Dacia va face din 2010 modele 100% romanesti

Publicat vineri, 22.06.2007 17:27 de Robert Gherghe

Constantin Stroe, vicepresedintele Dacia, a declarat ca inginerii romani vor construi viitoarele modele Dacia.

Centrul de inginerie infiintat de Renault in Romania, Renault Tehnologie Roumanie, va incepe sa produca din 2010. Este vorba despre primul model auto facut exclusiv de inginerii romani pentru Dacia.

"Probabil in 2010 vom avea un automobil produs de inginerii de la noi. Dar si atunci cand va fi facut un vehicul in Romania raspunderea pentru proiect si-o va asuma tot centrul-mama din Franta ", a declarat Constantin Stroe pentru Ziarul Financiar.

Actualmente, in centrul Renault, care va fi amplasat la Titu, activeaza circa 670 de ingineri. Acestia isi desfasoara actrivitatea in alta locatie, pana la finalizarea investitiei din Dambovita.

"Sursele de recrutare a noilor angajati sunt cu preponderenta cele sase centre universitare din tara Avem un grup de angajati, cei ce vin de la Dacia, cu o medie de varsta mai mare dar in rest toti se incadreaza in segmentul de sub 35 de ani", a mai declarat declarat Stroe.

Pe langa centrul tehnologic, Renault va mai infiinta un centru de design auto la Bucuresti. In scurt timp inginerii romani vor fi specializati si vor putea lucra la dezvoltarea unui model suta la suta autohton.

  • prudentul, vineri, 22.06.2007 20:22
    100% romanesc

    Prima data cand romanii au facut un automobil a iesit Lastunul. Am spus automobil? Scuze. Apoi, mai recent, Dacia Nova. Din fericire, astazi nu se mai pot face asemenea mostre de tehnicitate. Cu timpul, gama Dacia se va diversifica. Si Skoda, dupa ce a fost preluata de VAG, a continuat sa produca Favorit/Forman, apoi Felicia (pana in 2001), ca apoi sa ramana Octavia si Fabia (si eventual Superb). Rabdare, asadar.

  • ioan_s, vineri, 22.06.2007 21:03
    sa fim increzatori

    Este foarte bine. Soferii romani in Occident sau in fortele armate romane, cei care au participat la misiuni ( Afganistan, Iugoslavia, Somalia, etc.) si-au demosntrat maiestria. Acolo unde italienii si ceilalti nu puteau sa faca fata, ai nostri le ofereau lectii de adaptare si rezolvau problemele. Sa avem rabdare si incredere si vom avea rezultate. Trebuie doar platiti oamenii si restul se va vedea. Avem si un trecut care, daca a fost glorios, acum ne obliga.

  • Zoho, sâmbătă, 23.06.2007 01:57
    Doamne Fereste!!!

    Decat sa scoata inca un cotet pe care sa ni-l bage guvernul pe gat, mai bine s-ar apuca de agricultura sau alt domeniu in care avem oleca de potential. Lastunul a fost o caricatura de vehicul (e greu sa-l numim masina). Dacia Nova a fost din nou un esec tehnic (calitativ, a fost cel mai slab model Dacia, dupa Lastun evident). Eu le urez bafta cu noul proiect, dar personal nu cred ca au sanse se faca ceva serios.

  • sfera96, sâmbătă, 23.06.2007 03:12
    mirobolant ...

    si va merge pe pacura ? ce motor vor avea ? 2 cilintri in V sau in linie ? asteptam detalii tehnice cat si de design , poate au inventat masina zburatoare , mult noroc si la mai mare ,

  • Daniel..., sâmbătă, 23.06.2007 04:55
    HA!

    Ma rog nu au decit sa faca asa dar sa-si cumpere si Stroe o asemenea masina! suntem priceputi acolo unde au capotat italienii si ceilalti?... la a mesteri masini sau la a cirpi?... binenteles c va fi o porcarie, mai amre decit oricare alta... chiar nu aveam nevoie de asa ceva...

  • G.I.P, sâmbătă, 23.06.2007 05:02
    Dacia 100% Made in Romania

    Fratilor nu uitati, ca nu SUNTEM un popor de prosti, doar ca nu exista motivare, ca sa isi dea cineva silinta mai mult decat i se plateste, cred ca daca ar da la vreun inginer de la Dacia un salariu de 3.000-4.000E ar face ala in jumate din timpul inginerilor straini, o masina de 10 ori mai buna decat ce fac aia.Sigura problema in Romania sunt Banii,banii,banii.Oricum cum am citi ca nu stiu ce profesor roman a creat un motor electric care are super performante, pai pus pe o dacie frumoasa si la care sa nu ii intre apa in habitaclu cand ploua, ar iesi o masina destul de buna,cred eu.

