
Dacia va lansa un nou model cu zero emisii în 2024. Autonomie de 400 kilometri
Constructorul de la Mioveni va lansa un nou model electric în 2024, se arată într-un document oficial Renault. Acesta va fi dezvoltat pe arhitectura CMF-BEV și va avea o autonomie de 400 de kilometri.
În cadrul unei conferințe de presă, Renault și-a prezentat rezultatele financiare de anul trecut. Cu această ocazie, constructorul din Hexagon a publicat o primă imagine cu un viitor concept, echipat cu motor cu hidrogen, care va debuta în luna mai a acestui an.
Totodată, francezii au vorbit despre modelele electrice pe care le vor lansa până în 2025. Marea surpriză este că, printre acestea, se numără și un model Dacia cu zero emisii. Acesta ar urma să debuteze în 2024.
Noua electrică Dacia va fi dezvoltată pe arhitectura CMF-BEV a Alianței Renault - Nissan - Mitsubishi. Vorbim despre un model de segment B, care va putea parcurge până la 400 de kilometri cu o singură încărcare.
via Renault
-
Clique, vineri, 18.02.2022 15:16
Dar de ce nu comentați așa și când vine vorba de Volvo? A, mă scuzați...este Volvo, nu Dacia.
-
someone23, vineri, 18.02.2022 17:13
va fi masina de clasa mica, maxim 4 m lungime, pe platforma viitorului R4, R5 si nissan micra. dar mira-m-as sa primeasca dacia o baterie asa mare incat sa ii ofere 400 km autonomie.
-
rov, vineri, 18.02.2022 21:15
E posibil de ce nu? Pentru pasionatii de electrice: https://ev-database.org
-
Adrian, sâmbătă, 19.02.2022 08:32
E CMF-A. Nu B! https://youtu.be/wiBf3UsszlY?t=2661
-
Clique, sâmbătă, 19.02.2022 10:20
@someone23 Ba este posibil să primească baterie cu autonomie de 400 km, însă va avea viață scurtă cel mai probabil.
-
Adrian, sâmbătă, 19.02.2022 10:57
Pe când o electrică,la care să-i schimbi bateria, ca la o lanternă ? Cum se schimbau caii la poștalioane. Să nu stai să se hodine caii/să încarci bateria ore, dacă ai unde, că altminteri... te caçi pe ea. Bateria montată nu va ține 400 km niciodată. O mașină care este garantata câțiva ani, cât ține bateria. După aceea mai scoți bani din buzunar pt alta nouă, vre 45% din prețul mașinii. Și atunci, la ce o electrică ?
-
Dutz, sâmbătă, 19.02.2022 16:02
Adrian… Electricele sunt la acest moment Gadget-uri la secțiunea Hobby unde bani sunt o chestie relativa așa cum este orice hobby. Când se va schimba acest lucru vom știi cu toți si marea majoritatea nu va ezita sa-si ia cea mai buna opțiune disponibilă la un moment dat (clasica sau electrică). În acest moment nu este cazul si după cum știi sunt foare multe păreri legate de ce si cum se va întâmpla… haos total!
-
nume, luni, 21.02.2022 12:00
@Adrian, Exista deja. Se numeste NIO ES8. Cat despre centrele unde se schimba bateriile - lasi bateria descarcata si primesti una incarcata, NIO tocmai a deschis o astfel de statie in Norvegia (prima din Europa). Nu cunosc costurile, dar cica operatiunea ar dura undeva in jurul a cinci minute.
-
Lucian, luni, 21.02.2022 12:27
@Adrian, Chinezii de le NIO, Geely au sisteme de schimbat bateria in 2-3 minute... Pe la noi nu prea ajung astfel de stiri, daca companiile din Vest care cotizeaza la site-urile auto nu ofera functia asta... Cand o sa ofere si ei functia asta, o sa apara un articol platit si pe site-uri la noi prezentand-o ca o mare inventie facuta de VW & Co...
-
xxx, luni, 21.02.2022 13:51
Cei de la Renault au încercat o varianta sa „încarci” bateria prin schimbarea ei cu una încărcata. Dura 10min, deci cum a spus Adrian poștalion. 400km reali este un vis pentru oamenii de rând si o realitate pentru cei care-si permit 80000€ „Soluția” este 200km reali cu încărcare in 10min si baterie 100% regenerabila. Lipsa stațiilor de încărcare si a curentului este o falsa problema. Dar, sa nu ne îmbătam cu apa rece „plinul de curent” va costa fel ca plinul de benzina (pt aceeași distanta) Si smartphonul era un gadget in primii 2 ani! Si era al dracu de scump! Culmea au rupt in vânzări! Așa ca va lamentați degeaba, vor vinde mașini electrice pentru ca va fi obligatoriu
-
Ducu, marţi, 22.02.2022 21:35
@Alexandru Monenciu: In articol ati scris despre faptul ca a fost prezentata si o imagine cu viitorul concept electric. Am o intrebare: Nu poate fi prezentata publicului pe site-ul Dvs.? Sau macar link-ul de la finalul articolului sa duca direct catre comunicatul oficial daca nu e posibila publicarea imaginii respective si, totusi, as vrea sa citesc mai multe.
Citeste si
-
INDUSTRIE | sâmbătă, 4 octombrieToyota reia producția la două fabrici din Brazilia după întreruperile cauzate de condițiile meteoToyota urmează să reia producția de vehicule începând cu 3 noiembrie la două dintre uzinele sale din Brazilia, ambele situate în statul São Paulo, după ce activitatea a fost suspendată luna trecută din cauza ploilor torențiale și a vânturilor puternice. Citeste tot
-
INDUSTRIE | sâmbătă, 4 octombrieStellantis analizează vânzarea Free2move, programul său de ride-sharingStellantis ia în considerare o posibilă vânzare a diviziei sale de car-sharing, Free2move, în contextul în care directorul general Antonio Filosa încearcă să redreseze producătorul auto aflat în dificultate. Citeste tot
-
INDUSTRIE | vineri, 3 octombrieLeapmotor: un milion de mașini produseCompania chineză Leapmotor a atins oficial borna de un milion de mașini produse de la înființarea mărcii. Producătorul chinez a atins această bornă la numai 343 de zile după ce a produs cea de-a 500.000-a mașină. Citeste tot
-
INDUSTRIE | vineri, 3 octombrieLamborghini pregătește noi versiuni de teren pentru modelele exoticeLamborghini are în plan să lanseze în anii următori mai multe versiuni de teren pentru modelele sale exotice. Noile versiuni vor apărea ca urmare a succesului lui Huracan Sterrato. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 2 octombrieVolvo: un milion de mașini comercializate cu motor hibrid PHEVVolvo a atins borna de un milion de mașini comercializate echipate cu propulsor hibrid cu încărcare la priză. Aproape un sfert din vânzările mărcii sunt reprezentate de modele dotate cu acest motor. Citeste tot
tot integral fabricat de geto dacii chinezi din China, ca spring ??