Dacia pregătește o versiune camper van pentru Jogger

Publicat miercuri, 20.04.2022 10:19 de Tiberiu Safta

Potrivit vicepreședintelui pentru produse Dacia, Lionel Jaillet, constructorul român pregătește o nouă versiune camper van pentru cel mai nou model al său, Jogger. Noul model ar putea fi oferit sub forma unei linii de echipare noi sau chiar a unei versiuni separate de sine stătătoare.

Anul trecut, Dacia a lansat modelul Jogger, primul monovolum-crossover al companiei de la Mioveni. În luna februarie a acestui an, au apărut speculații că Dacia va pregăti două versiuni noi pentru Jogger, respectiv o dubă și un camper van.

Acum însă, Dacia a confirmat că pregătește o versiune camper van pentru acest model. Anunțul a fost făcut de către Lionel Jaillet, vicepreședintele pentru produse Dacia, pentru publicația britanică Auto Express. El a adăugat faptul că s-a renunțat la idea de a avea și o versiune de uz comercial din cauza din cauza legislației mult mai stricte cu privire la aceste vehicule.

Jaillet nu a oferit detalii tehnice despre viitorul Jogger camper van, însă a spus despre model că „este în lucru” și că ar trebui să apară „destul de curând”. Întrebat dacă noul model va fi oferit sub forma unei linii de echipare noi sau a unei versiuni de sine stătătoare, Jaillet a spus că: „Nu ne-am hotărât dacă va fi oferit prin accesorii sau va fi o variantă separată. Lucrăm la asta în acest moment”.

Deocamdată nu se știe exact când va fi lansat noul Jogger camper van. Potrivit declarațiilor, este foarte probabil ca noul model să fie dezvăluit în vara sau în toamna acestui an.

via Auto Express

  • Moldovean, miercuri, 20.04.2022 12:20

    Camper van cu 1.0 turbo în 3 cilindri. Păcat de mașină căci chiar îmi place și multora le place. Dar motorul strică tot. Uneori îmi e greu să înțeleg logica și strategia celor de la Dacia. 1.0 turbo e ok pe Sandero și Logan, nu și pe Jogger. Vedem ce va fi cu 1.6 hibrid.

  • Kap, miercuri, 20.04.2022 15:21

    E superficial să facem caz doar de cilindree, și m-așteptam la asta doar de la comentatori de un alt nivel. Primele MCV-uri aveau motorizări de la 75 de cai și 112 Nm (1.4 8v) la 105 cai și 148 Nm (1.6 16v). Acum avem motoare turbo de la 90 de cai și 160 Nm (disponibil la turație înjumătățită aproape față de aspiratele vechi) până la 110 cai și 200 Nm. Caroseria e foarte similară, are sub 100 kg în plus, însă și dotările au fost actualizate (frânare automată, mult cerutele airbag-uri cortină, isofix și altele), asta că tot comentează veșnicii cârcotași că s-au scumpit. Și trebuie ținut cont că este un Logan cu spate modificat, nu este pregătit pentru motoare mai mari (1.33 TCe), care s-au pretat pe Lodgy de exemplu, dar care era o mașină total diferită, proiectată de la 0.