Dacia mareste productia pentru a face fata comenzilor din Germania
Cresterea cu 1300% a comenzilor din Germania pentru modelele Dacia ii va face pe muncitorii de la Mioveni sa mearga la uzina pana si sambata!
In urma inmultirii de 13 ori a comenzilor pentru modelele Dacia din Germania, uzina de la Mioveni va trebui sa creasca ritmul productiei pentru a face fata cererilor de pe piata. Astfel, numarul de unitati produse zilnic la Mioveni va trebui sa creasca in urmatoarea perioada de la 1085 la 1200, conform datelor oferite de vicepresedintele sindicatelor Dacia, Ion Iordache.
Vestile pentru angajatii Dacia continua: pentru ca prognozele arata ca germanii vor coamnda in urmatoarele doua luni circa 30.000 de autoturisme construite la Mioveni, muncitorii de la Uzine vor trebui sa se prezinte la munca in trei zile de sambata (28 februarie, 14 si 21 martie). Prognoza pentru comenzile din Germania este cu 5000 de unitati mai ridicata decat totalul comenzilor de pe aceasta piata in anul 2008.
Atingerea unui ritm zilnic de productie de 1200 de unitati s-ar ridica aproape de nivelul maxim atins in 2008 (1360 de masini/zi).
"Principalul obiectiv este pastrarea cat mai multor locuri de munca. Am fost informati de conducerea fabricii ca trebuie sa marim cadenta si o vom face. dar ne intristeaza ca aceste comenzi sunt doar pentru urmatoarele doua luni, in conditiile in care problema noastra este piata auto interna, care este moarta. cert este faptul ca disponibiizarile personalului angajat pe perioada determinata vor inceta si va urma o reasezare a locurilor de munca, pentru a putea sa ne onoram comenzile", a declarat acelasi Ion Iordache.
Problemele de productie la Dacia au inceput anul trecut in octombrie, muncitorii fiind trimisi in somaj tehnic pe mai multe perioade din lunile octombrie, noiembrie si decembrie si ianuarie '09. Ultima pauza la Mioveni a durat trei saptamani, muncitorii revenind la munca in 8 februarie.
via | Mediafax
-
bbb, joi, 19.02.2009 19:18
Pai normal ca piata interna este varza pt ca romanul de rand nu isi permite sa dea 6-7000 euro pe o dacie. Valoarea primei de casare in tara noastra este praf in ochi, nu iti ajunge nici macar pt dotarile masinii. In mod normal prima la noi ar fi trebuit sa fie mai mare decat in Germania deoarece salariatul roman castiga 800 ron pe luna daca facem o medie fericita pe cand neamtul are in jur de 2-3000 euro pe luna si cu un salariu jumate + prima si-a luat Golanul, pe cand sclavul roman plateste 7 ani de zile rata la banca ca sa reuseasca si el sa isi ia un cotet de masina pana la urma. Asa ca parlamentarii nostrii sa isi mai vanda si ei din vile ca sa nu mai trebuiasca sa fure atat de mult de la noi pt intretinerea lor si sa asigure conditii de impozitare decente societatilor romanesti ca sa le poata oferii salariatilor salarii pentru un trai cat de cat decent. Toata lumea isi pune problema ca sunt foarte multe masini in tara noastra, si-a pus cineva vreodata problema ca sunt prea putine drumuri si si cele existente sunt varza? Inca nu stiu cat o sa mai rabdam, noi poporul roman toate hotiile astea ce se intampla in tara asta frumoasa a noastra dar care au distrus-o comunistii ce se afla acum la putere.
-
cozappz, joi, 19.02.2009 21:43?
Parca nu ar fi in secolul XXI astia de la Reno! S-au trezit cu comenzile pe cap si dau din colt in colt. Reno, da-i afara pe aia de la marketing care n-au vazut-o venind, vorbesc de criza, vorbesc de marirea comenzilor in Germania si de aiurea. Au pierdut cu bajbaielile astea cateva zeci de milioane de euro. Acum imi dau seama de ce a trebuit Dacia sa-i scoata din cacao! Pentru ca Reno e de cacao din toate punctele de vedere, la fel ca si GM, etc.