  • lucian, sâmbătă, 23.06.2007 05:26
    sapga romania

    Salutare pe la noi prin romania cred ca s-a inventat spaga.... Pai de stam cu fundurile in sus ne multumim cu salariile de rahat oferite de patron si cerem spaga cat mai grasa de la client... cam naspa nu ???? eu sunt cam de parerea ca daca nu imi convine cu cat sunt platit caut altceva nu astept sa vad ce pica, asa ca toti retarzii care se numesc ingineri selectati de dacia vor muncii la noua nava spatiala care v-a iesi in 2010 asa ca io zic sa o numim "Dacia Spaga" produs 100% romanesc. Va salut cu respect si S P A G A !!!!! PS: PENTRU RETARDA CONDUCERE DACIA cei mai buni ingineri nu sunt in facultati sunt cei care intradevar fac meseria din pasiune, ca stim noi vorba cea de duh "PROSTI CU FACULTATE SUNT DESTUI"

  • SUPER VANDANA, sâmbătă, 23.06.2007 06:32
    DACIA 100% ROMANEASCA

    HAIDETI FRATILOR NU MAI FITI ASA DE PANICATI,AVETI PUTINA INCREDERE IN IMAGINATIA SI INTELECTUL ROMANILOR.NU STITI CA ROMANUL FACE ORICE DIN NIMIC? EU SUNT CONVINS CA INGINERII ROMANI SE VOR DESCURCA.PANA IN 2010 SE PREGATESC IN FRANTA, STATI LINISTITI.

  • Pentru "Doamne fereste!!!", sâmbătă, 23.06.2007 06:43
    Ingineria

    Pentru cel care face afirmatii imbecile de genul ca Lastunul e o caricatura, il informez sa invete ce inseamna ingineria (eu nu sunt in domeniul auto), sa fie in stare sa faca ceva, caci Lastunul e o chestie facuta de un singur om, fara sa aiba bani si laboratoare(!!!) si care, supusa prelucrarii in echipa si in laboratoare ar fi putut iesi o masina adevarata. Asa ca mai taceti din gura si incepeti sa ganditi!

  • Made in ROMANIA, sâmbătă, 23.06.2007 07:08
    DACIA Q1

    Sunt de acord cu: - romanu se face ca munceste pt ca si patronu, directoru, presedintele. firmelor, companiilor si statul se fac ca platesc, nivel de trai scazut mor oamenii de foame pe strazi, imi spuneti si mie cum sa faca treaba buna romanu? - suntem destepti. DA pt ca baga scoala in noi de multi ajung la nebuni din cauza asta CONCLUZIA E CA INGINERII AR FACE O MASINA CHIAR FOARTE BUNA SI SUNT IN STARE SA O FACA, DAR NU LE STA CAPUL LA PROIECTAT MASINI CAND SE GANDESC CA COPII LOR DE ACASA AU NEVOIE DE MANCARE, HAINE, SAU MULTE ALTE LUCRURI CARE SI LE DORESC ACESTI INGINERI PT FAMILIE. DECI DACA VOR FI PLATITI MAI MULT DECAT AU EI NEVOIE SI DE CAT CONSIDERA CA MERITA, VA IESI O DACIE REVOLUTIONARA, DAR MA INDOIESC CA ASA SE VA INTAMPLA, DECI ASTEPTATI-VA LA O NOUA DACIE ESEC

  • petrualexandru, sâmbătă, 23.06.2007 07:42
    ce prostie!!

    Probabil va fi un model tot de tipul Logan, adica o caricatura de mashina depasita shi fata de care o mashina second-hadn din occident va parea limuzina . Dar asta e! Vom tine in spate industria autohtona din cauza imbecilitatii guvernantilor care nu vor sa scoata TAXA DE PRIMA INMATRICULARE !!! trebuie sa ne punem o singura intrebare: OARE DE CE DACA SE SCOATE TAXA DACIA VA DA FALIMENT?? DE BUNA CE E CA MASHINA , NU?

  • Pekia, sâmbătă, 23.06.2007 07:54
    renault lasa-ne!!!

    De ce o masina germana cu zeci de ani in spate e de departe mai buna si mai fiabila decat un Logan nou-nout? De ce se incearca din rasputeri sa ni se bage pe gat aceasta caricatura de masina? De ce nu se scoate taxa de prima inmatriculare ? Cand va functiona shi la noi o piata libera auto in asa fel incat sa poata si bietul roman sa aiba o masina buna? Si inca ceva pt cei ce vor sa faca marele pas spre o Dacia Logan: MERGETI INTR-UN SERVICE SI VA INTERESATI CAT O SA VA COSTE INTRETINEREA UNUI LOGAN INTR-UN AN DOI DUPA ACHIZITIE!! VETI RAMANE UIMITI CDE CE VOR SPUNE MECANICII CU EXPERIENTA!

  • Zoho, sâmbătă, 23.06.2007 07:59
    RE: Ingineria

    Stiu ce-i aia inginerie. Tu stii ce-i aia calitate? Inginerul care a facut Lastunul mai bine facea o bicicleta serioasa decat o masina de rahat (scuze, dar cred ca sunteti de acord ca Trabantul e masina premium pa langa Lastun). Romanului nu-i place sa faca treaba pana la capat, pana in cele mai mici detalii. El face "ceva" la repezeala si apoi zice "las' ca-i bun asa cum e". Chiar tu spui ca "Lastunul [...] AR FI PUTUT iesi o masina adevarata". Si totusi nu a iesit, din anume motive. Aceleasi motive ma fac sa cred ca nici proiectul din 2010 nu va iesi o masina adevarata. Si sincer, m-as bucura sa n-am dreptate, sa vad ca se face si in tara asta ceva serios.

