Electricele Volkswagen din familia ID au ajuns la borna 500.000 de exemplare
Constructorul german de automobile a atins o bornă importantă din strategia sa de electrificare: a livrat 500.000 de exemplare din familia de modele electrice ID, la nivel global.
Strategia de electrificare Accelerate, prin care Volkswagen intenționează să devină o marcă pur elecrică, dă roade.
Constructorul german de automobile anunță că a livrat, la nivel global, 500.000 de exemplare din familia de modele cu zero emisii ID, în ultimii 2 ani. Volkswagen a atins această bornă cu 12 luni mai repede decât era planificat.
Până în 2026, Volkswagen va lansa 10 modele noi, electrice. Aici intră și un model entry-level care ar urma să coste mai puțin de 25.000 de euro, dar și viitoarea navă amiral Aero B.
Un alt obiectiv al producătorului din Wolfsburg este ca până în 2030, mașinile pur electrice să reprezinte cel puțin 70% din vânzările sale în Europa.
Începând cu anul 2033, germanii vor produce doar modele electrice în Europa.
via Volkswagen
-
dan_grc, luni, 14.11.2022 17:19
Tot de alde Mike acum câțiva ani ..." mărcile chinezești vor rupe în Europa, vor fi la jumătate de preț, hoții de la VW nu mai păcălesc pe nimeni, nici cu electricele ".
-
Mircea, luni, 14.11.2022 19:24
Nu prea au cum sa rupa marcile chinezesti, are UE grija sa impuna reguli antichinezi.
-
@dan_grc, luni, 14.11.2022 20:17
Tot acum vreo 2 ani romanii garantau ca lumea nu e interesata de electrice. Mai e unul Seriff pe aici care zice ca nu se vand, ca nu sunt interesati oamenii si totusi se pare ca e pe viteza mare treaba. Dieselurile pierd teren, electricele se vand ca painea calda. Poate ca seriff nu realizeaza ca electricele nu se vand ca nu se produc cu viteza cu care le cere lumea. Adica eu nu am auzit de electrice ramase pe stoc, am auzit ca asteapta lumea cate 6 luni - un an pentru o masina electrica. Dieselurile sh le gasesti peste tot ca vor multi sa scape de ele.
Dutz, marţi, 15.11.2022 04:53Pentru ca citești doar ce vrei… Tesla produce pe stoc in China de peste o luna. De ce crezi ca vor sa exporte in state sau Europa? Electricele nu se vând ca pâinea calda… dacă ar fi așa nu ar fi nevoie de subvenții. Chiar si așa majoritatea nu pot folosii exclusiv doar o electrică si nu toată lumea poate sa aibă 2 masini. Electricele in marea majoritate nu sunt singura masina in familie. Nu este vorba de ce ar fi ok pentru mediu, moral șamd… ci despre ce se poate din toate punctele de vedere.
-
dan_grc, luni, 14.11.2022 20:17
Reguli anti chinezi, să vedem, chinezii au cumpărat la greu în Europa aproape ce-au vrut, invers nu se poate, niciun străin nu poate să dețină proprietăți în China, iar investițiile firmelor, doar cu participarea firmelor chinezești, minim 50% din afacere, deci dacă UE ar face la fel, ar fi supărată rău China, nu ?
-
@dan_grc, luni, 14.11.2022 23:20
Pai eu zic ca ei au o politica corecta: nicio tara "desteapta" nu se lasa vanduta. Chinezii au cumparat si copiat mult, dar de vina sunt si tarile/firmele care le-au dat voie sa faca asta. Sunt si interese comune: daca nu produceau ei mai ieftin, nici unii nu isi permiteau sa cumpere diverse produse.
-
Seriff, marţi, 15.11.2022 08:56
Electricele fac 12% din vanzari, adica praf in ochi si asta in conditiile in care li se face zilnic propaganda peste tot in mass media, pe langa asta sunt mega subventionate de stat. Termicele rup la vanzari, nu electricele, asta e realitatea, ca sunt niste pensati ca mike- edikk, mihai si mircea badea care viseaza cai verzi pe pereti e altceva.
