F1: Pierre Gasly, cel mai rapid în prima zi din a doua sesiune de teste din presezon
Pierre Gasly, pilotul celor de la AlphaTauri, a încheiat prima zi din a doua sesiune de teste din presezon pe prima poziție. Pe podium au mai "urcat" Carlos Sainz și Charles Leclerc.
A doua sesiune de teste din presezon, găzduită de circuitul Sakhir din Bahrain, a început deja. În prima zi, francezul Pierre Gasly, pilotul celor de la AlphaTauri, a fost cel mai rapid, stabilind un timp de referință de 1 minut și 33.902 secunde.
Locul 2 a fost ocupat de Carlos Sainz, iar Charles Leclerc a terminat pe 3, deși a fost cel mai rapid în prima parte a zilei.
Lance Stroll a încheiat prima zi din a doua sesiune de teste din presezon pe locul 4, fiind urmat, pe rând, de Alexander Albon, Lando Norris, Valtteri Bottas, Sebastian Vettel, George Russell și Sergio Perez.
Lewis Hamilton a stabilit al 11-lea timp al zilei, în fața lui Fernando Alonso, Esteban Ocon, Zhou Guanyu și Pietro Fittipaldi.
Daniel Ricciardo, Max Verstappen, Nicholas Latifi, Yuki Tsunoda, Kevin Magnussen și Mick Schumacher nu au ieșit încă pe circuitul din Bahrain.
via Formula 1
-
Pilot german, neatenție române, vineri, 11.03.2022 23:17
Vettel a vrut să aducă un omagiu Ucrainei. Noul design arborat pe cască poartă cuvintele „No War” și hashtag-ul #racingunited. Vettel a dorit să adauge și culorile Ucrainei în locul drapelului său tradițional german și – ca detaliu pe marginea inferioară a căștii – un colaj cu toate steagurile lumii una lângă alta. Printre toate steagurile prezente, Vettel a inserat – probabil din neatenție – steagul Ciprului de Nord . Acest stat, cunoscut oficial drept Republica Turcă a Ciprului de Nord, este de fapt un teritoriu autoproclamat nerecunoscut de comunitatea internațională. Se întinde până în partea de nord a insulei Cipru și singura țară care o recunoaște ca independentă este Turcia. Prin urmare, din Cipru au sosit atacuri dure împotriva lui Vettel, cu cererea către FIA de măsuri severe împotriva pilotului german și a echipei sale.„Decizia lui Vettel de a arăta steagul acestui pseudo-stat pe cască este inacceptabilă. Solicităm scoaterea imediată a drapelului din cască și impunerea unei sancțiuni atât șoferului, cât și echipei sale ”, se arată în comunicatul emis de asociația auto cipriotă.
-
Lewis Hamilton, sâmbătă, 12.03.2022 09:20
....suggested after the second day of running in Barcelona that Ferrari could even be on course for a 1-2 in Bahrain based on its current form.
-
Carlos Sainz, sâmbătă, 12.03.2022 09:24
“I think it is typical Mercedes.” “If it was the first year they did that [tipped others], then maybe I would believe them. But they have done it for five or six years now and they keep crushing us in the first race. So, as you can imagine, I don’t believe much. “Already we can also see what they are doing...and I am not going to say much.”
-
BLACK FLAG, sâmbătă, 12.03.2022 19:16
Teste Bahrein, clasament de ture pe echipe: Mercedes (385) AlphaTauri (371) Ferrari (349) Alfa Romeo (343) Aston Martin (339) Red Bull (320) Alpine (299) Williams (258) Haas (226) McLaren (200). Dacă luați ambele teste împreună la Barcelona și Bahrain, atunci Ferrari este pe P1 aici! Iată o prezentare generală: 1. Ferrari (3.941 de kilometri) 2. Mercedes (3.921) 3. AlphaTauri (3.448) 4. Red Bull (3.405) 5. Aston Martin (3.218) 6. Williams (3.019) 7. Alpine (2.852) 8 .McLaren (2.798) 9. Alfa Romeo (2.674) 10. Haas (1.971)
-
LH, sâmbătă, 12.03.2022 19:27
Mă uit la Alfa Romeo și se observă că abia a depășit 2.500 km. Uitându-ne în urmă, aș aduce în amintire 2006-2007. Atunci nu erau regulile de acum, echipele testau enorm. Ce ciudat, LH, înainte de sezonul 2007 a făcut teste la McLaren, de unul singur, undeva la 2.500 km. Cu ce aport se intra în F1 atunci ca șofer.