  • Alex, sâmbătă, 23.06.2007 09:06
    Inexactitate

    Kestia cu platitul nu tine ! Adica sunt mai bine platit , muncesc mai bine . Aiurea ! Uitati-va la japonezi , care au lucrat si fara salariu si au scos n. 1 in lume ! Suntem un popor talentat , dar suntem prost executanti ! Lastunul ar fi putut fi o masinuta , daca l-ar fi facut francezii , de exemplu.Sau altii.Nu noi . Pacat.......

  • Laurentiu, sâmbătă, 23.06.2007 09:48
    O masina 100 % romanesti

    Mr STROE este deja la 1 aprilie 2008. Mr STROE a facut nimic in 20 ani pentru DACIA atunci in trei ani .... Si pentru o masina 100 % romanesti, RENAULT va importat 100 ingineri din franta in septembrie....

  • ..., sâmbătă, 23.06.2007 10:07
    Nova NU e design romanesc

    Dacia NOVA este copiata integral dupa Renault 11 - model din care cu variatii a iesit si Super Nova si poate Logan. Asa ca nu mai vorbiti prostii

  • Anti, sâmbătă, 23.06.2007 10:33
    imposibil

    Aberatii, pana sa faca Renault-ul o Dacie buna si fiabila, trebuie sa isi faca lor un Renault bun si fiabil, in momentul actual acesta lipseste cu desavarsire!

  • Mad_Max, sâmbătă, 23.06.2007 11:06
    Opinii ciudate....

    Personal sunt de acord cu eforturile de a crea o masina 100% romaneasca. A da cu noroi si a critica non stop mi se pare nesimtire. Fiti rationali odata romanilor! Chiar nu va ma vedeti lungul nasului? Chiar asa de prosti si tampiti suntem? Daca nu va convine, puneti mana si INVATATI, nu mai copiati pe la examene, formati-va ca adevarati specialisti si cautati sa faceti ceva. Nu mai criticati pe cei care vor sa faca ceva, luptati pentru eliminarea hotiei, prostiei si nesimtirii din societatea romaneasca si apoi sa aveti pretentii de mai mult. Cunosc cazuri cand oameni care au vrut sa faca ceva au fost obstructionati si li sau limitat drepturile doar pentru ca au incercat si propus noi solutii, noi principii, care ulterior s-au regasit aplicate in alte parti. Asa este intre noi: invidie si intoleranta. Lipsa de sustinere reciproca nu o sa duca la nimic bun.

  • ufx, sâmbătă, 23.06.2007 11:46
    vai si amar de capu nostru

    atunci vom ajunge iar la vechea 1310 si se va numi logan 1310?

  • yul, sâmbătă, 23.06.2007 12:09
    dacia de titu, nu renault de titu ?

    eu am auzit ca la titu s-ar face centrul general de dezvoltare renault, nu dacia. cred ca e o ratiune pur economica: ca sa faci 30 de modele noi, ai nevoie de proiectanti ieftini si inventivi. romanii sunt cei mai buni la capitolul asta! vor fi proiectate aici si fabricate peste tot :D mie imi place ideea ca francezii si spaniolii vor asambla chestii gandite aici :D

  • titi, sâmbătă, 23.06.2007 12:37
    ar fi bine...

    ar fi minunat sa iasa ceva pe 2010, insa, nu uitati, cu toate ca inginerii nostri vor fi instruiti in acest sens, vor fi instruiti in franta, la renault...sa fim seriosi...ei nu sunt in stare sa isi proiecteze lor o masina serioasa, cum naiba sa ne invete pe noi sa facem asa ceva? aici iar miroase a teapa, la fel ca logan-ul, despre care numai un cretin poate spune ca e masina adevarata...eu am condus cateva masini, insa nici macar autobianchi ypsilon nu merge mai prost (si aceea arata de parca ar fi batranul nostru lastun). deci, oricat am fi de optimisti, renault nu va instrui inginerii romani. de ce dracu, daca tot se platesc bani seriosi, nu ii trimite stroe in italia sau in germania, sa invete sa proiecteze masini adevarate...

  • , sâmbătă, 23.06.2007 12:42
    Carcotasi.....traim in Romania...

    Cum ar zice unul din conationalii nostrii...."manca-v-as da mofturosi sunteti!!!" Nu uitati ca cel care a castigat un concurs pe postul de proiectatant pentru noul model Peugeot este un amarat de roman si ca in primii zece a mai fost un roman. Cat despre LOGAN "manca-v-as3 cum zicea acelasi concetatean raportul calitate pret este echitabil "manca-v-as". Risc sa ma repet. Multi dintre francezi care au trecut prin aceasi perioada ca si Romania in anii '70 au preferat sa cumpere masini autohtone ca sa fie o tira naationalisti. Asa ca nu mai vorbim de japonezi care si-ar fi dat viata pentru un anumit ideal si poate ca si acum mai sunt unii care gandesc la fel. Asa ca lasati carcoteala unii dintre voi nici nu se sterg bine de muci, dar sunt asi in a carcoti.... bafta la toti!