-
Anonim, marţi, 15.11.2022 09:50
@dac grc si la masinile noi cu motoare termice se asteapta peste 1 an de zile stai linistit . Daca in Romania nu era pomana dfe 10 mii de euro la electrice nu se vindeau nici jumatate . Cea mai petrda electrica fara bonus adica Dacia Spring trece de 20 de mii de euro ! Asa cu bonus vinde clar altfel......
-
Seriff, marţi, 15.11.2022 11:29
Sunt zeci de anunturi pe olx cu dacii spring, masini noi, 2022, de ce vinde un om o masina noua pe care abia a luat-o? 2 motive mari si late sunt: 1. E praf si pulbere, nu ii place, nu e ceea ce credea. 2.A cumparat-o sa faca specula cu ea, luata cu 10000 si vanduta cu 12000, bazandu-se pe faptul ca termenii de livrare la una noua e de aproape un an.
-
@Seriff, marţi, 15.11.2022 15:19
O vinde pentru specula. Ca sa astepte o masina noua dureaza mult. Cred ca nu pricepi: dieseluri se vand din ce in ce mai putine si electricele sunt in crestere. Nu pot vanzarile de electrice sa tina pasul cu cererea si nici dezvoltarea infrastructurii. Daca ar fi infrastructura si s-ar produce cat vor unii sa cumpere, nici nu s-ar mai produce diesel. Dieselurile sunt net inferioare. In conditiile in care poti alimenta acasa si sa ai autonomie de vreo 300-400 km, nici nu ai nevoie de mai mult. Poate doar 1% sa aiba nevoie de autonomie mai mare sau incarcare mai rapids.
Dutz, marţi, 15.11.2022 20:21Fi mai clar. Specula pe subvenție… nu pe perioada de așteptare. Cum sa încarci “acasă” dacă peste 75% locuiesc la bloc? In Germania sunt sub 30% proprietari de case… deci cam bagi gogoși că poate merge. Este corect ce spui ca nu este infrastructura… si asta “urlam” unii pe aici. Chiar dacă unii s-ar descurca cu electrice nu au unde sa le încarce si sunt încă scumpe. Cu ce electrice poți sa faci ce faci cu un Logan de sub 15.000 de euro si la ce preț? Marea majoritate a electricelor care apar se adresează zonei premium (ca si preț)… ceea ce nu înțeleg dacă sa vrea introducerea pe scara larga, prețul de achiziție contează cel mai mult, si aici pararea mea sau sau situația mea (sau a ta) nu este relevantă… prețul contează, foarte putini se gândesc la amortizare diferența in 4-6 ani (din păcate este realitate).
-
Seriff, miercuri, 16.11.2022 09:21
Pentru geniul care nu stie sa se semneze, asa e cand a aparut netul in comuna, sti tu ca nu se mai vand diesel-uri? S-ar vinde ca painea calda, dar majoritatea producatorilor nu mai fabrica diesel, dar se vand bine mersi cele pe benzina, peste 80% din vanzari sunt reprezentate de termice, benzina si diesel, electricele le cumpara doar parvenitii care stau la casa si dupa se inghesuie la mall sa incarce fiindca e scump curentul, cat de prost sa fii sa faci asa ceva?
Citeste si
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieLotus renunță la planul său de a deveni marcă pur electricăLotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieFord va concedia 4000 de angajați în Europa pe fondul scăderii cererii pentru mașinile electricePeste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieStellantis: platformă nouă, compatibilă cu motoare termice, electrice și cu hidrogenStellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieJaguar va avea o nouă identitate de marcăJaguar trece printr-o transformare și se repoziționează în industria auto ca o marcă de lux de vehicule electrice. Această nouă direcție este însoțită de o serie de embleme noi pentru viitoarele modele Jaguar. Citeste tot
-
INDUSTRIE | marţi, 19 noiembrieȘeful Bugatti: „următoarea țintă este să atingem 500 km/h”Mate Rimac, șeful Bugatti, a declarat într-un interviu că următorul obiectiv pentru Bugatti este acela de a atinge o viteză de 500 km/h. CEO-ul mărcii franceze pune un accent foarte mare pe dezvoltarea unor anvelope noi, care să facă față acestor viteze. Citeste tot
Bravo VW, dar concurenţa este acerbă şi VW trebuie să facă un face lift la toate şi să le facă să arate extrem de frumoase şi impunătoare... şi poate şi ceva reduceri de preţuri, că deh, R&D a fost amortizat deja....