insa stie foarte bine sa si le vanda. Vine cu dotari mai bune, motoare mai puternice, garantie mai buna, toate la un pret mai mic. Deci din start este un mare avantaj. La PSA au fost cateva probleme care s-au tinut in lant si au dus la pierderi de zeci de miliarde. Parerea mea e ca totul a inceput cu faptul ca nu si-au regandit gama de modele in timpul crizei si faptul ca au costat si costa in continuare mai mult decat concurenta, mai ales fata de cea care are renume mai bun, gen VW, Ford sau Opel. Iar garantia este una dintre cele mai mici din Europa. Renault si VW au anticipat foarte bine lucrurile astea, motiv pentru care in fata lui Carlos Ghosn, Carlos Tavares dar si a lui Martin Winterkorn ma inclin.
-
SAM, vineri, 28.06.2013 19:38
@Inexorabil cum poti zice ca Cadillac si Buick aproape nu se vand in SUA la ele acasa cand luna trecuta Caddy avea +40 la suta la vanzari si buick vreo 20. Ca nu se vand cum se vindeau in anii 60-70 ii alta treaba si nu mai ii relevant acum. Eu is in continuare fan GM si nu sunt de acord ca GM a murit in 2009.
-
andrey11, vineri, 28.06.2013 22:16
Sper sa nu se ajunga atat de departe. Imi plac ambele branduri, Peugeot si Citroen, am avut Peugeot si sper sa ramana o masina frantuzeasca. Cand ma gandesc la GM ma gandesc doar la profit, profit din orice cu orice mijloace. Stiu ca totul e un business, dar se poate scoate si profi si altfel.
-
quakeman, vineri, 28.06.2013 23:20
adica cu 7% decizi pentru 93% , asta-i o mizerie de stire americana, de cand americanilor le merge bine, de unde au bani, de la chinezi sau de la guvern ( orientul mijlociu ) , cine crede ca industria auto americana si-a revenit e un naiv. actionarii psa nu vor dori majorare de capital iar daca americanii vin cu bani, restul nu vor fi deacord cu procente micsorate. e ca si cum un verisor vine la masa cu o sticla de vin, si la plecare iti vinde argintaria, ca asa e mai bine pentru tine.
-
rammstein, vineri, 28.06.2013 23:37
@quakeman Stirea vine chiar de la francezi,nu de la americani.Si da,in prezent GM dispune de bani(bineinteles nu de aruncat pe fereastra) Ramane de vazut daca gigantul american va prelua fraiele PSA..
-
mip, sâmbătă, 29.06.2013 01:10
"ar putea ceda controlul" ... deocamdata e zvon ... si tare ar fi pacat ... ca eu vad din invirteala asta inc-o disparitie : citroen !!! nu-s' de ce nu "au povestit" (cei de la psa) cu "verii" de la renault ?!? ei au scos nissan din mocirla ... e drept, cu niste costuri (si nu tocmai usor de suportat !) ... parca au concediat 30% din personal ... si multe alte masuri, care au avut pina la urma un rezultat ! in felul asta s-ar salva oarecum si aparenta "fabrique en france" ! gm ... au interese ... au si ei nevoie de motorizari diesel ... designerii de la peugeot mi se par destul de inspirati si ar putea sa ii utilizeze in continuare ... dar inainte de astea cred ca vor mai mult "creierele" lor decit capacitatile de productie psa ... iar alea nu e nevoie sa le mute, pot sa ramina in franta ... in fine, vom vedea ce va urma. eu sper totusi sa fie gasita o solutie la problema lor, chiar de nu-s admirator infocat de psa ... @LauCalin ... de acord cu tine ... psa nu s-a extins pe alte continente, nici ca vinzator, nici ca producator, asa cum au facut cei de care spui tu ... asta i-a costat mult. ei nu s-au gindit la china si america (de nord in special dar si de sud). oricum, pt a penetra piata americana le-ar trebui - in primul rind - transmisii automate de calitate si o garantie serioasa ! drumuri bune s-aveti !
