Dodge a lansat cel mai puternic SUV de serie din lume: Durango SRT Hellcat are 720 CP și viteză de top de 290 km/h
Dodge a publicat primele imagini și detalii referitoare la noul Durango SRT Hellcat. SUV-ul producătorului american este echipat cu un V8 de 6.2 litri care dezvoltă 720 cai putere.
La finalul anului 2014, Dodge lansa Charger SRT Hellcat, cea mai puternică berlină de serie din lume. Sub capota modelului american se afla un V8 supraalimentat de 6.2 litri capabil să dezvolte 727 cai putere și 880 Nm. Între timp, piața auto a virat brusc către SUV-uri, iar producătorul american a pregătit o surpriză pentru fanii acestor modele: Dodge Durango SRT Hellcat.
Sub capota noului super-SUV se află tot un V8 HEMI de 6.2 litri capabil să livreze 720 cai putere și 875 Nm. Resursele vor fi gestionate de o transmisie automată cu opt trepte și de un sistem de tracțiune integrală. Aceeași configurație este folosită de americani și în cazul lui Grand Cherokee Trackhawk, dar SUV-ul produs de Jeep oferă 710 CP și 868 Nm. În aceste condiții, Durango SRT Hellcat devine cel mai puernic SUV de serie din lume. Accelerația de la 0 la 96 km/h (60 mile/oră) are loc în 3.5 secunde (aceeași performanță este anunțată și pentru Jeep Grand Cherokee Trackhawk), iar viteza de top se oprește în dreptul valorii de 290 km/h. Sfertul de milă se desfășoară în 11.5 secunde.
Suspensia lui Durango SRT Hellcat a fost preluată de pe versiunea SRT, însă inginerii producătorului american au operat o serie de modificări, astfel încât, comportamentul dinamic al SUV-ului să fie și mai bun. Pe puntea față, americanii au pregătit un sistem de frânare cu discuri de 15.75 inch, în timp ce pe puntea spate au fost montate discuri de 13.8 inch. Mulțumită sistemului de frânare semnat de Brembo, SUV-ul poate frâna complet de la o viteză de 96 km/h în doar 35.4 metri.
Noul Dodge Durango SRT Hellcat preia modificările pregătite de constructorul american pentru Durango facelift, dar plusează cu o mulțime de accesorii sport. SUV-ul va fi echipat cu spoilerele modificate, cu o capotă care integrează o priză de aer generoasă și cu un splitter nou. În partea din spate, americanii propun un difuzor nou, lumini unite cu ajutorul unor benzi cu LED și, bineînțeles, o aripă mai mare.
La interior, fiecare exemplar Durango SRT Hellcat va fi echipat cu un ecran central de 10.1 inch și cu pachetul Performance Pages care permite șoferului să personalizeze răspunsurile oferite de direcție, transmisie, suspensie și motor. Logo-ul Hellcat a fost și el amplasat pe spătarele scaunelor, iar clienții se vor bucura și de accesorii acoperite cu Alcantara.
cred ca cei 720 cai sant justificati de cel de-al treilea rand de scaune, caci ar fi fost greu de urcat un deal cu 7 persoane in masinia, chiar daca 5 sant copii. discurile fata sant mai mari decat janta standard la sandero/logan. si ma gandesc la capacitatea compresorului, care e mai mare de 3 ori decat motorul aceluiasi sandero