Dacia Sandero, locul 2 în topul vânzărilor din Europa în luna noiembrie
Dacia Sandero a fost a doua cea mai vândută mașină nouă din Europa în luna noiembrie. Pe primul loc s-a situat Renault Clio, iar ultima treaptă a podiumului a fost ocupată de Peugeot 208.
Dacia Sandero este tot mai populară printre clienții din Europa. Dacă în luna septembrie și octombrie, modelul constructorului de la Mioveni a fost pe locul al treilea în topul vânzărilor de pe Bătrânul Continent, în noiembrie Sandero a urcat pe doi.
În a 11-a lună din 2021, Dacia a comercializat 16.263 de exemplare Sandero, cu 6% mai multe decât în aceeași perioadă a anului trecut.
Locul 1 a fost ocupat de Renault Clio, cu 16.353 de mașini (-13%), iar pe ultima treaptă a podiumului s-a clasat Peugeot 208 cu 16.261 de unități (-7%). Cu 16.169 de unități, Peugeot 2008 a încheiat luna pe 4, iar Volkswagen T-Roc pe 5 (15.234 de exemplare).
Restul topului 10 a fost ocupat, pe rând, de Fiat 500 (13.255), Opel Corsa (12.831), Citroen C3 (12.455), Hyundai Tucson (12.408) și Dacia Duster (12.351).
via Jato Dynamics
-
ignis, luni, 20.12.2021 20:03
Lasă că vând electrice cu duiumul, vând ID 4, care pe octombrie e pe locul 48 la vânzări cu 4.869 unități. Ups, dar ce să vezi, Dacia Spring e pe locul 43 cu 5.281 unități. Mai are rost să vorbim de Golf 8, pe care l-au sinucis?
-
Nstei, luni, 20.12.2021 20:25
Intr adevăr și păcat, antevorbitorul meu are dreptate. N as zice că au ucis golful dar l au scumpit așa de tare că mai bine iei passat chel-line. Altfel, iar mă repet, nu m as laudă că Dacia bate recorduri de vânzări în iuropa. Asta nu dovedește decât că iuropenii au sărăcit. Rău. Arătați mi mie ce european și ar lua Dacia in loc de ... altceva. Eu unul am avut Dacia și nu mai vreau. Prefer sa mai aștept, mai strâng un ban. As lua de exemplu un clio. Sau un Peugeot. Sau un Corsa. Sau bineînțeles un polo. Deși polo ii cam urat. Sa recunosc aici că Sandero e mai frumoasă decât polo, dar soluțiile tehnice sunt mai bune la polo. Nu așa de low cost. Sau poate că da...ce mă pricep eu. E de ajuns o privire pe sub fuste și îți dai seama ce și cum.
-
Dutz, luni, 20.12.2021 23:45
Din păcate cred ca ai dreptate Nstei… sărăcim cu toții, sau mai degrabă nu se mai mișcă banii, mai ales pe servicii și turism unde nu vorbim de producție in adevăratul sens, este din ce in ce mai grav. La cum se scumpește electricitatea, viitorul arată “foarte bine” și pentru electrice… cum de altfel tot ne obosim unii sa mai spunem din când in când.
-
^^^, marţi, 21.12.2021 08:12
Lasati bai ca oricum traiati prea bine in timp ce planeta suferea de fapt. Merita niste sacrificii sa fie mai mult oxigen si Europa sa fie un exemplu de ecologie cu aer curat si emisii de sera mai mici. Bucurati-va acum. Sa vedeti cand or sa va interzica si troacele astea pe care le (mai) aveti, cand va vor interzice sa mancati carne sau cand va vor taia curentul electric ca pe vremea lui nea nicu. Ia cititi aici: https://www.contributors.ro/nu-va-pasa-de-incalzirea-globala-si-viitoarele-sale-victime-stiinta-are-o-solutie-mentalizarea/
-
Seriff, marţi, 21.12.2021 09:18
Dacia = ieftin, ce e ieftin se vinde, asa e cu orice produs, e logic, nu e vorba de saracie, multi au cumparat-o ca a doua masina, e ideala ca a doua masina, e ieftina, iti faci treaba cu ea, poti sa cari cu ea, e ce trebuie. Planeta e bine mersi , cum e de sute de ani, faptul ca masinile polueaza e cea mai mare minciuna spusa de catre niste politicieni corupti, hoti, plini de interese.
-
ds, marţi, 21.12.2021 10:26
Adică 7 locuri din 10 sunt grupul Renault și PSA.
-
alex_cu_a_mic, marţi, 21.12.2021 11:20
Vai vai .. Cum asa? Topul e dominat de masini ieftine? Parca mai ieri lumea cumpara numa tesle de 50k bucata. A innebunit lumea? Nu cred ca a innebunit ci asa au stat lucrurile intotdeauna doar ca unii mai exaltati cred ca odata ce au aparut electricele la 30-40-50k, nu se mai uita nimeni la masini de 10-12-15k. Pai nu-i chiar asa. Pretul conteaza si vanzarile arata lucrul asta. Pretul conteaza poate in cea mai mare masura pentru o buna parte a cumparatorilor fie persoane fizice fie juridice.
-
UnAlex, marţi, 21.12.2021 12:56
@ds - Basca 208, 2008, Corsa si C3 sunt mai mult sau mai putin aceeasi masina. Mai lanseaza un Grande Punto si fura si vanzarile lui Cinquecento care va deveni exclusiv electric. Se misca bine Stellantis si inca nu au aparul noile 308 si Astra. Bravo Dacia-Renault! Ce "rau" ne e cu Dacia si ce rusinati suntem de marca, dar sa vezi ce "bine" ne-ar fi fost fara ea si fara toata industria conexa. Haideti odata cu autostrazile alea!
-
Dutz, miercuri, 22.12.2021 01:07
Se vor umple cele 5-10% procente din piața auto care ar putea sa fie electrice și apoi vom vedea…. și la fel vom vedea cine-și va re-înoii electrica tot cu o electrica. Din punctul meu de vedere PHEV-urile nu ar trebui sa fie luate in considerare… or fi orice dar nu mașini “verzi”. Cine își cumpara acum electrice fac parte dinte-un segment special (marea lor majoritare) și anume cei care o iau ca și hobby adică banii și încărcarea nu sunt o problema sau a 2-a mașina deci drumuri scurte si clar banii nu sunt o problema. Cine își poate achiziționa (ca si cost) si se încadrează ca distante parcurse zilnic mai ales in oraș de ce nu?
Citeste si
-
INDUSTRIE | duminică, 24 noiembrieHyundai și Kia: peste 200.000 de vehicule electrice rechemate din cauza pierderilor de putereHyundai și Kia au anunțat săptămâna aceasta rechemarea a peste 200.000 de vehicule electrice din cauza unor pierderi de putere, conform Administrației Naționale pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi (NHTSA). Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieLotus renunță la planul său de a deveni marcă pur electricăLotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieFord va concedia 4000 de angajați în Europa pe fondul scăderii cererii pentru mașinile electricePeste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieStellantis: platformă nouă, compatibilă cu motoare termice, electrice și cu hidrogenStellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieJaguar va avea o nouă identitate de marcăJaguar trece printr-o transformare și se repoziționează în industria auto ca o marcă de lux de vehicule electrice. Această nouă direcție este însoțită de o serie de embleme noi pentru viitoarele modele Jaguar. Citeste tot
Înafară de Troc nici-o germană?? Cam ciudat.