Directorul Lexus trece la Ford
James Farley va prelua la inceputul lui noiembrie functia de director al departamentului de marketing de la Ford.
James Farley, directorul Lexus, divizia de lux de la Toyota, va prelua la inceputul lunii noiembrie functia de director al departamentului de marketing de la Ford.
Farley este al treilea oficial cu rang inalt din conducerea producatorului japonez de automobile care decide sa lucreze la o companie din Detroit. Timp de mai multe decenii, marii producatori auto americani s-au confruntat cu migratia directorilor cu functii executive catre companii din strainatate, dar tendinta pare sa se inverseze.
Anuntul referitor la venirea lui Farley la Ford a declansat un val de optimism in randul angajatilor de la fabricile din Statele Unite, in conditiile in care compania se confrunta cu un declin accentuat al vanzarilor, iar anul trecut a inregistrat pierderi de 12,6 miliarde de dolari. Farley, in varsta de 45 de ani, este prima achizitie importanta de personal realizata de directorul general Alan Mulally, un admirator al Toyota, care a laudat succesele reputate de acesta.