După Volvo, și Porsche: nemții vor ca modelele electrice și hibride să reprezinte 50% din vânzări până în 2025
Porsche și-a propus ca, până în 2025, vânzările sale să fie reprezentate în proporție de 50% de mașinile electrice și cele cu propulsie hibridă. Cei de la Volvo au anunțat de curând un obiectiv similar.
Porsche a avut în 2017 încă un an cu vânzări record, după ce a livrat peste 246.000 de mașini către clienții săi. Porsche Macan a fost cel mai bine vândut model al constructorului german.
Nemții mizează pe continuarea acestui trend pozitiv și au stabilit un obiectiv ambițios pe un termen mai lung.
Astfel, până în 2025, Porsche vrea ca jumătate din vânzările sale anuale să fie reprezentate de modelele sale electrice și hibride. Un obiectiv similar a fost stabilit de curând și de cei la Volvo.
Anul viitor, Porsche va lansa versiunea de serie a lui Mission E. Nemții spun că viitorul model electric o să ofere o autonomie de până la 500 de kilometri și va beneficia de un sistem de încărcare rapidă. Astfel, în mai puțin de 20 de minute, bateria va ajunge la 80% din capacitatea maximă.
Prototipul Porsche Mission E oferă peste 600 de cai putere și este capabil să accelereze de la 0 la 100 km/h în mai puțin de 3.5 secunde.
În 2017, cele mai importante piețe pentru vânzările Porsche au fost China (71.508 unități și creștere de 10% față de 2016), SUA (55.420 unități, creștere de 2%) și Germania (28.317 unități, scădere de 3%).
Via Automotive News