Editie speciala: Ford S-Max de 260 CP
Pentru a omagia celebrele modele istorice de performanta participante la Le Mans, Ford a construit S-Max 260 LMC.
Ford a construit un model unicat in cinstea participarii cu succes intre 1966-1969 a producatorului auto la celebra cursa de anduranta de 24h de la Le Mans. Denumita S-Max 260 LMC, versiunea speciala omagiaza masinile castigatoare a patru editii consecutive ale cursei de anduranta, precum Ford GT 40 din a doua si a patra generatie.
Ford S-Max 260 LMC este derivat din versiunea Titanium echipata cu motorul turbo de 2.5 litri care are o putere marita de la 220 la 260 CP, realizabili la 5.800 rpm. Cresterea performantelor a fost posibila prin remaparea unitatii electronice de control a motorului.
Modelul unicat este dezvoltat de Ford Franta si va participa la evenimentul Le Mans Clasic (de unde si indicativul LMC din denumire) care va avea loc intre 10 si 13 iulie pe circuitul Sarthois. Editia speciala a lui S-Max va putea fi admirata in deschiderea cursei in care participa si masinile Ford care au facut istorie in cursele de anduranta.
Ford S-Max 260 LMC a primit un kit exterior “Individual Plus” care include spoilere fata si spate redesenate, praguri laterale noi, precum si un scut protector si un eleron in continuarea plafonului. In partea frontala a masinii, se disting modificari la nivelul grilei redesenate, care impreuna cu prizele de aer laterale sunt vopsite in doua tonuri de gri.
Aspectul exterior este completat de cele doua benzi albe trasate de-a lungul masinii. De asemenea, Ford S-Max 260 LMC beneficiaza de optiune Sport, care poate reduce garda la sol cu 15 mm, si de un set de jante de 20 inch din aliaj si pneuri Dunlop Sport cu dimensiunile de 245/35 ZR 20.
La interiorul versiunii speciale S-Max inalnim o tapiterie din piele in care sunt imbracate scaunele, cele din fata fiind incalzite, in timp ce scaunul soferului are si reglaje electrice cu memorie. Alte elemente care se disting la noua editie speciala sunt oglinzile electrice, pedalierele din aluminiu, sistemul de navigatie prin GSP cu ecran touch-screen de sapte inch, un dispozitiv handsfree prin Bluetooth cu comenzi vocale pentru telefon, climatizarea automata, farurile Bi-Xenon, acoperisul panoramic si geamurile din spate cu tenta inchisa.
Via | Caradisiac