Der Spiegel: "Porsche îşi va trimite vânzătorii la cursuri de bune maniere"
Divizia germană a mărcii Porsche îşi va trimite personalul de vânzări la cursuri de bune maniere, pentru a îmbunătăţi tratamentul pe care aceştia îl oferă clienţilor, anunţă Der Spiegel.
Porsche a decis să-şi trimită personalul de vânzări din Germania la cursuri de bune maniere, informează Der Spiegel. Decizia vine după ce marca germană a înregistrat o creştere de 17 procente în perioada ianuarie-octombrie 2012 în raport cu aceeaşi perioadă a anului trecut, pe când în luna noiembrie a avut o creştere de numai 0.1 procente pe aceeaşi piaţă în raport cu noiembrie 2011. Surse citate de Der Spiegel spun că Porsche va implementa un sistem de bonus/malus pentru vânzătorii săi, care va consta în prime sau penalizări de până la 20 la sută din salariu în funcţie de vânzările realizate.
Informaţiile citate de Der Spiegel provin dintr-un memoriu intern emis de centrul Porsche din Berlin. Acesta vizează anumite puncte pe care trebuie să le atingă un vânzător în relaţia cu clientul, indiferent dacă acesta cumpără sau nu un automobil. Primul punct de pe ordinea de zi vizează salutul clientului, care pare să fie neglijat de multe ori, după cum subliniază cei de la Der Spiegel. Memoriul respectiv dictează şi uniformele hosteselor din reprezentanţă, eticheta profesională din showroom şi colaborarea strânsă între departamentele de vânzări şi post-vânzări.
Memoriul celor de la Porsche include şi două sugestii pentru livrarea unui automobil, printre care se numără programarea adresei clientului în sistemul GPS la rubrica "Acasă", alături de programarea posturilor de radio pentru unitatea multimedia. Vânzătorii Porsche vor fi instruiţi de cei de la Ritz Carlton, o companie specializată în domeniu, preferată de concernul Volkswagen pentru serviciile din această arie. Livrările mărcii Porsche au crescut cu 14 procente în primele şase luni ale anului, comparativ cu 2011. Dealerii Porsche au reuşit să vândă în total 69.171 de maşini, dintre care 12.699 doar în luna iunie.
Via Spiegel
Nu va obositi baieti ca ii bagati in ceatza pe tractoristi dc ii luati cu cuvinte fin alese... Mai bine asa cum e acum fiindca...nu ai cu cine, nu e clientela aceia manierata pe care s o tratezi astfel. Clientul de VAG este si va ramane mereu la un standard maxim de semianalfabet...