Detalii despre noua generație Porsche 911 Turbo S: ar putea ajunge la 630 de cai putere și va avea sistem plug-in hybrid
Versiunea Turbo S a viitoarei generații Porsche 911 ar putea avea 630 de cai putere și va fi singura care va benefcia de sistem plug-in hybrid.
Noua generație Porche 911 va fi prezentată oficial în al treilea trimestru al anului viitor, însă presa internațională are deja câteva amănunte atractive despre versiunea de top Turbo S.
Pe lângă noutățile promise la nivelul sasiului și a noilor componente pentru suspensii, inginerii Porsche urmează să îmbunătățească actualul motor bi-turbo cu 6 cilindri de 3.8 litri cu componente ale modelului de curse GT2 RS, pentru ca acesta să furnizeze 630 de cai putere, cu 50 de cai putere mai mult decât versiunea actuală. Într-o astfel de situație, Turbo S va deveni cea mai rapidă versiune Turbo produsă vreodată.
Pe de altă parte, publicația Automotive News susține că Porsche 911 Turbo S va fi singura versiune a noii generații 911 care va integra și un sistem plug-in hybrid, iar prioritatea este legată de performanțe și mai puțin de autonomia în regim full-electric.
"Dacă facem un hibrid, atunci în mod natural trebuie să fie foarte dinamic. Autonomia electrică nu este prioritară, ci trebuie să aducă un avantaj în termeni de performanță", spune Lutz Meschke, directorul Porsche Finance.
Nu este exclus ca Porsche 911 Turbo S cu sistemul plug-in hybrid să fie promovat ca o versiune mai accesibilă a lui Porsche 918 Spyder, cu scopul de a genera un interes mai mare din partea clienților.
Între timp, se anticipează că versiunea de bază va fi echipată cu motorul twin-turbo de 3.0 litri care și-a făcut debutul pe 911 Carrera facelift.
Pe de altă parte, sursa citată afirmă că noul Porsche 911 va beneficia de un instrumentar integral digital, care se va baza pe tehnologia care se regăsește și în cazul Audi Virtual Cockpit.
Via Carscops, Automotive News
Oricât aş iubi “homorocanele”, întotdeauna am conştientizat că Porsche 911 înseamnă regele “indetronabil” al modelelor sport şi supersport (putem lua în considerare orice sintagmă care conţine termenul “sport”). Nici măcar concurenţă internă (din cadrul v.ag) nu întâmpină – de pildă, GT2 RS inclusiv pe Audi R8 V10 Plus l-ar umili pe circuit. Cum şi fiabilitatea în ansamblu este excelentă în cazul lui Porsche, iar interioarele denotă rafinament aparte, avem în faţă cazul unui brand de înaltă prestanţă (platinum class, nu doar premium class). În definitiv, cea mai germană marcă – dacă mi se permite o astfel de exprimare.