Dacia va avea propria sa retea de dealeri in Franta

Publicat miercuri, 14.04.2010 14:32 de Sebastian Toma

In 2010, o parte din reprezentantele Renault care vindeau modele Dacia vor crea un showroom separat pentru modelele din Mioveni, pentru a-i oferi marcii romanesti un spatiu exclusiv de prezentare.

Marca Dacia ar putea avea propriile sale reprezentante in Franta, dupa ce succesul acesteia a transformat-o in marca numarul 4 in tara respectiva. In acest moment, modelele Dacia sunt vandute prin intermediul retelei de dealeri Renault, dar numarul de modele la care a ajuns marca romaneasca a dus la micsorarea spatiului disponibil in showroom-uri. Odata cu aparitia lui Duster si anuntul dezvoltarii a inca doua modele, Dacia are deja un portofoliu impresionant, care are nevoie de un spatiu dedicat pentru prezentare, vanzare si servisare.

Aceasta problema a aparut pentru prima data odata cu lansarea modelelor Logan MCV si Sandero, care au atras un numar extrem de mare de clienti in reprezentantele care gazduiau aceste modele. In Franta, Dacia este vanduta in 230 de reprezentante Renault, iar organizatia Dacia din Franta trebuie sa faca modificari pentru a acomoda tinta de vanzari asteptata pentru 2010 – 100.000 de unitati, incluzand cele 20.000 de unitati Duster anuntate in urma cu ceva vreme de oficialii marcii romanesti.

Reprezentantii Dacia din Franta considera ca noile reprezentante exclusive ale marcii din Mioveni au potentialul de a atrage si mai multi clienti, in special clientii cu venituri reduse. Totodata, un service Dacia atasat unei reprezentante Dacia din Franta ar trebuie sa ofere mai multe oportunitati clientilor din aceasta tara, care vizitau pana acum service-urile Renault-Dacia. In prima faza, doar o parte din distribuitorii Dacia din Franta vor crea o reprezentanta separata pentru acesta marca, ceilalti urmand sa investigheze profitabilitatea acestei decizii.

Via | Turbo.fr

  • Filetul, miercuri, 14.04.2010 15:18

    naspa

  • Turbo, miercuri, 14.04.2010 15:28
    Trenduirea nisata

    Servisarea romglezei by the Automarket indubitabil ne focuseaza pe reforma educatiei jurnalistilor care publica pe saiturile romanesti. La obiect: creşte Dacia, creşte.