Deja hit: noul Volvo XC90 e pe locul al doilea în vânzările Volvo la nivel mondial în ianuarie
XC60, XC90, V40. Acesta este podiumul vânzărilor Volvo în ianuarie 2016, o lună în care suedezii au crescut cu 9.4% față de anul anterior.
Noua generație a lui Volvo XC90 nu reprezintă doar o gură de oxigen pentru marca suedeză, care astfel reușește să-și crească vânzările serios pe piețele pe care activează, ci și un motiv de optimism pentru viitorul gamei mărcii. Conform rezultatelor de vânzări pe prima lună a anului 2016, Volvo a reușit să crească cu 9.4% în vânzări la nivel mondial, iar principalul "vinovat" pentru aceste cifre este SUV-ul mărcii scandinave.
Conform statisticilor oficiale prezentate astăzi de Volvo, suedezii au reușit să vândă 6200 de unități XC90 la nivel mondial în cursul primei luni a anului. SUV-ul care deschide o nouă direcție de design în gama de modele Volvo se află astfel pe a doua poziție în clasamentul vânzărilor mărcii, după "fratele" mai mic XC60. Acesta din urmă se pregătește anul viitor de o nouă generație, însă reușește să se păstreze în formă la capitolul comenzi, scăderea față de anul trecut fiind una minimă: -1.8% (10.200 de unități vândute în ianuarie 2016 versus 10.400 în ianuarie anul trecut).
Per total, Volvo a reușit să crească în vânzări la nivel mondial cu 9.4% față de ianuarie 2015. Marca scandinavă a terminat luna cu plus pe toate piețele importante pe care activează, iar cel mai avans a venit din China, acolo unde Volvo a înregistrat +23%. De notat că atât China, cât și SUA au potențial de creștere, pentru că cea mai mare piață pentru Volvo rămâne Europa. Aici, Volvo a sărit de 13.000 de mașini vândute în prima lună a anului.
Anul trecut, Volvo a înregistrat cel mai bun an comercial din istoria companiei, suedezii reușind să comercializeze 503.127 de mașini, cu 8% mai mult decât în 2014.
Pai XC-90 este cel mai adaptabil SUV de aceste dimensiuni raportat ca pret-calitate si siguranta. Respect !