-
xxx, sâmbătă, 29.06.2013 08:33
Nu sunt mare cunoscător, dar Citroen în ultimii 40 de ani a fost de vreo 4 ori în colaps total, in anii 80 i-am salvat noi când am dat vreo 2 miliarde de euro pe Axel. GM mai are o problema in europa Opel, dar nu ii învăț eu ce sa facă, dacă tranzacția le reuseste, va fii de departe cel mai mare producător pentru următorii 10 ani
-
PE SLEAU, sâmbătă, 29.06.2013 10:53
psa e lovita pt ca cea mai mare piata a ei , Iranul a cazut de vreo 2, 3 ani , astept cadillac cu motor de 2 litri diesel peugeot , nu stiu cat au nevoie americanii de Psa , atata timp cat au cel mai puternic diesel de 1,6 litri de pe piata , Psa trebuie lasata sa ajunga la nivelul pamantului .
-
Black Future, sâmbătă, 29.06.2013 11:41
E clar ca PSA nu mai poate continua in forma actuala. Si cand ma gandesc ca aveau vise sa reinvie brandul Talbot ca o marca lowcost concurenta pt Dacia. Vise taica. Trebuiau sa anticipeze evolutia segmentului si sa se miste mai reprede. In fine, daca vor fi preluati de GM nu-i vad bine deloc. Nu va spune nimic esecul GM-Fiat sau GM-Daimler? Doua marci, Peugeot si Citroen, nu cred ca-si vor gasi justificarea in ochii americanilor. Deci Citreon e in pericol. In plus, GM nu sta bine cu "multiculturalismul" . Ego-ul personal nu-i lasa. De ce credeti ca acum ceva vreme au incercat sa-l atraga la ei in echipa cu un CEC gras pe Carlos Ghosn? Carlos Ghosn ca outsider e echidistant , intelege si accepta alte culturi/filosofii. In consecinta angajatii din placere si pasiune vor ridica compania. Cum a fost cazul Nissan. Deci nu e vorba numai de a baga bani, e vba si de latura umana. Ma tem ca PSA va deveni pentru GM o curte / anexa de "spare parts". Mai e o posibilitate sa vedem intre Peugeot si Opel aceeasi relatie ca intre Skoda si Seat in cadrul grupului vag. Cu Peugeot in rolul de oaie neagra precum Seat, bineinteles.
-
LauCalin, sâmbătă, 29.06.2013 14:10
@mip: Pentru America de Nord poate ca GM i-ar putea ajuta pe cei de la PSA. Insa eu cred ca PSA nu va intra in America de Nord pentru ca ar fi un dezastru. Uita-te la Fiat. Renault a incercat sa intre in anii '70 cu Renault 30 si nu au rezistat mai mult de 3-4 ani. Nici nu a mai incercat de atunci. Poate ca GM i-ar ajuta pe cei de la PSA sa-si imbunatateasca imaginea si vanzarile in China, India sau America de Sud. Adica pe piete unde PSA nu misca in fata lui VW, Ford si Renault. Eu nici pana acum nu am inteles ce a vrut sa faca Peugeot cu 206 sedan. Fata de Clio Symbol, Fiat Albea sau Chevrolet Kalos era si mai scumpa si mai proasta. Plus ca numai cand auzeai ca e facuta in Iran iti cam taia elanul si iti venea sa iesi din showroom. Si acesta este un simplu exemplu. Simpatitez masinile PSA, insa sunt de parere ca o masina low cost in "persoana" lui 206 sedan nu ar fi fost o ideea era, daca macar se ridica la calitatile impuse de concurenta. Hai sa nu le depaseasca, poate ca asta nu se putea. Dar totusi. Si hai sa privim si altfel lucrurile. GM ar cam avea nevoie de PSA. Lansarea de modele comune cu Opel ar insemna o economie de bani si pentru GM si pentru PSA, in conditiile in care Opel nu este asa profitabil cum vrea GM. In plus GM ar avea acces tehnologie din niste masini bune, precum 208, 2008, 3008, 508 sau 5008. In plus 301 se pare ca ar fi o masina reusita. Ca sa nu mai spunem ca PSA stie sa faca un diesel foarte bun. Mai mult, nu uitati ca in 2020 UE vrea ca automobilele sa nu emane mai mult de 95g/km. Unul din constructorii care au cele mai "curate" motoare sunt tocmai cei de la PSA. Deci chiar daca PSA este in galeata cu banii, nu inseamna ca sunt looser-ii industriei auto europene.