-
Costel, sâmbătă, 12.03.2022 19:59
@FLAG, cu cateva zile inaintea debutului n-avem nevoie de informatii incomplete, cele care genereaza doar obscuritate in identificarea facila a concluziilor care se impun, pentru numele D-zeului motorsportului, pune punctul pe "i", prezinta si clasamentul zilei a treia de pe Sakhir, ierarhia ultimelor opt ore de teste consfintind punctul de vedere personal... F1-75 chiar reprezinta benchmark-ul in 2022, este de departe cel mai echilibrat dinamic, cel mai fertil din perspectiva fiabilitatii, cel mai ofertant cu timpii obtinuti, evident la echipare cu pneuri echivalente dpdv al aderentei..... Sakhir -day three- morning +afternoon session 1-Verstappen, Red Bull, 1m31.720, C5, 53 laps 2-L'echec, Ferrari, 1m32.415, C4, 51 3-Alonso, Alpine, 1m32.698s, C4, 122 4-Russell, Mercedes, 1m32.759s, C5, 71 5-Bottas, Alfa Romeo, 1m32.985s, C3, 68 6-Tsunoda, AlphaTauri, 1m33.002s, C5, 57 7-Perez, Red Bull, 1m33.105s, C4, 43 8-Schumacher, Haas, 1m33.151s, C3, 57 9-Norris, McLaren, 1m33.191s, C2, 90 10-Vettel, Aston Martin, 1m33.821s, C4, 81 11-Zhou, Alfa Romeo, 1m33.959s, C4, 82 12-Gasly, AlphaTauri, 1m34.865s, C4, 91 13-Sainz, Ferrari, 1m34.905s, C5, 68 14-Albon, Williams, 1m35.171s, C3, 18 15-Latifi, Williams, 1m35.634s, C3, 124 16-Stroll, Aston Martin, 1m36.029s, C3, 53 17-Hamilton, Mercedes, 1m36.217s, C5, 78 18-Magnussen, Haas, 1m38.616s, C2, 38
-
BLACK FLAG, sâmbătă, 12.03.2022 23:46
Don' Costel, vezi că ai dat-o în gard cu "informații incomplete" și care "generează doar obscuritate". În contextul în care cei de la Haas au mai rămas pe pistă(nu o să-ți explic de ce) , iar MS a fost cronometrat cu 1:32.241 folosind cauciucurile C4. Don' Costel, nu mai da copy/ paste și ...schimbă Google, că nu este cel mai bun motor. Te dai om al cifrelor(deși sunt convins că ai terminat ceva "profil uman"). De obicei păstrez un ton neutru și nu am treabă cu nimeni, ba chiar mă amuză unele abordări ale anumitor persoane de aici. Pe tine te ignor de la început, deși ți s-a explicat destul de clar de către mai multe persoane, că ești pe lângă cu multe prin fanfaronada ta. De obicei, când discut cu cineva, îmi place să știu ce face acel cineva, cu ce-și umple timpul liber, ce a citit, dar mai ales, dacă stă lângă mine, oare îmi poate aduce ceva + valoare, ceva ce să învăț, nu scălămbăieli de băiat timid ca tine, ce se dă cocoș, deși în copilărie era destul de retras. Dacă te simți Alfa, du-te și caută-l pe Omega, că în realitate, în viața de zi cu zi, probabil că nici nu te-aș putea băga în seamă. Te rog, o singură dată, evită-mă, nu am nevoie să vii să-mi "completezi" tu vreun comentariu. Ai grijă de tine, dar nu cu mine și nu, nu-ți dau drept de replică, pentru că din acest moment nu vom vorbi pers. I cu pers. a II-a. Citește-mi nick-ul și să-ți seama singur.
