Daciattitude: prima revistă a pasionaţilor Dacia a fost lansată în Franţa
Universul editorial auto din Franţa se îmbogăţeşte începând cu această lună cu o revistă dedicată mărcii Dacia. Aceasta este creată independent de fanii brandului românesc.
După ce cariera de piaţă a mărcii Dacia a primit odată cu declanşarea crizei o direcţie neanunţată de nimeni, brandul românesc dovedind una dintre cele mai spectaculoase creşteri din industria auto europeană, clienţii vest-europeni au început să cunoască din ce în ce mai bine produsele şi povestea constructorului de la Mioveni. Iar unii dintre cei mai dedicaţi clienţi europeni ai celor de la Dacia sunt cei francezi, care bat anual recorduri de asistenţă la celebrul Picnic Dacia, care în acest an a strâns nu mai puţin de 15.000 de participanţi.
Ultima "ispravă" a fanilor Dacia din Franţa este o revistă dedicată mărcii şi care se găseşte începând din această săptămână la chioşcurile de ziare din Hexagon, Numele său este Daciattitude, va apărea pe piaţă de patru ori pe an şi costă 3.9 euro. Dedicată complet produselor pe care Dacia le are în Franţa, noua revistă îşi propune să completeze peisajul publicistic francez cu o publicaţie monomarcă construită complet de fanii brandului, independent de cei care conduc biroul Dacia în Franţa.
Redactorul şef al revistei Daciattitude, Olivier Duhautoy, susţine că ideea revistei există deja de un an şi jumătate, iar cele 500.000 de maşini pe care Dacia le-a vândut în Franţa sunt un argument îndeajuns de puternic pentru ca revista să aibă o piaţă proprie. Jurnalistul spune că revista se va concentra pe poveştile diferiţilor clienţi Dacia: "În primul număr, Anthony - un pasionat de astronomie - povesteşte cum şi-a amenajat Loganul MCV ca pe un camping-car. De asemenea, avem povestea unui veterinar care foloseşte unul dintre modelele mărcii sau responsabilii unei secţii de poliţie municipale care-şi derulează activitatea cu ajutorul unei flote de maşini Dacia", spune Duhautoy. Printre celelalte subiecte interesante din revista nou-lansată se numără un test cu recent prezentatul Dacia Duster facelift şi, de asemenea, primele impresii de la volanului noul Logan MCV. Nici zona istorică a mărcii Dacia nu este ignorată, revista prezentând povestea posesorului unui exemplar Dacia 1410 Sport.
via daciattitude.net
Felicitari francezilor! Ma intereseaza si pe mine aceasta revista. Noi, romanii, nu suntem in stare de asa ceva! Pacat!