Demonstrație de forță și îndemânare în off-road cu noul Hummer electric

Publicat joi, 13.05.2021 15:21 de Alexandru Monenciu

Americanii de la General Motors au scos noul Hummer EV la o sesiune de off-road în deșertul Moab din Statele Unite ale Americii. În funcție de modul de rulare activat, garda la sol a SUV-ului electric poate crește până la 404 milimetri.

Hummer a revenit în lumina reflectoarelor, la finalul anului trecut, sub forma unui SUV cu zero emisii, disponibil în patru versiuni. Cea de top dispune de trei motoare electrice care dezvoltă în total 1.014 cai putere.

Modelul american este echipat cu diverse tehnologii care să îl ajute în off-road, inclusiv cu un mod de rulare special (Extract Mode). De asemenea, cel de la volan are la dispoziție sistemul One-Pedal Driving, care îi permite să conducă folosind o singură pedală (de ajutor pe teren accidentat) atunci când este activat modul de rulare Terrain.

Pentru a demonstra că este capabil să depășească chiar și obstacole dificile pe teren accidentat, General Motors a dus noul Hummer EV în deșertul Moab din statul american Utah. Un loc frecventat și de alți producători, precum Ford și Jeep.

În modul de rulare standard, Hummer EV are o gardă la sol de 257 milimetri, dar în modul Extract aceasta crește până la 404 milimetri. Cu acesta din urmă activat, off-roaderul poate traversa vaduri cu o adâncime de 813 mm, unghiul de atac măsoară 49.7 grade, cel de degajare 38.4 grade, iar unghiul de rampă are 32.2 grade.

Debutul pe piață a noului Hummer EV este programat pentru toamna acestui an.

via GMC

  • Fanel_, joi, 13.05.2021 15:26

    e mai bun un Logan. Diesel. Dimineata pleci din casa, ajungi pana la Sinaia, la pranz te indrepti catre Moab unde bei o bere cu baietii dupa ce te dai pe dealuri si seara esti deja acasa. asta daca vrei

  • @fanel redusul, joi, 13.05.2021 15:39

    Ce glume de cocalar ai,ce-am mai ras ca l-ai intepat pe Seriff!

  • Edikkk, joi, 13.05.2021 15:43

    Unul din cele mai mari maşini off road şi cele mai capabile acum cu o versiune full electrică ! Şi în plus se poate controla ditamai bestia, uşurel doar cu vârful unui singur picior !! Bravo Hummer !

  • @edikkk, joi, 13.05.2021 15:52

    Unui si singur picior :)))

  • mircea badea, joi, 13.05.2021 16:02

    plicusor danut recomanda bucurestenilor, inclusiv cu optiunea dush de cort.

  • Smena Color, joi, 13.05.2021 16:41

    Io vreau sa stiu cum au ajuns pana acolo,cu tirul pe motorina,nu? Generatorul de curent pe ce-a mers,a fost solar?

  • Kirotractor, joi, 13.05.2021 18:40

    Lipsește un mic detaliu - cât trage la cântar e-dihania (cu mult peste 3,5 tone cu sarcina admisă). Ce-i drept, și pentru ”terminatorianul” lui predecesor ICE aveai nevoie de permis pentru camioane. Cum era de așteptat, e ȘI MAI camion ăsta cu ștecher. https://www.motor1.com/news/453820/gmc-hummer-ev-weight-class/ (datele-s pentru pickup, care-i ceva mai ușor decât SUVulețul.) Nu mai zic că trei e-mamuți GM cuplați la prize rapide halesc un megawatt - curat ecologici pt Edikkși, parol.

  • inexorabil, vineri, 14.05.2021 11:03

    Forţă şi îndemânare??? Tati, păi atât păpuşarii, cât şi e-teleghidaţii lor din prostime se dau de ceasul morţii cum că numai sănătatea frunzuliţelor, copilaşii polari şi plămânii canceroşi ai urşilor vânaţi de comuniştii împuţiţi din Imperiul Habsburgic contează! Cum să adopte dânşii năravurile “criminale” ale retrograzilor ICE? Vai, se poate aşa ceva?! Totuşi, io mor de curiozitate dacă însăşi Mărioara s-a pretat la demonstraţie. Dacă da, atunci îmi imaginez că nu s-a încumetat singură, ci cu toate profesionistele/prietenele din RenCen în acelaşi habitaclu. Cum mai treceau un obstacol, cum le mai sărea rimel. Dar au acceptat orice inconvenient, pentru o cauză nobilă. În definitiv, scopul de substrat era acela de a le arăta fraierilor că doamnele este la fel de capabile ca domnii.

  • Seriff, vineri, 14.05.2021 12:06

    @Fanel, apreciez ca te gandesti la mine, apropo ieri am facut 500 km si imi arata range inca 600, cu o singura alimentare, te salut cat stai sa dormi in parcare la Penny sau in service sa schimbi bateria cand iti iese troaca electrica din garantie.

  • zarnesteanu, sâmbătă, 15.05.2021 16:46

    Mie imi place foarte mult ideea asta, de mastodont electric. Ajungi in natura si nu mai imputi cu fum de diesel si zgomote tampite de taran retard. Nu sunt ecologist mai mult decat trebuie si decat este de bun simt. Da, stiu, este o masina grea si distruge solul pe unde calca. Dar daca o tii pe drumurile forestiere sau traseele special amenajate, chiar nu vad nici o problema. E loc pentru toata lumea pe pamantul asta. Nu mai zic Bravo GM :):) samd, dar imi place foarte mult. E un exemplu clar de evolutie de la epoca victoriana cu corsete si crinolina la lumea anului 2021. Cu bune si rele :)