Demonstrație de forță și îndemânare în off-road cu noul Hummer electric
Americanii de la General Motors au scos noul Hummer EV la o sesiune de off-road în deșertul Moab din Statele Unite ale Americii. În funcție de modul de rulare activat, garda la sol a SUV-ului electric poate crește până la 404 milimetri.
Hummer a revenit în lumina reflectoarelor, la finalul anului trecut, sub forma unui SUV cu zero emisii, disponibil în patru versiuni. Cea de top dispune de trei motoare electrice care dezvoltă în total 1.014 cai putere.
Modelul american este echipat cu diverse tehnologii care să îl ajute în off-road, inclusiv cu un mod de rulare special (Extract Mode). De asemenea, cel de la volan are la dispoziție sistemul One-Pedal Driving, care îi permite să conducă folosind o singură pedală (de ajutor pe teren accidentat) atunci când este activat modul de rulare Terrain.
Pentru a demonstra că este capabil să depășească chiar și obstacole dificile pe teren accidentat, General Motors a dus noul Hummer EV în deșertul Moab din statul american Utah. Un loc frecventat și de alți producători, precum Ford și Jeep.
În modul de rulare standard, Hummer EV are o gardă la sol de 257 milimetri, dar în modul Extract aceasta crește până la 404 milimetri. Cu acesta din urmă activat, off-roaderul poate traversa vaduri cu o adâncime de 813 mm, unghiul de atac măsoară 49.7 grade, cel de degajare 38.4 grade, iar unghiul de rampă are 32.2 grade.
Debutul pe piață a noului Hummer EV este programat pentru toamna acestui an.
via GMC
e mai bun un Logan. Diesel. Dimineata pleci din casa, ajungi pana la Sinaia, la pranz te indrepti catre Moab unde bei o bere cu baietii dupa ce te dai pe dealuri si seara esti deja acasa. asta daca vrei