  • moon, sâmbătă, 23.06.2007 12:52
    sa vedem

    "Dar si atunci cand va fi facut un vehicul in Romania raspunderea pentru proiect si-o va asuma tot centrul-mama din Franta"... Cred ca aici de fapt e problema... Cit timp ei vor stabili regulile jocului (tehnic si comercial) nu putem vorbi de creatie 100% autohtona. De obicei exista niste constringeri (comerciale) impuse "de la centru"...

  • Liviu, sâmbătă, 23.06.2007 13:00
    =)))LOOOOOOOOL

    e clar ! e duce dacia de rapa! dak pun mana romanii s fak ei dacii e clar......... se duce tara de rapa1

  • ZeroCool, sâmbătă, 23.06.2007 13:25
    hahaha

    Se stie ca tot ce fac romanii fac prost....cine ar fi idiot sa cumpere o mashina facuta de romanii.....dar d-astia se gasesc uitati-va la tzaranii care si-au luat logan......huaaaaaa fuck romania

  • IMS..., sâmbătă, 23.06.2007 13:47
    Think twice, write once

    Sa nu uitam totusi ca romanii au ceva traditie in proiectare. Si ca nu toti inginerii trec prin facultate degeaba. Si nu imi aduc aminte unde scrie ca dacia aia tre sa o cumparati voi. Daca nu va place, dati banii pe orice altceva. Nici nu a inceput proiectarea, dar voi stiti ce o sa iasa. Of, copii lui Nostradamus si baba Omida...

  • DeNNy, sâmbătă, 23.06.2007 14:45
    .....

    ce tari sunteti fratilor ,astia care criticati tot ce auziti despre dacia ...macar avetzi bani de masina straina ....k sa nu mai zic de bmw sau mai stiu io ce ...auzi tu cotet ...

  • Silviu, sâmbătă, 23.06.2007 14:52
    Bai ce oameni...

    Noi romanii avem caminele studentesti pline de studenti inteligenti , eu nu am fost student dar eu angajez studenti care proiecteaza in camerele de camin diverse echipamente sofisticate si eu ii pun sa dea la lopata pentru ca nu au bani de ce nu incepe statul roman o campanie de productie cu ce avem cu niste salarii cel putin decente eu le dau 400 euro / luna in constructii 10 ore / zi statul vinde pe pomana fabrici si uzine , plateste pensii la demnitari de mii de euro dar nu vor sa dezvolte capacitatile tarii ....nici nu va imaginati acei studenti mediocri cam ce pot sa faca ...un baiat de-al meu cu rotile de la 3 roabe rupte si cu motorul de la o drujba veche si defecta a facut o jucarie foarte distractiva ...asa ca ....dati jos sitemul de hoti , dati jos pe cei care ne vand tara ...puneti pe cineva care gandeste limpede la putere si sa vedeti ce tara vom avea ...vom avea si vehicule bune ....vom avea detoate ...inclusiv sistemele de irigatii din romania de pe vremea ceausista erau in stare sa faca fatza la seceta care este acum ....dar noi nu ...noi vindem ...furam ...ne vagabondam ...mergem in strainatate sa ne umilim pentru 1000 de euro .......de ce ?...de prosti...deaia am avut revolutie in 89 ....acuma aveti morcovul in fund sa nu va impuste ?...

  • ct-alx, sâmbătă, 23.06.2007 15:25
    pacat

    pacat,foarte multi doar critica dar nu ajuta cu nimika, stiti deja raspunsul "Dacia scoate inka o porcarie" intai sa va vedempe voi dak sunteti in stare sa scoateti ceva mai bun si pe urma comentati...mkr unu dintre voi papagalilor plini de critici avetii idee sa montati un motor,sau mkr un scaun la o masina? nu cred...nu aveti experienta in leg cu constructia masinilor nu sunteti in stare sa faceti nici mkr un far de la logan,dar aveti o gura cat o gaura de canalizare,asa ca taceti din gura,din cauza persoanelor ca voi nu se face nimik in tara..doar gura e de voi,aveti voi cumva ideii noi si bune pt a ajuta imbunatatirea masinilor? si apropo de LOGAN ....raport pret-calitate va spune ceva?

  • Spy, sâmbătă, 23.06.2007 19:01
    .

    masina e foarte buna si trebuie comparata cu fiat albea, renault symbol, kia rio si hyundai accent. is curios doar la design ce-o sa iese din mana romanilor si sincer ma astept la ceva frumos pentru ca personal prefer super nova in locul fordului ka. si legat de calitate, vorba aia: “De ce avem oare maşini proaste? Pentru că şi proştii trebuie să conducă ceva, nu?"

  • Danutzky, sâmbătă, 23.06.2007 19:41
    cum?????

    spy... de ce masina vb tu acolo?????????????????