-
LauCalin, sâmbătă, 29.06.2013 14:13
@mip: Pentru America de Nord poate ca GM i-ar putea ajuta pe cei de la PSA. Insa eu cred ca PSA nu va intra in America de Nord pentru ca ar fi un dezastru. Uita-te la Fiat. Renault a incercat sa intre in anii '70 cu Renault 30 si nu au rezistat mai mult de 3-4 ani. Nici nu a mai incercat de atunci. Poate ca GM i-ar ajuta pe cei de la PSA sa-si imbunatateasca imaginea si vanzarile in China, India sau America de Sud. Adica pe piete unde PSA nu misca in fata lui VW, Ford si Renault. Eu nici pana acum nu am inteles ce a vrut sa faca Peugeot cu 206 sedan. Fata de Clio Symbol, Fiat Albea sau Chevrolet Kalos era si mai scumpa si mai proasta. Plus ca numai cand auzeai ca e facuta in Iran iti cam taia elanul si iti venea sa iesi din showroom. Si acesta este un simplu exemplu. Simpatitez masinile PSA, insa sunt de parere ca o masina low cost in "persoana" lui 206 sedan nu ar fi fost o ideea era, daca macar se ridica la calitatile impuse de concurenta. Hai sa nu le depaseasca, poate ca asta nu se putea. Dar totusi. Si hai sa privim si altfel lucrurile. GM ar cam avea nevoie de PSA. Lansarea de modele comune cu Opel ar insemna o economie de bani si pentru GM si pentru PSA, in conditiile in care Opel nu este asa profitabil cum vrea GM. In plus GM ar avea acces tehnologie din niste masini bune, precum 208, 2008, 3008, 508 sau 5008. In plus 301 se pare ca ar fi o masina reusita. Ca sa nu mai spunem ca PSA stie sa faca un diesel foarte bun. Mai mult, nu uitati ca in 2020 UE vrea ca automobilele sa nu emane mai mult de 95g/km. Unul din constructorii care au cele mai "curate" motoare sunt tocmai cei de la PSA. Deci chiar daca PSA este in galeata cu banii, nu inseamna ca sunt looser-ii industriei auto europene.
-
CLUBC4.RO, duminică, 30.06.2013 06:29
Ciudata miscare a celor de la PSA........ mai ales ca vine la cateva zile dupa anuntul facut de firma chineza BAIC = http://www.leftlanenews.com/chinas-baic-looking-to-purchase-european-automaker.html , care a pus ochii pe 3 producatori de mijloc, europeni. Cine ar putea fi cei 3 : - PSA = P si C ? - Lancia ? - Seat ? - nu cred ca VAG va renunta la marca, mai ales ca trece prin schimbari pozitive si folosesc platforma noua de la Golf 7 - Opel ? - GM vinde la chinezi Opel/Vauxhall si cu jumatate din bani, preia PSA - Lotus ? - TVR ? GM ar primi mocca de la PSA ( care au investit sute de mil / mld de euro ): - Noul sistem de tractiune - Hybrid Air - Noua platforma modulara EMP2 de la grupul PSA - motoare fff bune diesel, de capacitati mici - showroom-uri prin toata Europa - rezultate bune de vanzari in China si America de Sud GM : - renunta la OPEL/Vauxhall si/sau Pontiac - aduc BUICK in Europa, idem CHEVROLET/Cadillac, folosindu-se de fabricile PSA Este destul de complicat..........
