Detalii suplimentare despre noua generație Honda HR-V: sistemul hibrid de propulsie dezvoltă 131 CP
Honda oferă o serie de informații suplimentare despre noua generație a modelului HR-V. Acesta este echipat cu un sistem hibrid de propulsie e:HEV care dezvoltă 131 de cai putere.
Cea de-a treia generație Honda HR-V a debutat oficial la jumătatea lunii februarie. La acea vreme, constructorul japonez de automobile nu a oferit prea multe detalii tehnice despre noul model, așa că acum a revenit cu o serie de informații suplimentare.
Designul exterior, cu linii simple, respectă filozofia adoptată de Honda în ceea ce privește noile modele. Comparativ cu vechiul model, garda la sol a fost micșorată cu 10 milimetri, iar înălțimea plafonului este cu 20 de milimetri mai mare. Jantele cu diametrul de 18 inch sunt oferite în nivelul de echipare standard.
POZIȚIE DE CONDUS MAI RIDICATĂ
La interior, pasagerii vor găsi scaune noi, pentru un plus de confort la drum lung, poziția la volan este cu 10 milimetri mai înaltă decât în cazul iterației anterioare, spațiile de depozitare au fost optimizate, iar pasagerii din spate au mai mult spațiu.
Instrumentarul de bord digital are un ecran de 7 inch, iar sistemul multimedia vine alături de un display cu diagonala de 9 inch. Interfața oferă funcție de mirroring prin intermediul Apple CarPlay și Android Auto (cablu). Actualizările se fac over-the-air.
SISTEMUL DE PROPULSIE DEZVOLTĂ 131 DE CAI PUTERE
Noua Honda HR-V este echipată cu un sistem hibrid de propulsie, format dintr-un motor pe benzină, de 1.5 litri, un motor electric, un generator și o baterie Li-Ion de mici dimensiuni. Întregul ansamblu, denumit oficial e:HEV, dezvoltă 131 de cai putere și 253 Nm cuplu la 4.500 de rotații pe minut.
Sistemul include trei moduri de funcționare, interschimbabile, care sunt selectate automat în funcție de mai mulți factori. Mașina pornește în modul electric, schimbă în modul hibrid atunci când motorul are nevoie de mai multe resurse, iar unitatea pe benzină este folosită mai mult la viteze mari.
Cel de la volan are la dispoziție trei moduri de rulare (Sport, Normal și Econ), dar și un mod B integrat în selectorul cutiei de viteze. Acesta crește nivelul de regenerare a energiei la frânare, pentru un plus de eficiență și o experiență mai apropiată de cea resimțită la volanul unui vehicul electric.
SISTEMELE DE SIGURANȚĂ SUNT GRUPATE SUB DENUMIREA HONDA SENSING
În premieră pentru acest model, sistemele de siguranță sunt grupate sub denumirea Honda Sensing. Tehnologiile, printre care Pedestrian Collision Mitigation Steering System, Collision Mitigation Brake System, Adaptive Cruise Control și Cross Traffic Monitor au fost revizuite.
De asemenea, distanța de la care sistemul Blind Spot Information detectează mașinile aflate în unghiul mort al șoferului a crescut de la 3 la 25 de metri. Pentru prima dată în Europa, Honda HR-V poate fi echipată cu sistemul Hill Descent Control.
A treia generație Honda HR-V va fi disponibilă în Europa spre finalul acestui an.
via Honda
ciudatica