  • liviosu, sâmbătă, 23.06.2007 19:59
    dacia reloaded

    ma oameni buni,stati un pic si nu manati.Care a fost treaba cu solentza?design romanesc si motor renault? daca iese asa si asta e bine.Nu uitati ca daca se mai facea solentza nu mai cumpara nimeni loganu'

  • soze, sâmbătă, 23.06.2007 22:43

    ii tot dati in sus si-n jos cu inginérii. de designeri nimic, din pacate. e mult mai important rolul lor, parerea mea.

  • zuzu, sâmbătă, 23.06.2007 23:27
    orice ati face tot la fel este

    oricat ati incerca voi sa schimbati gama dacia nu o sa reusiti doar ce ati reusiti sa schimbati a fost decat emblema de la dacia..... in rest tot o mashina varza este...... nu va mai straduiti atat ca nu o sa reusiti nimik cu dacia ......parerea mea (sa nu o luati ca pe o jignire .... )

  • pq, duminică, 24.06.2007 00:27
    pt lucian..........

    auzi tu lucian,spune-mi tu draga,ce studii ai tu de critici atat catedra de auto de la facultati???daca nu ai trecut p-acolo,nu mai vorbi,ca esti praf...din fac chiar ies INGINERI,dar prefera sa plece afara pt 1500 euro la constuctii sau cu totul altceva...de ce??pt ca grup dacia-renault plateste un tanar inginer cu max 250 euro si-l munceste de-l ia mama dreq.asa ca vezi-ti de dovlecii tai ...

  • Veve, duminică, 24.06.2007 02:26
    bla...

    Duceti-va naibi cu toate cazanurile voastre... Si ma refer la toate daciile (in afara de Solenza)... Dati 7000 euro pe nishte pubele in care nici gunoiul nu sta. Cu 7000 euro imi luam SH decent din afara... si eram mult mai multumit. Traiasca Japonezele.

  • eu, duminică, 24.06.2007 08:34
    design

    nu stiu de unde atata lipsa de patrotism in voi, parca ati fi din Rwanda sau Africa. De ce spuneti voi ca sunt prosti romanii? Sunt o gramada de mecanici amatori care repara masini cat ai zice peste si stiu ce ar putea fi imbunatatit la o masina ca sa nu se mai strice. Dar ce sa mai zici de aia care au si studii? romanii sunt ingineri foarte buni. Si sunt si designeri foarte buni - nu uitati ca un roman a castigat concursul de design pentru peugeot. un desing futurist, super misto. grow up ppls!

  • dan, duminică, 24.06.2007 09:35
    LOAGANUUUUU

    mai fratilor... a inebunit romanu cu loganu dupa cum se vede treaba romanii nu sint buni decit de tzepuit... loganu e masina??... in comparatie cu altele din gama ei...? aste nu e masina decit de max... 5000Euro... asa cum o vind cei de la Renault in India... sau nu stiati...? design... varza... computer de bord... varza... climatoric... varza... ESP AFU... varza... scaune incalzite... varza... ce sa asteptam de la ai nostrii...??/ in 2010 tot asa voi scrie???... cred ca da...

  • Margelatu, duminică, 24.06.2007 11:24
    offf.....

    Tipic romanesc... N-am vazut pe unul sa zica ceva de genu: ma, daca ar face asa, sau asa, sau sa aiba dotarile astea, sau etc... ar iesi ceva bun. Nu. Din contra, toaaaata lumea e specialista la a da din gura. Eu zic sa-i lasam pe baietii care depun efort sa arate ce pot, si apooooooi sa comentam noi in timp ce mancam seminte la scara blocului si parcam masini pentru 1 ron... Parerea mea!

  • Sunrise, duminică, 24.06.2007 11:32
    Prosti

    Sunteti niste prosti voi aia care judecati fara cunostinta de cauza. Generalizati ca romanii sunt prosti doar pt ca sunteti VOI prosti si nu sunteti in stare de nimic, sa realizati ceva. Dupa cum scria si mai sus: Incepeti sa nu mai chiuliti de la scoala, nu mai dati spaga, nu mai copiati... si o sa vedeti ca intra ceva in cap. V-as da un sut sa iesiti afara din tara voi astia care injurati Romania - ar fi un ajutor din partea mea pt voi. Eu am incredere in potentialul nostru. Mult succes

  • Spy, duminică, 24.06.2007 12:56
    climatronic... la logan?

    ba! voi astia cu sechele in urma unei plimbari cu amicul care si-a luat golf IV din germania, lasati-va visele acasa si fiti optimisti ca ce nu ai, critici iar ce detii, lauzi. mai bine plangeti-va ca se raspandeste prostia prin manele.

  • COHUT IOAN, duminică, 24.06.2007 13:57
    aoleu

    atat

  • Alexa, duminică, 24.06.2007 14:38
    Sa traiti bine-n logan !!!

