Electrificarea merge bine la BMW: grupul german a livrat peste 36.000 de hibrizi plug-in și mașini electrice în primele patru luni
Grupul BMW a vândut peste 36.000 de hibrizi plug-in și mașini electrice în primele patru luni ale acestui an, o creștere de 41% față de anul trecut. Vânzările totale ale nemților au ajuns la aproape 800.000 de unități în 2018.
Începutul de an a marcat o evoluție pozitivă pentru vânzările BMW la nivel de grup. După cel mai bun prim trimestru din istoria nemților, luna aprilie a reprezentat și ea o continuare a trendului pozitiv pe care s-a încadrat grupul bavarez.
În primele 4 luni din 2018, grupul BMW a vândut un total de 799.520 de unități, în creștere ușoară față de aceeași perioadă de anul trecut.
O creștere semnificativă s-a produs pe segmentul vehiculelor electrificate, acolo unde nemții au livrat 36.692 de hibrizi plug-in și mașini electrice, cu 41.7% mai multe decât în 2017.
Printre cele mai căutate modele au fost Seria 5 plug-in hybrid, X5 plug-in hybrid și electrica i3.
În 2017, grupul BMW, prin brandurile BMW, Mini, Rolls-Royce și BMW Motorrad, a vândut peste 2.4 milioane de autovehicule și 164.000 de motociclete la nivel global. La sfârșitul anului trecut, grupul german a avut un total de aproape 130.000 de angajați.
Via BMW