Duel electric: Chevrolet Bolt, fratele lui Opel Ampera-e, costă jumătate din prețul celui mai ieftin Tesla și are o autonomie mai mare
Consumer Reports a testat în paralel Tesla Model S 75D și noul Chevrolet Bolt,omologul american al lui Opel Ampera-e. Concluzia a fost că acesta din urmă poate oferi o autonomie mai mare.
Consumer Reports este văzut de americani drept o autoritate supremă în testarea mașinilor proaspăt lansate. De cele mai multe ori, un punctaj bun acolo este echivalentul unui Oscar în lumea filmului și ajută considerabil vânzările.
Prin urmare, performanța înregistrată de Chevrolet Bolt (omologul lui Opel Ampera-e) în cadrul ultimelor teste Consumer Reports ar urma să ajute mult compacta electrică în lupta sa cu Tesla. Autoritatea americană a declrat că Bolt este electrica cu cea mai mare autonomie pe care a testat-o până în prezent.
Testele independente Consumer Reports au scos la iveală că mașina are o autonomie maximă de 250 de mile, echivalentul a 402 kilometri. Este foarte aproape de ceea ce au promis Chevrolet și Opel atunci când au lansat Bolt și Ampera-e.
Cei 402 kilometri așează mașina în fața modelelor Tesla testate. Tesla Model S 75D a înregistrat o autonomie de 378 kilometri, iar Tesla Model X 90D s-a oprit la 370 de kilometri.
Chiar dacă Tesla oferă versiuni mai puternice și cu o autonomie mai mare decât versiunile incluse în comparativul cu Bolt, Consumer Reports a vrut să vadă performanțele celor mai accesibile modele din gama constructorului de mașini electrice. Chiar și așa, prețul unui Bolt este jumătate din cel al unui Tesla Model S, spre exemplu.
Prin urmare, concluzia Consumer Reports după ce au așezat Bolt și Model S unul lângă celălalt este că modelul celor de la GM este și mai ieftin și are o autonomie mai mare. Sunt însă și capitole la care Tesla depășește clar micul model din Detroit.
Despre cum s-a desfășurat testul, aflați din clipul de mai jos.
via insideevs
Cea mai ieftina tesla din cate stiu este model 3, nicidecum Model S