Dacia se lansează și în Israel, piața cu numărul 44 pentru constructorul român

Publicat miercuri, 07.01.2015 18:59 de Bogdan Mirică

Dacia a anunțat astăzi lansarea sa pe piața din Israel. Constructorul român a inaugurat un showroom în Tel Aviv și pregătește alte două pe parcursul lui 2015.

Dacia a continuat evoluția pozitivă și în 2014, cu un trend ascendent al vânzărilor pe piața mondială. Și 2015 se anunță a fi un care continuă această tendință, având în vedere că brandul românesc și-a anunțat oficial debutul pe încă o piață auto.

Este vorba despre Israel, țara din Orientul Mijlociu devenind piața cu numărul 44 pentru constructorul român. Primul showroom Dacia din Israel a fost inaugurat astăzi în Tel Aviv cu ajutorul unui dealer local, Carasso Motors, specializat deja în comercializarea modelelor Renault.

Dealerul va asigura servicii de vânzare și service și intenționează să deschidă alte două noi showroom-uri până la finalul anului 2015. În cadrul noilor reprezentanțe din Israel, Dacia va vinde patru dintre modelele sale: Dacia Duster, Dacia Sandero Stepway, Dacia Lodgy și Dacia Dokker. Toate vor fi livrate cu garanție de trei ani sau 100.000 de kilometri.

„Renault este o marcă în plină ascensiune pe piața din Israel, reușind să atingă o cotă de 4.2% în 2014. Lansarea brandului Dacia va oferi posibilitatea de a completa cu o nouă linie de produse oferta actuală Renault”, a declarat Itzik Weitz, președintele Carasso Motors.

  • vianu, miercuri, 07.01.2015 19:34

    oare pentru piata din Israel ii lasa dotarile standard cu care ne-am obisnuit majoritatea dintre noi sau mai taie din ele? intreb si io, nu dau cu paru'.

  • Suleyman Cunoscatoru, miercuri, 07.01.2015 23:02

    @vianu: o sa aibe la optionale: bomba cu ceas, bomba fara ceas, grenada, etc. In sfarsit o sa vedem primele Dusteruri kamikaze :))))))))))) Diesel, benzina ? Nu conteaza !

  • mishazaitev, joi, 08.01.2015 10:05

    In primul rand, titlul corect ar fifost "Dacia se relanseaza in Israel", Roamania exportand masini in Israel in anii '70. Mai mult decat atat, eu sunt sigur ca, peste strategia de marketing a grupului Renault, Dacia va beneficia si de un val de simpatie din parte evreilor care au emigrat din Romania, oameni care au ramas, in ciuda unor pareri antisemite, profund atasati de tara noastra, transmitand asta si copiilor lor. @Suleyman Ca sa fii spiritual incearca o gluma de asta stupida si legat de jurnalistii ucisi la Paris. Cine stie poate vei gasi cativa netoti care sa o guste.

  • Mihai, joi, 08.01.2015 22:00

    Succesul Dacia nu poate decat sa ne bucure. Doar e o marca nationala. E o marca foarte corecta si apreciata de oamenii pragmatici care nu vor sau nu isi permit sa investeasca prea mult in o masina. Eu unul prefer oricand o Dacie noua decat un BMW adus din Germania cu 300,000 Km la bord.