Detalii complete Lotus Emira First Edition, versiunea entry-level: motorul cu patru cilindri dezvoltă 365 CP
Lotus Emira First Edition poate fi comandat și într-o versiune entry-level, echipată cu un motor de 2.0 litri, cu patru cilindri, de proveniență Mercedes-AMG. În cazul modelului britanic, unitatea dezvoltă 365 de cai putere.
Lotus Emira este ultimul model cu motor pe benzină al producătorului britanic. Acesta a debutat în vara anului trecut și poate fi comandat atât cu un motor V6 de 3.5 litri, supraalimentat, cât și cu un propulsor de 2.0 litri, furnizat de Mercedes-AMG.
La început, Emira este disponibil și într-o serie limitată "First Edition". Știm deja că agregatul V6 este capabil de 400 CP, așa că acum a venit momentul să aflăm mai multe detalii despre versiunea entry-level.
Așadar, unitatea de 2.0 litri turbo, cu patru cilindri, este aceeași ca în cazul lui Mercedes-AMG A45 S (M139). Desigur, în cazul lui Emira, motorul este poziționat central și a fost recalibrat astfel că dezvoltă "doar" 365 CP și 430 Nm cuplu.
Sistemul de evacuare poartă semnătura Lotus, iar transmisia automată AMG cu opt rapoarte și dublu-ambreiaj a fost revizuită.
Versiunea entry-level Emira atinge 100 de km/h în 4.4 secunde, iar viteza maximă este de 283 km/h. Ca o comparație, versiunea echipată cu motor V6 are nevoie de 4.2 secunde până la 100 de km/h (4.3 cu transmisie manuală), iar viteza de top ajunge la 290 km/h.
În ciuda poziționării din gamă, oferta standard include jante forjate, cu diametrul de 20 de inch, etriere colorate, șase nuanțe exterioare, șapte culori pentru interior, scaune încălzite, ajustabile electric pe 12 direcții, și conectivitate Apple CarPlay și Android Auto.
Pachetele Drivers Pack, Design Pack și Convenience Pack sunt standard în cazul lui Emira First Edition.
Lotus Emira, echipat cu motor de 2.0 litri, va debuta pe piață în primăvara anului viitor. În Germania, Emira First Edition, va costa de la 87.995 de euro în sus.
via Lotus
cam scump. corvetele aplauda.. incalzirea din scaune se poate elimina?