Electrica de performanță Hyundai Ioniq 5 N "scăpată" mai devreme pe internet
Divizia Hyundai din Australia a publicat un video, pe care ulterior l-a șters, cu viitorul model electric de performanță Ioniq 5 N. Teoretic, debutul este programat pentru data de 13 iulie, în cadrul Festivalului Vitezei de la Goodwood.
În urmă cu doar o zi, Hyundai a dezvăluit că viitoarea electrică de performanță Ioniq 5 N va debuta în data de 13 iulie, cu ocazia Festivalului Vitezei de la Goodwood.
La câteva ore distanță, divizia din Australia a publicat un video în care se poate observa designul exterior și interior al lui Ioniq 5 N. Ulterior, clipul a fost șters.
Așadar, mașina din video este vopsită în nuanța Albastru Performance, are jante de 21 de inch, etriere roșii cu logo-ul diviziei N, mai multe prize de aer în spoilerul față, capace negre pentru oglinzi și un difuzor de aer proeminent.
Din câte se pare, mașina are o gardă la sol mai redusă, comparativ cu Ioniq 5.
Clipul ne dă ocazia să aruncăm o privire și la interior. Aici, avem scaune față sport, cu tetiere integrate și logo N iluminat, volan N, vitezometru gradat până la 300 de km/h și o grafică specifică pentru sistemul multimedia.
Din păcate, detaliile tehnice rămân necunoscute. Dar, potrivit zvonurilor, Hyundai Ioniq 5 N ar urma să fie echipată cu două motoare electrice, care dezvoltă împreună aproximativ 600 de cai putere.
Așa cum spuneam, debutul oficial este programat pentru data de 13 iulie, cu ocazia Festivalului Vitezei de la Goodwood.
via Motor1
Cel mai important pt "performanta" trebuie sa fie comportamentul rutier, handlingul. Nu motorizari de sute de cai. Cand o dai pe curbe, sa fie agila si nu locomotiva care se duce drept. Aici ar trebui sa inceapa testele publicatiile auto care se considera jurnalisti. Sa ia un circuit care are de toate si curbe la viteza mica, si sicane si linii drepte, si curbe de viteza mare. Si sa se compare timpii pe un tur complet si timpii pe sectoare (avand diverse caracteristi mai sus mentionate) si astfel sa se vada unde nu face fata un anumit vehicul. Si nu circuite gen Nurburgring, da'l naibii. Gen la Motorpark romania se poate verifica cand vine vorba de cele de mai sus. Poate un circuit si mai scurt de 2km daca exista undeva in tara. Nu doar producatorul sa isi denumeasca masina ca fiind "performance" si gata, toti credem pe cuvant. Aici ma uit la Tesle. Ca au 500+cp denumite performance, dar oare e justificat sa fie numite asa?! Poate sunt musclecar = locomotive care accelereaza ca nebunele dar la curbe se descurca mai greu. Sau poate modelele denumite performance chiar sunt performance pe bune, cu piese superioare fata de versiunile non performance, capabile de handling superior.