Detalii despre viitorul Lamborghini Urus: 3.7 secunde pentru 0-100 km/h și viteză maximă de peste 300 km/h
Câțiva jurnaliști au avut ocazia să testeze versiunea de pre-producție a lui Lamborghini Urus. Italienii spun că SUV-ul accelerază de la 0 la 100 km/h în 3.7 secunde, iar viteza maximă depășește 300 km/h.
Lamborghini se pregătește să lanseze noul Urus. SUV-ul constructorului italian a fost promovat în numeroase clipuri teaser, iar acum, câteva exemplare de pre-producție au fost testate de o serie de jurnaliști.
Viitorul Lamborghini Urus va folosi platforma MLB Evo, aceeași arhitectură pe care o întâlnim și în cazul lui Bentley Bentayga. Spre deosebire de SUV-ul constructorului britanic, Urus nu o să folosească un motor W12, ci o să mizeze pe un V8 biturbo de 4.0 litri. Motivul este unul simplu: taxele mari din China.
Motorul V8 produce 650 de cai putere și 850 Nm, iar acesta este cuplat la o cutie automată cu opt rapoarte produsă de ZF și la un sistem de tracțiune integrală. După cum știți, Urus o să fie disponibil și alături de un sistem de direcție integrală.
Pentru moment, Lamborghini spune că Urus poate accelera de la 0 la 100 km/h în 3.7 secunde. Cu toate acestea, câțiva jurnaliști au reușit timpi mai buni (3.34 de secunde a fost cel mai bun timp 0-100 km/h). Viteza maximă a lui Lamborghini Urus va trece de 300 km/h, și toate acestea în condițiile în care SUV-ul italian cântărește 2.155 de kilograme.
În varianta standard, Urus folosește jante de 21 de inch, dar clienții vor putea opta și pentru dimensiuni de 22 sau chiar 23 de inch. Și sistemul de frânare folosit de Lamborghini este unul impresionant. Discurile de pe față măsoară 440 de mm în diametru, în timp ce discurile spate au 370 de mm.
Cu detalii complete despre noul Lamborghini Urus vom reveni în 4 decembrie.
Via | MT
Globalizare.... V8(facut de Audi ca dohhhh e mai ieftin si binenteles o sa scrie Lambo pe el) in loc de V10 sau V12.... Platforma tehnica imprumutata de la Vw si binenteles putin 'lucrata' de Lambo.... Aproape 2,2 tone.... Originalitatea se pare ca, chiar nu mai exista.... DNA Lamborghini....40-50%... E interesant cum se misca lucrurile in Grupul VAG.... Cand VW a achizitionat Lamborghini la inceputul anilor 90' dupa putin timp Vw au prezentat conceptul Vw W12...coincidenta??? Nu cred.... Pana sa puna mana pe Audi....Vw nu a avut o masina 4x4 cel putin nu una pt. clientu de rand.....asta pana nu au 'pus' mana pe Audi si au furat sistemu lau 'redenumit' 4motion si culmea sa lansat si Golf 4 R32 care era 4x4.... Cand au pus mana pe Bentley(interesanta povestea ca e si RR implicata) sau aruncat gata la masini de lux Toate marcile din Grupul VAG aveau ceva special inainte....acum toate is construite pe aceeleasi platforme....toate folosesc aceleasi motoare....sa diluat tot ce era special...cel putin pt. Lambo si Bentley... V8 despre care e vorba in articol e folosit la momentu actual de Audi, Porsche, Bentley si cat de curand pe Urus....acelasi motor..probabil alte setari...