    Stire de ultima ora: Marea fabrica de tigai shi lighene ,,DACIA'' va scoate pe piata o masina complet ecologica. Aceasta va folosi ca mijloc de propulsie prostia omeneasca. Va avea 7 locuri in care vor incapea tot IQ-UL detinatorilor de logan. Acest model unic va fi scos shi in varianta fitness. Adaptata special pt doamnele care doresc sa slabeasca aceasta superba masina se va defecta din 10 in 10 m astfel incat veti slabi pana la 10kg pe zi impingand la ea spre shi de la service.

  • anonim, duminică, 24.06.2007 15:03
    sunt surprins........

    sunt curios cati din cei ce Carcotesc au masina si cati au dacia??cum bine a scris un BAIAT(comment)suntem asii europei sau mai bine zis ai lumii LA SPAGA detinem bine meritatul loc 1 !!!!!cum pusca mea sa mearga ceva bine in tara asta?este imposibil atata timp cat pestele se impute de la CAP(guvernanti,etc)suntem printre putinele tari cu RESURSE de tot felul ne exploatate!avem ingineri chiar si BMW si firmele de top din lumea asa!un singur lucru NU avem,UN CALAU sa pedepseasca fiecare greseala sa putem invata si avansa odata cu lumea!oare de ce sa stea un inginer 12ore la munca sa-si strofoace creierul sa faca ceva competitiv cu brand-urile mari?cand salariul lui este tot MIZERABIL indiferent de cea ce va iesi!deci criticati niste oameni fara sa va puneti in locul lor!!!cati dintre voi lucreaza la PATRON si este MULTUMIT de SALARIU???garantat nici unu ca asta vrem si asta primim !!!!!deci pustii corditi sa stea in banca lor......... ca stati mai bine !!!!!!daca din cei 670 de ingineri 20 ar primii un salariu decent de 3000euro cu siguranta vom sta pe podium alaturi de cei MARI !!!!!bafta celor ce rationalizeaza si gandesc drept stand intro parte !!!!la restul........mai multa scoala decat au fotbalistii!!

  • mimi, duminică, 24.06.2007 18:10
    ZIMI

    BA STOP FRATILOR !!! teapa mare ..in 2010 nenea stroe merge buuuuuu asa ..bun pana atunci inginerii de la dacia vor face un nou tip de logan care insfarsit va avea spalator de faruri si airbaguri in scaune va avea volan reglabil 6 viteze DOAMNE DA si sa nu uitam de EBD BBD EEE SI MEE. scaune in piele si faruri incalzite ...ioi ISTENEM MULT LE VA TREBUI LA INGINERI PANA SA FACA ACEST LOGAN..bun si in 2010 inginerii de la volkswagen vor scoate golf 6 plus care va porni la 6 dimineata te va astepta cu cafeaua calda la drum intins merge singura face lectii la copilasul din spate va avea dvd la standard si si 7 viteze . deci pana stroe isi f. nevasta asa si dacia tot dacie ramane un fel de pobeda inbunatatia cu casetofon ...domnilor casetofon in 2007 ...cand ford a uitat cum arata ..io am un ford mondeo nou ..si nu are casetofon fratilor..au uitat si nemtii si indienii cum arata un casetofon de masina ...ba dacia nu poate ma nu poate sa aiba o cortina un airbag in scaun un aer conditionat automat sau clima cum zic tiganii din ferentari.. sa isi f...stroe nevasta , nasa...da sa deie dacia la nemti ca stiu ei ce fac .. no servus ma duc sa beu o litera de palinca ca am citit prostia asta si mi rau....dacia primul prezervativ european din cauciuc si nu latex..

  • laurentyu742, duminică, 24.06.2007 18:53
    2010

    pt.cei care vor masini second-hand pompa benzina opel astra 1000euro asa ca lasati-o jos ca o invatati imbrate!!!!!!

  • anjelics, duminică, 24.06.2007 21:04
    huooo

    n-am mai vazut un loc in care atat de multi analfabeti sa-si verse supararea!romanul e bun la comentat fotbal si la criticat.Huooo voi cei care va luati masini, imbracaminte, mobila si altele sh din gropile de gunoi ale vesticilor...Huooo voi cei ce nu vreti sa puneti umarul la refacerea economiei tarii.Daca ati cumpara masini romanesti, produse romanesti...cei 200 de ingineri ar fi mult mai bine platiti si ar putea sa faca mult mai multe....dar voi vreti sa-i ingrasati pe cei din vest, sa faceti tara doar o piata de desfacere a gunoaielor lor

  • un roman, duminică, 24.06.2007 21:35
    Vae victis!

    Putini din cei care si-au dat in stamba cu mesaje stiu ce spune maxima si cine a rostit-o. Nu prea are legatura cu autoturismul national, dar se pare ca ne meritam soarta. E pacat ca trebuie sa sufere si ceilalti, dar asta e de fapt democratia.

  • mda..., luni, 25.06.2007 01:58
    mda...

    las k pana acuma ce-i facut in franta (la dacii ma refer) ii facut la noi in proportie de cel putin 80 %... asa k nu vad kre este diferenta... poate k reusesc intr-asdevar sa scoata modele mai "reusite"... caroseria groasa si ce-ti mai trebe altceva?? :))

  • Omu', luni, 25.06.2007 10:23
    Va mai lamentati?

