Dacia Sandero, numărul 1 în Europa pentru a doua lună consecutivă
Dacia Sandero a fost cel mai bine vândut model pe Bătrânul Continent, în luna februarie. Sandero a reușit aceeași performanță în luna ianuarie 2023.
În prima lună din 2023, Dacia Sandero a fost în topul preferințelor clienților din Europa. Modelul mărcii de la Mioveni a repetat această performanță și în luna februarie.
Luna trecută, Dacia a comercializat 17.677 de unități Sandero, cu 40.5% mai multe decât în aceeași perioadă din 2022.
Pe locul al doilea s-a clasat Tesla Model Y, cu 17.437 de exemplare. Ultima treaptă a podiumului a fost ocupată de Volkswagen T-Roc, cu 15.229 de unități.
Au urmat, apoi, Peugeot 208, Opel Corsa, Toyota Yaris Cross, Dacia Duster, Volkswagen Golf, Volkswagen Tiguan și Renault Clio.
-
Andrei, luni, 20.03.2023 19:25
Europenii e proști, nu știe că mai bine iei un Golf 4 TDI semi full option.
-
Flavius, luni, 20.03.2023 20:27
Marocanii sunt veseli. prietenii stiu dece
-
Flavius, luni, 20.03.2023 20:29
Despre Ford Puma nu primim stiri? Culmea e ca a ajuns sa fie mai romaneasca decat Sandero
-
ADNMercedes, luni, 20.03.2023 20:51
BRAVO DACIA!Daca ne lăsa R sa facem 4 stele măcar îngropam orice concurenta,trădătorii și cei care nu au făcut a… in Dacie sa sara in sus.
-
Seriff, marţi, 21.03.2023 09:28
brav-o dacia tineo tot asa
-
marocanu', marţi, 21.03.2023 10:46
Flavius zi-le la prietenii tăi că sunt fraieri! În primul rând, mașinile sunt fabricate cu subansamble produse în România. În al doilea rând, în situația marocanilor suntem și noi cu Fordul. Așa că ciocu' mic și joc de gleznă...
-
Ardel, marţi, 21.03.2023 12:16
Europenii ie proști, nu știe că Dacia e gunoi.
-
Superior, marţi, 21.03.2023 13:59
Cu prețurile actuale așa vor fi ani la rând. S-a terminat cu boieria în Europa de când s-a p... contra vântului din est.
-
Ce terminati!, marţi, 21.03.2023 17:09
Cu cat plătesc mărcile straine trolii ca sa dea manute rosii la comentariile pro Dacia? :))) Cainii latra, Dacia vinde mai departe.
-
Seriff, miercuri, 22.03.2023 08:16
Sii deo cam dat-a e bine sa vede-tii ce va patii copi nostrii ma-i ales daca nu intelege-m sa poluom m-ai puti-n trecand pe masinii electrice.
-
Seriff, miercuri, 22.03.2023 11:23
Sandero se vinde fiindca e ieftin, asta e singurul motiv, e ieftin si e nou, asta e politica Dacia de cand lumea si pamantul, ieftin si nou. Ce e ieftin si nou nu inseamna ca e bun, sau ca vai ce rupe concurenta, lumea a saracit si pe afara, asta e realitatea.
Citeste si
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieLotus renunță la planul său de a deveni marcă pur electricăLotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieFord va concedia 4000 de angajați în Europa pe fondul scăderii cererii pentru mașinile electricePeste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieStellantis: platformă nouă, compatibilă cu motoare termice, electrice și cu hidrogenStellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieJaguar va avea o nouă identitate de marcăJaguar trece printr-o transformare și se repoziționează în industria auto ca o marcă de lux de vehicule electrice. Această nouă direcție este însoțită de o serie de embleme noi pentru viitoarele modele Jaguar. Citeste tot
-
INDUSTRIE | marţi, 19 noiembrieȘeful Bugatti: „următoarea țintă este să atingem 500 km/h”Mate Rimac, șeful Bugatti, a declarat într-un interviu că următorul obiectiv pentru Bugatti este acela de a atinge o viteză de 500 km/h. CEO-ul mărcii franceze pune un accent foarte mare pe dezvoltarea unor anvelope noi, care să facă față acestor viteze. Citeste tot
cleştele Tesla - Dacia, strânge din nou