Detalii proaspete despre noua generație Peugeot 508: modelul va avea o lungime mai mică și un design specific coupe-urilor
Noua generație Peugeot 508 se va lansa în 2018 și va avea o lungime mai mică decât în prezent, în timp ce designul va fi unul specific mai degrabă coupe-urilor. Versiunea break va beneficia de asemenea de schimbări.
Vânzările mașinilor de segment D dedicate în special familiilor sunt în scădere în ultima perioadă, influențate și de apetitul consumatorilor pentru SUV-uri. Printre ele se numără și Peugeot 508, care va primi anul viitor o nouă generație despre care oficialii mărcii afirmau recent că se va "reinventa" pentru a cuceri familiile.
Iată că publicația L'Automobile Magazine a aflat câteva detalii interesante despre noua generație. Contrar trendului înregistrat în cazul segmentelor inferioare, noul Peugeot 508 va avea o lungime mai mică, de circa 4.75 metri, comprativ cu lungimea de 4.83 metri a generației actuale. Chiar și în acest context, este de așteptat ca ampatamentul să fie unul mai mare.
Anterior, Peugeot a confirmat că unele elemente de design ale părții frontale ale conceptului Instinct vor fi preluate pe noul 508, însă sursa citată afirmă că principalul punct de reper pentru design va fi de fapt conceptul Exalt prezentat în 2014. Astfel, 508 va avea forme specifice coupe-urilor, iar schimbările estetice vor fi vizibile inclusiv pe varianta break, care va sosi ulterior.
La interior, Peugeot va integra a doua generație a sistemului său i-Cockpit, replică oferită de francezi la cunoscutul Audi Virtual Cockpit. Acesta va fi alcătuit dintr-un display de 12.3 inch și un ecran cu funcții touch cu diagonală de 8 inch, astfel că vor exista doar 8 butoane clasice pe consola centrală a mașinii.
Nu în ultimul rând, știm deja că Peugeot 508 va beneficia și de o versiune hibridă. În locul soluției diesel-electric adoptată până de curând de constructorul francez, 508 va folosi un sistem hibrid bazat pe un motor pe benzină și un propulsor electric, soluție folosită de Grupul PSA Peugeot-Citroen în cadrul platformei EMP2.
aceasta marca de masina , are un consum mic ,dar multe probleme pe durata expoatarii -iti cade geamul -se blocheaza centura -la sistemul de directie ,ai mari probleme nu inteleg de ce exact in aceste locuri ,se pun niste piese de plastic , de calitate indoielnica si nu se pun ca la alte masini piese metalice , rezistente pentru o piesa de plastic de cativa lei ,trebuie sa dai jos motorul si ai numai necazur