Diesel pe Hummer H2
La scurt timp dupa facelift, Hummer H2 va primi sub capota un diesel V8 de 310 CP.
Americanii trec pe fusul orar european. Dupa ce au constientizat (e adevarat, putin cam tarziu) ca nu merita sa aduci masini in Europa daca nu le arunci sub capota o versiune diesel, cei de la Hummer au anuntat astazi ca lucreaza la un propulsor pe motorina care va incalta atat camioanele mici (pana in 3900 de kilograme) cat si modelul Hummer H2.
Vorbim de un V8 Duramax Turbo de 4.5 litri pe injectie common-rail care dispune de filtru de particule. Puterea generata de acesta va fi de 310 CP si cuplul de 705 Nm.
Hummer se lauda cu un consum cu 25% mai scazut decat cel al unui diesel echivalent (cel mai bun exemplu este V10-le de 313 CP si 750 Nm de pe VW Touareg) si cu o prietenie stransa cu natura: -13% emisii de dioxid de carbon.
Motorul este un Isuzu-GM si in europa motorina este o versiune atractiva din multe puncte de vedere. Peste ocean e multa politica in jurul etanolului si a benzinei.