Divizia Volvo din China anticipeaza o crestere serioasa a vanzarilor in 2009
Volvo se asteapta ca vanzarile sale din China sa creasca cu peste 10 procente in decursul anului 2009, datorita unei imagini mai bune in fata consumatorilor chinezi.
Conducerea diviziei Volvo din China considera ca va avea o crestere serioasa a vanzarilor in anul 2009. Alexander Klose, director al Volvo China, a declarat ca vanzarile companiei in acesta tara vor creste "cu mult peste" 10 procente in decursul acestui an, fata de nivelul mai mic de 10 procente, la care s-au situat in decursul anului 2008.
Volvo a vandut 13.000 unitati in China in decursul anului 2009, ceea ce inseamna aproape opt procente din cifra de vanzari globala a companiei suedeze. Alexander Klose considera ca anul acesta divizia Volvo din China va inregistra vanzari care vor depasi 10% din nivelul total al vanzarilor companiei suedeze din intreaga lume.
Alexander Klose este de parere ca vanzarile Volvo in China vor creste deoarece cumparatorii chinezi au mai multa incredere in piata in comparatie cu occidentalii, iar imaginea marcii suedeze in China este mai buna fata de anul trecut. In primele doua luni ale acestui an, vanzarile de automobile noi din China le-au depasit pe cele din Statele Unite ale Americii.
Cu 800.000 unitati vandute in februarie 2009, China a devenit cea mai mare piata auto din lume. Vanzarile de automobile noi au crescut datorita schimbarilor de politica din China, care au atras cumparatorii in showroom-uri. Volvo si-a lansat recent noul S80 L pentru piata chineza. Acest model este produs intr-un parteneriat de tip joint venture cu Chang Automobile, Mazda Motor si Ford Motor.
Compania Ford se straduieste sa vanda marca Volvo deoarece aceasta nu este profitabila. O serie de producatori chinezi de automobile sunt interesati de achizitia companiei suedeze Volvo, printre acestia fiind Changan Automobile, Geely Auto si Chery Automobile. Pe langa companiile chineze mentionate mai sus, un mare consortiu european ar putea fi interesat de achizitia marcii Volvo.
Via | Reuters (inreg.)