    Ce va mai lamentati atat? Romanii au facut masini bune! Cu dacia stiai ca nu o sa trebuiasca tractata niciodata, iti era deajuns un patent si o bucata de sarma sa ai in portbagaj, si scapai de probleme :D. Iara cu oltcitu ce sa zic? Era bun! Pana la 30.000 Km cand incepea sa consume mai mult ca limuzina lui Bush! Acuma poatre or face o dacie la care sa-ti fie deajuns un briceag sa o repari! Numai bine!

  • Pentru cel cu Huooo, luni, 25.06.2007 11:39

    Nene, cumpara-ti tu dacia LOGAN la aproape 10.000 euro ca sa sustii economia romaneasca. Eu prefer un A4 din banii aia ca sa imi sustin propria economie! bafta!

  • Gigi - mecanicul, luni, 25.06.2007 12:01
    Dacia

    Am vrut masina noua, mi-am cumparat Logan, si nu am de ce regreta, nu miros transpiratia si nici basinile nimanui. Masina e solida, inalta, spatioasa, nu ploua in ea si ma duce din punctul A in punctul B in conditii decente. Nu am avut probleme la ea si nici nu voi avea in urmatorii 5 ani, iar daca se strica ceva pot cumpara de la primul service pe stanga sau pe dreapta la un pret decent. E drept ca sunt si unele aspecte care ma deranjeaza cum ar fi: duritatea suspensiei, plasticul bordului, lipsa unor dotari minime - justificate insa de pret - E bine totusi ca in tara asta se mai construiesc masini, si mai ales ca Dacia are un viitor.

  • Lili, luni, 25.06.2007 12:12
    Revoltator

    Sunt convinsa ca ca majoritatea celor care critica Loganul nu au condus unul. Sunteti niste snobi plini de aere. Raport calitate-pret Loganul este în prezent cea mai reusita masina de pe piata. Mai ales Loganul Diesel. Nu stiti despre ce vorbiti; eu am încredere în tinerii ingineri români (pacat ca cei mai buni nu sint motivati financiar sa ramâna la noi în tara). Criticati Solenza, care desi nu e cea mai buna masina a fost un succes, si daca s-ar mai produce foarte multi ar cumpara-o. Creiere de gaina ignorante, puneti mâna sa faceti ceva pentru tara si apoi criticati!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Joxer, luni, 25.06.2007 13:27
    Da' voi cine sunteti?

    Copii,inainte de a va da cu parerea,documentati-va!Cu bani faci orice,chiar si Mertzane ++.Dar daca voi nu cunoasteti "filosofia" LOGAN (masina ieftina,pentru anumite segmente de pe anumite piete),vedeti-va de ale voastre! Pana una-alta,scopul a fost atins.Pe clasa ei n-are concurenta,se vinde in Romania si o cauta si vest-europenii,a aparut si varianta BK,si furgonul,in curand apare utilitara ("papucul" pentru unii care nu stiu ce inseamna "utilitara"),se lucreaza si la un bicorp care aduce mai mult a "Clio",apare si "faza II" a berlinei... Deci inainte de a critica mai vedeti si voi ce zic altii care cunosc "fenomenul" si fac parte din el. Cat despre "tata Stroe",lasati-l,el tre' sa-si faca numarul. Lumea munceste pe bani putini sa faca automobile,asa ca nu criticati,ca e cel mai simplu. Bafta la toti!

  • Focsaneanul, luni, 25.06.2007 17:55
    Sa va explic un pic.......

    Ala batran al meu si-a luat Logan Ambition la pretul de 8850 euro in octombrie 2005. totul perfect pana atunci....masina noua.....folie pe banchete......ei, acum am 30000 km cu ea si troncaie in spate de zici ca am balovani in portbagaj, iar in afara de asta nu fuge fratilor mai mult de 165 km/h, trag de ea de.........si am motor 1.6 (90 cp). ieri am fost cu varmiu pana la Panciu cu un Opel Vectra A din 92, 1.8 (90 cp) si vreau sa zic ca la 160 aveam talpa lejer (a dat pe ea 3000 euro), iar max am mers cu 190 km/h..........ei ce ziceti.....? are si a lui ABS, A.C. jante , feamuri electrice....!!!! nu mai zic ca am condus saptamana trecuta un espero din 97, chiar la 2 zile dupa ce la cumparat (3700 euro) si i-am dat tot 190 km/h...masina frate , calitatea materialelor, designul, spatiul.....totul. La espero un amortizor e 120 RON iar la Logan 200 RON. voi stiti ca la LOgan o planetara e 1300 Ron???? acum regreta batranu meu ca a dat aproape 9000 euro pe Cambuzul asta de logan. Se compara vreaodata in viata asta Espero cu Logan? NICIODATA.....si care vrea masina mai noua, adik sa fie peste 2002-2003 cu 8000-9000 euro poate sa-si cumpere lejer un Golf 4 sau o vectra B( daca esti baiat destept si pleci pana la nemti cu 9000 euro iti aduci Vectra C), Peugeot 307, Seat Leon, Opel astra, Skoda Octavia, Ford Mondeo (model nou), Renault Laguna II, Alfa romeo 156, Megan II, Opel corsa.............si lista ar putea continua lejer cu masini intre 7000 euro si 8500 euro. toate acele masini pe care le-am amintit eu sunt peste Logan din toate punctele de vedere.........! A....si inca ceva......Baieti Logan este destinat oamenilor de peste 45 ani care au trait 30 de ani in Comunism...asa ca mai rar ai sa vezi la un tanar de 25 ani un Logan........pace!