Citeste si
-
F1 TOP | joi, 14 noiembrieFormula 1: Monaco va rămâne în calendar până în 2031Formula 1 a anunțat un acord nou cu Monaco pentru a găzdui Marele Premiu de la Monaco până în 2031. Începând din 2026, etapa din principat va avea loc în primul weekend din iunie. Citeste tot
-
F1 TOP | miercuri, 13 noiembrieF1: Eveniment special de lansare pentru toate echipele în 2025Formula 1 va organiza, pentru prima dată în istorie, un eveniment special de lansare pentru toate echipele. Evenimentul va marca 75 de ani de la înființarea campionatului mondial de Formula 1. Citeste tot
-
F1 TOP | marţi, 12 noiembrieF1: Alpine va trece la motoare Mercedes din 2026Echipa de Formula 1 Alpine a anunțat oficial că va trece la motoare Mercedes începând din sezonul 2026. Anunțul vine la o lună după ce Renault, actualul furnizor de motoare al echipei franceze, și-a anunțat retragerea din Formula 1 la finalul lui 2025. Citeste tot
-
F1 TOP | miercuri, 6 noiembrieF1: Gabriel Bortoleto, pilot Kick Sauber în 2025. Bottas și Zhou părăsesc echipa la finalul lui 2024Gabriel Bortoleto va fi noul pilot al echipei Kick Sauber în Formula 1, începând din sezonul 2025. Debutantul brazilian îl va avea coechipier pe Nico Hulkenberg. Totodată, actualii piloți Sauber, Valtteri Bottas și Zhou Guanyu, vor părăsi echipa la finalul sezonului actual. Citeste tot
-
F1 TOP | luni, 4 noiembrieFormula 1: Max Verstappen, victorie spectaculoasă în Brazilia. Alpine, pe podiumMax Verstappen a câștigat Marele Premiu de la Sao Paulo într-un mod spectaculos. Triplul campion mondial este acum la un pas de cel de-al patrulea său titlu mondial, după ce rivalul său principal, Lando Norris a încheiat pe locul 6. Surpriza cursei a fost un dublu podium pentru piloții Alpine. Citeste tot
F1-75 continua sa ofere aceeasi previzibilitate a rularii la cote inaccesibile celorlalti si, traumatizant pentru concurenta, in toate cele cinci zile de teste din 2022, F1-75 evoluand remarcabil in toate cele 40 de ore destinate acomodarii cu pista...... F1-75 & Carlos Sainz in fruntea ierarhiei dupa 16 ore pe Sakhir??? nimic nou pentru cunoscatori, doar predictibilitate..... Bahrain-day two- morning + afternoon session 1-Sainz, Ferrari, 1m33.532s, C4, 60 laps 2-Verstappen, Red Bull, 1m34.011s, C4, 86 3-Stroll, Aston Martin, 1m34.064s, C4, 70 4-Hamilton, Mercedes, 1m34.141s, C5, 47 5-Ocon, Alpine, 1m34.276s, C4, 111 6-Leclerc, Ferrari, 1m34.366s, C3, 54 7-Norris, McLaren, 1m34.609s, C3, 60 8-Vettel, Aston Martin, 1m36.020s, C3, 46 9-Magnussen, Haas, 1m36.505s, C3, 39 10-Tsunoda, AlphaTauri, 1m36.802s, C3, 120 11-Bottas, Alfa Romeo, 1m36.987s, C2, 25 12-Schumacher, Haas, 1m37.846s, C2, 23 13-Russell, Mercedes, 1m38.585s, C2 proto, 67 14-Latifi, Williams, 1m39.845s, C2 proto, 12 15-Zhou, Alfa Romeo, 1m41.805s, C2 proto, 48