Debutul producției lui Fisker Pear, SUV-ul electric de 28.000 de euro, amânat până în 2025
Fisker a anunțat oficial că debutul producției SUV-ului electric Pear a fost amânat până în 2025. Motivul este atribuit unor probleme cu furnizarea la timp a bateriilor. Pentru asta, producătorul de mașini electrice se află în negocieri cu firma furnizoare.
Fisker Pear este un viitor SUV electric care promite să dovedească faptul că și modelele cu zero emisii de dimensiuni ceva mai mari pot fi accesibile. Modelul electric a fost anunțat încă de anul trecut, iar compania deținută de Henrik Fisker spune că noul Pear va costa echivalentul a 28.000 de euro.
Până acum, am văzut câteva imagini sugestive cu viitorul model, care ar fi trebuit să ajungă la clienți începând de anul viitor. Din nefericire pentru fanii mărcii, Fisker tocmai a anunțat că debutul producției noului model electric a fost amânat până în 2025. Motivul amânării este atribuit unor probleme cu privire la furnizarea bateriilor de către o companie separată. Fisker nu a dezvăluit numele furnizorului de baterii, dar spune că se află în negocieri pentru a putea furniza bateriile pentru noul model.
Pentru ca noul Pear să fie vândut la un preț accesibil, acesta va fi conceput pentru a fi cât mai simplu. Precis, șasiul din oțel al lui Fisker Pear va conține cu 25% mai puține piese decât orice alt șasiu. De asemenea, interiorul va fi unul minimalist atât ca design, cât și ca funcționalitate, în sensul că acesta nu va avea foarte multe butoane și alte elemente mobile.
Deocamdată, nu există foarte multe detalii tehnice despre noul model. Totuși, știm că noul SUV electric va fi oferit în două versiuni cu autonomii diferite. Prima versiune care va fi lansată va avea o autonomie de circa 483 de kilometri, în timp ce a doua versiune, care va fi lansată ulterior, promite o autonomie mai mică, de maxim 241 de kilometri.
Producția noului Fisker Pear va începe acum în 2025.
via Fisker
Brandul acesta este suspect. Are un istoric periculos si modul actual de relationare in piata este la fel cu semne de intrebare. Nu au nici o masina gata, abia gen un client de un model. Un client. Scuza-ma, nu este vreun kitcar care se face la comanda, custom, si e handmade in vreun atelier de 5-10 persoane. Se considera a fi brand care produce vehicule in serie. Ori indivizii merg pe principiul "reserve". Dai banu inainte si vom vedea ce oferim. Avand in vedere trecutul de un esec grotesc, e un risc prea mare, si primul client ala, nu se stie daca e vreunu pe combinatie si gen sa laude si sa faca splash in media. Si te uiti la ei pe site si vor sa faca 3 masini, nu una. Pai mai baieti, uite tesla, a pornit cu cate o masina, si a invatat ce si cum, si apoi dupa timp a iesit cu a doua, si apoi cu a treia, dupa lung timp, petrecut pe invatare. Ori indivizii astia put de la o posta a teapa, precum aia cu camioanele Nikola. Ca si ala la fel, avea o gama intreaga de vehicule sa le cumperi, dar niciunul concret, gen un camion asa de prezentare, primul client, vai-vai.