  • AndreiRN, luni, 25.06.2007 18:57
    Modele romanesti.

    Se refera la caroseri de design romanesc si fabricate in romania deoareca motorizarea va ramane mai departe de import ca altfel ar fi jale. 670 de ingineri??!! Oauuuu, dar or sa faca o Nveta Spatiala sau ce? Cum ar putea fi o astfel de masina profitabila? Sau vor fi platiti cu ..... fasole. 20 de ingineri BUNI cred ca este suficient pt a face o masina.

  • emilio, marţi, 26.06.2007 08:52
    pt "zoho"

    zoho tata, ai condus vreodata SuperNova? daca nu atunci vezi-ti de drum si nu mai acrie ineptii. era urita, intr-adevar, dar era buna, tehnic vorbind.

  • YESMAN, marţi, 26.06.2007 10:32
    Este doar o stire

    Deci in primul rand pana in 2010 mai sunt 2 ani si ceva. Eu unul sigur nu astept pana atunci. Am Dacia 1310 si probabil o sa imi iau Logan la anul. Este obtiunea mea, pentru ca vreau masini numai la mana intai. In 8000 de Euro, nici o masina din clasa ei nu are aceleasi dotari. Pe de alta parte din are bani sa dea pe masini straine nu are decat. Cati din cei care criticati Logan va permiteti sa luati o masina straina la mana intai ? Mie unul nu imi place sa cumpar o masina fie ea si straina, dupa ce a calarit-o altul inainte, a uzat-o si acum o iau eu ca sunt mai fraier, ca el are bani sa isi ea una noua. Pe de alta parte faptul ca in industria romaneasca se lucreaza inca de mantuiala este numai vina unei mentalitati defectuase si a lipsei unei puteri financiare ridicate. Eu sper ca intrarea in U.E. va fi benefica in ideea ca vom fi lasati sa ne ridicam economic. Renault nu va fi niciodata interesata sa faca in Romania o masina care sa aiba concurenta cu modelele scoase de inginerii francezi. De ce, pentru ca momentat Renault ai prins spilul ca romanii vor masini ieftine si profita. Daca nivelul de trai in romania se va mai ridica, si romanii isi vor permite sa achizitioneze masini straine la prima mana, eventual si modele noi, atunci cu siguranta Renault va face o miscare in piata si va scoate la Pitesti un model ceva mai scump si mai bine echipat. Dar pana atunci mai este. Asta cu inginerii este o idee buna in sensul ca vor fi pregatiti in primul rand sa gandeasca concurential. E un pas bun pentru ca acei ingineri vor veni cu o mentalitate schimbata. Bine ar fi si daca cei care sunt implicati in procesul de productie ar avea acesta mentalitate. Poate este si chestie de bani, insa mi-ar fi rusine sa ies din fabrica stiind ca am pus un surub aiurea pentru care voi fi injurat. Iar cat despre carcoteli, astea vor fi din totdeauna.

  • offf, marţi, 26.06.2007 16:41
    romanii sunt varza

    suntem o tara de de tampiti si increzuti, nu stim sa apreciem nimic la adevarata valoare. Eu am acum un A6, dar am condus loganul si o e masina care face fiecare cent, perfect adaptata conditilor sociale si infrastructurii din romania (+ toate pietele emergente)

  • unu, sâmbătă, 30.06.2007 12:21
    deshtept

    va gasirati voi cu lastunu' ba de aia nu face trzara asta nimik sa gaseshte unu sa fie contra de dragu de a fi, si nova a fost un model reushit (ia u o supernova shi da-te cu ea), shi incearca sa iei altcev cu aceiashi bani shi acelashi consum shi da-te shi cu aia! lasa oamenii sa ishi faca treaba! majoritatea sunt tineri shi pasionati, asha ca daca u nu eshti in stare sa faci nimik, nu crede ca nici altii nu sunt

  • nelutzu, sâmbătă, 30.06.2007 12:38

    o sa fie mai bune masinile:D, nu avem nevoie de ingineri straini sa facem masini bune

  • Dan Brasov, joi, 05.07.2007 10:14
    Loganu

    Ba decat sa-mi cumpar logan mi-am luat Leganza cu 5000 E si va garantez ca nu e cu nimic mai prejos decat Loganu puli.Ce mai loganu e pentru fraieri,piesele sunt mai scumpe decat la leganza .Asa ca sa si-l futa parlamentari

  • Cretzu1993, vineri, 20.07.2007 22:17

    de ce a iesit lastunul din fabrica mergand inaite si inapoi? R:i sa montat motorul de sergatoare de parbriz