F1: Etapa din Mexic rămâne în calendar până cel puțin în 2025

Publicat vineri, 28.10.2022 10:37 de Alexandru Monenciu

Reprezentanții Formulei 1 și organizatorii etapei din Mexic au semnat o nouă înțelgere, astfel că circuitul Autodromo Hermanos Rodriguez rămâne în calendarul competițional până cel puțin în 2025.

Formula 1 a revenit pe pământ mexican în 2015 și a atras foarte mulți fani ai acestui sport.

Acum, reprezentanții Formulei 1 și organizatorii etapei din Mexic au semnat o nouă înțelegere, astfel că circuitul Autodromo Hermano Rodriguez rămâne în calendarul competițional până cel puțin în 2025.

La ediția din acest an sunt așteptați circa 350.000 de fani, pe parcursul a trei zile.

În perioada 2015 - 2021, Marele Premiu de Formula 1 al Mexicului a generat peste 2,443 milioane de dolari și a creat 57.000 de locuri de muncă.

via Formula 1

  • ^, vineri, 28.10.2022 15:56

    Și-n Texas majoritatea spectatorilor era de naționalitate mexicană, chiar dacă aveau probabil cetățenie USA. Eu asta am văzut în tribune. Acum va câștiga Perez că-i la el „acasă” Cine are alt pronostic?

  • BLACK FLAG, vineri, 28.10.2022 20:04

    Probabilitatea de a câștiga Perez este mare, așa este. Acum să construim o "poveste" pentru asta, deși poate unii ar numi asta "scenariu". RB avea calcule bine făcute, după ce Max a devenit campion la piloți. Mașina lui Perez a fost echipată cu un motor cu combustie internă nou-nouț ultima dată la Austin, care a fost o mișcare tactică de la Red Bull pentru a-i oferi cele mai bune șanse de a câștiga în Mexic. Acum, pentru a spori și mai mult șansele lui Perez , poate că îi vor oferi lui Max un nou motor care ar declanșa o penalizare pe grilă. Măcar atât pentru a rambursa favoarea Abu Dhabi-2021, unde Perez a avut acele două ture eroice. Pe anvelopele mai vechi, el a acționat ca un blocaj rutier în mișcare, ceea ce l-a costat pe Hamilton 7-8 sec., exact cât să ajungă din urmă și Max.

  • BLACK FLAG, vineri, 28.10.2022 20:40

    Pirelli optează din nou pentru compușii intermediari C2, C3 și C4., cu presiuni statice de umflare impuse la 23,5 și 20,0 psi pentru față și, respectiv, spate. A doua sesiune de antrenamente libere se pare că va fi, de asemenea, extinsă din nou la 90 de minute, pentru a permite testarea compușilor mai moi pentru 2023.

  • Greuceanu, vineri, 28.10.2022 21:04

    Bleg Fleg, Perez va câstiga doar dacă va avea probleme Max sau Leclerc sau Lewis. El vrea să fie campion mondial, dar nu este la nivelul celor trei: Verstappen, Hamilton si Leclerc cred că şi Alonso dacă ar avea un monopost cât de cât competitiv. Asta e valabil si pentru Sainz.

  • ^, sâmbătă, 29.10.2022 10:23

    Dacă echipa hotărăște să câștige, va câștiga. Max se va supune ordinelor pentru a avea și la anul șansa să fie campion. Ai uitat povestea Hamilton-Rosberg 2016? Hai să fim realiști, linia de start este lungă și nu văd ce mașină va face față Red Bull.

  • Bobiță, luni, 31.10.2022 00:45

    Nr 14 este o cifră magică. Hai şi cu 15 şi 16 că la anul nu se ştie ce se întâmplă. Mercedes la Imola a fost întrecută cu un tur, iar acum s-a apropiat de Red Bull, dar în conditii speciale cum sunt în Mexic. Ferrari slab, încă se gândesc că cei de la Red Bull trebuiau penalizați mai drastic.