Dioxidul de carbon, mai nociv ca oxidul de azot: Volkswagen anticipează scăderi de vânzări
Volkswagen anticipează o scădere a vânzărilor din cauza scandalului Dieselgate. Vinovatul principal este dioxidul de carbon, în timp ce emisiile de oxid de azot au un efect limitat.
Criza VW: Tot ce trebuie să știi despre scandalul ”Dieselgate”
Volkswagen nu a resimţit încă puternic efectele scandalului Dieselgate în privinţa vânzărilor de maşini noi, care au scăzut cu numai 0.5% în octombrie, aproximativ în acelaşi ritm cu vânzările altor constructori de calibru. Cu toate acestea, reprezentanţii consiliului muncitorilor din cadrul Volkswagen anticipează că vânzările grupului german vor fi afectate sever în următoarea perioadă.
Principala problemă nu o reprezintă emisiile de oxid de azot, cele care au generat scandalul iniţial, ci emisiile prea mari de dioxid de carbon înregistrate în Europa, care au o influenţă negativă inclusiv asupra consumului de carburant.
"Există o precauţie la cumpărare. Problema dioxidului de carbon a generat o criză mai mare de încredere decât problema emisiilor de oxid de azot", afirmă Bernd Osterloh, şeful consiliului muncitorilor din cadrul Volkswagen.
În plus, acesta este îngrijorat că o eventuală scădere a vânzărilor va genera în cele din urmă şi reduceri de personal. "Locurile de muncă sunt sigure dacă vindem maşini. dacă nu vindem maşini, va începe să fie dificil. Va trebuie să ne uităm la comenzi în următoarele zile, săptămâni şi luni", a adăugat el.
Sunt sigur ca d-na Merkel gaseste solutia potrivita chiar daca vw vi iesi pe minus, locurile de munca sunt mai mult decat asigurate, bag mana in foc! Ba mai mult de atat, se vor face noi angajari ..populatie dornica de munca cu valul acesta de imigranti proaspeti..."avem". Bafta la oxigen ..ca de oxizi de azot ne-am cam saturat!