DS3 Fressange de la Paris, prima ediţie specială lansată de cea mai tânără marcă a PSA
DS3, cel mai popular model al gamei DS,a primit prima ediţie specială de la transformarea diviziei premium de la Citroen în marcă independentă.
DS3, modelul subcompact lansat iniţial sub aripa Citroen, a primit o ediţie limitată numită Ines de la Freesange. Aceasta a fost prezentată iniţial la Paris în 2014 sub titlul de concept, dar a devenit între timp variantă de serie pentru subcompacta vândută de marca independentă DS a concernului PSA Peugeot Citroen . Versiunea specială este realizată cu sprijinul producătorului de bunuri de lux şi are un preţ de pornire de 23.950 de euro pe piaţa din Franţa.
Citroen a produs 300.000 exemplare ale modelului DS3
Faţă de un DS3 standard, ediţia specială are o caroserie vopsită în nuanţa ”Sporting Encore” cu plafon negru Onyx şi capace de oglinzi ”Rouge Ines”. Jantele de 17 inch au finisaj diamant, iar blocurile optice au instalaţie xenon în standard. La bord, ediţia specială a lui DS3 are o planşă de bord vopsită în nuanţa ”Rouge Ines” şi cele două tetiere au un design diferit, în timp ce tapiţeria are cusături contrastante de culoare roşie. Cei de la DS oferă modelul DS3 Ines de la Fressange Paris într-o serie limitată al cărui număr de unităţi nu a fost precizat atât pentru caroseriile hatchback, cât şi pentru variantele decapotabile.
Citroen desparte birourile de design ale gamei normale şi ale liniei DS
În 2014, Citroen i-a aplicat lui DS3 un facelift, iar această ediţie specială beneficiază şi ea de modificările respective. Principala schimbare a fost operată la nivelul blocurilor optice, care au primit LED-uri, în timp ce alte elemente estetice au fost redesenate. Interiorul a primit atunci mai multe soluţii de personalizare, printre care o planşă de bord gravată cu laserul sau o lunetă cu imprimeu. Gama de motorizări include de atunci şi două noi dieseluri, Blue HDi 100 şi Blue HDi 120.
Via Carscoops
Ceea ce nu inteleg eu este de ce, in masura in care PSA anuntat cu surle si trambite faptul ca DS va fi un brand de sine stator in cadrul grupului, nu s-a renuntat la dintii de chevron care, desi restilizati, troneaza linistitii pe grila radiatorului. In rest, succes! Istoria si traditia Citroen merita reprezentate la cel mai inalt nivel!