-
eu, luni, 01.07.2013 11:41
Afacerile nu se fac dupa emotii sau preferinte. Esti cam slab pregatit la capitolul asta si vorbesti despre ceea ce visezi TU ca ar fi, chipurile, bine/frumos. In realitate, faptul ca ai la dispozitie mai multe marci sub tutela este un avantaj extraordinar. Sa faci sa dispara o marca e nu numai absurd, dar si cotraproductiv. A avea mai multe marci in portofoliu inseamna cota mai mare de piata per total. Daca le gestionezi a.i. sa nu se canibalizeze sau sa le pozitionezi geografic corespunzator (ex: concernul VAG vezi modul de adresare/pozitionare pe piata pentru skoda, seat, vw, audi) atunci poti acapara o cota si mai mare de piata => mai multi bani. Marele avantaj in genul asta de abordare este ca poti fii flexibil in functie de piata de desfacere. Ai la indemana parghiile necesare ca sa poti intra mai puternic pe o piata cu marcile care au succes mai mare, astfel distribuind mai bine sursele de profit. Problema nu o reprezinta o marca in sine ci strategia/managementul grupului si gestiunea corecta a resurselor. Aici se pare ca VAG a avut o strategie foarte buna si un management competent.,,,
-
Gl, luni, 01.07.2013 11:44
Sa ocupe capacitatea de productie a fabricilor PSA cu Buick si Chevrolet ar insemna moartea unei marci franceze, daca nu a amandorura.
-
@eu, luni, 01.07.2013 11:50
Dezmembrarea fabricilor dupa 1990 si vinderea lor pe bucati n-a fost deloc "contraproductiv" pentru cei direct implicati. Asadar nici folosirea bancii de organe PSA ca "piese de schimb" nu e contraproductiva. Ca sa aduci cele 2 marci pe linia de plutire, necesita investitii si dedicare de care sefii GM nu cred ca-s capabili.
-
sst, luni, 01.07.2013 14:18
Eu sunt fan VW dar este foarte adevarat ca Peugeot este o marca care ar trebuie sa ramana pur frantuzeasca si e una dintre putinele marci de calibru care mai exista. Iar americanii nu vor decat sa puna mana pe motorizarile diesel care sunt cu adevarat redutabile si pe multe alte thnologii dezvoltate de Peugeot
-
Raul, marţi, 02.07.2013 12:41
Peugeot si Citroen o sa altature Talbot pe lista marcilor defuncte.
-
update, duminică, 21.07.2013 01:21
Peugeot a inregistrat o pierdere de 5.01 miliarde de euro anul trecut, cu un deficit de exploatare de 576 de milioane de euro. Vânzările companiei au scăzut cu 9,8 la sută în prima jumătate a lui 2013.
Citeste si
-
ECONOMIC | vineri, 22 noiembrieVânzările de mașini noi, creștere minimă în octombrie, în EuropaPotrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor Europeni de Automobile, vânzările de mașini noi au crescut cu doar 0.1% în luna octombrie, în Europa. Totodată, vânzările de mașini electrice au crescut, în timp ce vânzările de mașini cu motoare pe benzină și diesel au fost în scădere. Citeste tot
-
ECONOMIC | joi, 21 noiembrieDacia Sandero rămâne cea mai vândută mașină în Europa, în ultimele 10 luniDacia Sandero continuă să-și păstreze poziția de lider al vânzărilor europene după ultimele 10 luni. Vânzările modelului românesc au crescut cu aproape 15% în 2024. Citeste tot
-
ECONOMIC | sâmbătă, 16 noiembrieVolvo a vândut 30% din acțiunile Lynk & CoVolvo a anunțat oficial că a vândut 30% din acțiunile deținute în marca Lynk & Co către chinezii de la Zeekr. Acțiunile au fost vândute pentru o sumă de peste 700 milioane de euro. Citeste tot
-
ECONOMIC | joi, 7 noiembrieAudi este pe roșu: profiturile s-au prăbușit cu 91% în trimestrul al treileaAudi a anunțat noile rezultate financiare pentru al treilea trimestru din 2024. Rezultatele arată că profiturile grupului s-au prăbușit cu 91% în această perioadă, ca urmare a deciziei de a închide fabrica de la Bruxelles. Citeste tot
-
ECONOMIC | miercuri, 6 noiembrieLamborghini Urus și Revuelto se vând "ca pâinea caldă": ambele modele, sold-out până în 2027Lamborghini a anunțat că modelul Urus este sold-out pentru următorii 2 ani. În același timp, etalonul mărcii, Revuelto, nu mai poate fi cumpărat până în 2027, deoarece și acesta este acum sold-out. Citeste tot
Bye bye Peugeot / Citroen ! R.I.P.