-
NeonBiker, joi, 19.02.2009 22:12
@bbb: da, ce sa zic, la noi prima de casare ar trebui sa fie macar vreo 5000 de euro. De fapt statul roman ar trebui sa ne dea la toti masini gratis, ca doar meritam si noi atat. Si daca tot ne-a dat masini, de ce sa nu ne dea si case de vacanta la munte, cate-un yaht, cate-un elicopter si daca se poate si combustibil gratis, ca doar din salarul nostru de rahat nu ne permitem sa-l cumparam. Sa ne dea toate astea dar sa si scada impozitele la zero. Serios acum, prima de casare e o tampenie. Germanii au introdus-o temporar ca masura anticriza. La noi s-a nascut cand nu era nicio criza doar pentru ca unii care fac bani din vanzarea masinlor noi sa-si creasca veniturile din bani publici. E de fapt o hotie deghizata cu haine ecologiste. Daca te intereseaza cu adevarat ecologia, taxeaza-i pe toti cei cu masini poluante atat de tare incat sa-si arunce de buna voie masinile la gunoi, iar la cumpararea de masini noi nu-i doar taxa pe cei care-si iau masini poluante, ci acorda-le prime celor care-si iau masini nepoluante. Prima asta de casare nu face decat sa mentina artificial pretul rablelor la niveluri ridicate, pentru ca la o adica cine-si vinde rabla cu 1500 lei daca stie ca poate primi pe ea si 3800 de la stat. Mai mult, omul care n-are oricum bani de masina noua nu-si arunca harbul care nu s-a mai miscat din fata blocului de 5 ani, ca doar poate odata si odata tot va lua ceva pe el. Si uite asa se mai ocupa un loc de parcare. Nu dom'le, baga-i impozit de 5000 de lei pe an, sa vezi cum se scapa de rabla cat poate de repede. La urma urmei unde scrie ca toti fraierii cu pantalonii rupti in fund trebuie sa aiba masina?
-
paul, joi, 19.02.2009 22:32
In timp ce romanu' mai bine isi ia o cazatura de prin '90, dar cu emblema nemteasca, traind cu impresia ca-i mai buna decat Loganul, neamtul isi ia masina romaneasca si isi duce cazatura din '90 la Remat, unde baietii destepti le preiau, le dau un polish si le vand mai departe la prostii de romani la supra-pret. Bine asa! Ne meritam soarta.
-
LauCalin, vineri, 20.02.2009 10:01dacia, remat germania
1..Atat timp cat Loganul fabricat in Romania se vinde si in Germania ar trebui sa va ganditi ca totusi ofera ceva calitate. Nemtii nu sunt atat de prosti la alegerea masinii. Daca nu era buna din start ziceau nu. Din acest punct de vedere Germania si Anglia sunt cele mai exigente piete din Europa. 2. Calitate foarte buna la bani putini NU se poate. Cine are ceva cunostinte despre marketing si costuri de productie intelege la ce ma refer. Logan a fost gandit inca de la inceput ca un produs low cost care te poate duce fara probleme din punctul A in punctul B fara sa ai mari pretentii. 3. Asa cum a mai zis cineva, cei 2500 de euro pe care ii da statul german sunt o solutie de criza. Ce aveti cu Renault daca au fost doua secunde mai destepti si au hotarat sa construiasca o masina ieftina, iar neamtul isi permite sa-si cumpere una cu slariul lui pe 2,3 sau 4 luni? E foarte simplu:nu va comvine, nu va cumparati! Cum se face ca din atatea sute de mii cate s-au vandut, daca sunt atat de proste nu se aude absolut nimic? Toyota si VW au in plan si ei asemenea masini. Sunt tare curios daca atunci cand o sa apara masinile facute de ei veti mai spune ca sunt proaste, ca sunt niste carute sau cotete pe roti?! Ar trebui sa va fie jena cand faceti asemenea afirmatii din nestire de cauza, dar si din punct de vedere moral, pentru ca scrieti asemenea afirmatii pe un site foarte accesat. Culmea este ca cei mai multi care critica Dacia nu au marca asta si comenteaza din auzite. Cunosc putini posesori de Logan care se plang de ele. Nu sunt fan Dacia, nu sunt fan Logan si nici nu am masina frantuzeasca, insa apreciez politica de marketing a francezilor care este una foarte bine gandita. Pentru ca francezii in general ofera masini mai slabe dar totusi vand (chiar foarte bine).
-
zack, vineri, 20.02.2009 10:20nemtii-zgarciti
Nemtii cumpara loganul pentru ca e ieftin si isi permit sa al schimbe la 1-2 ani. Un roman care isi cumpara Logan al cumpara in rate care le plateste timp de 5 - 10 ani. In 7 ani de pe un logan or sa curga tablele. Merita sa cumperi un sh din germania dar trebuie sa te duci cu cineva care cunoaste bine masinile pentru a nu lua tzeapa. ps: Eu acum 4 ani am ales kalos si sunt incantat de alegerea facuta. Inafara de revizii nu a vazut altceva. Cunosc posesori de logan carora le-a ruginit pe ici pe colo, carora li se desfac suruburile de pe la balamalele usilor, carora li s-a rupt tapiteria, carora etc. La 8 9 mii mai bine cumperi un accent/aveo...si ce mai e. O sa aud pe aici oameni care or sa zica : Nu au aceleasi dotari la banii astia. Fratilor mai strangeti din cur 3 luni cum ati facut-o 3 ani si va luati MASINA. Suntem prea SARACI ca sa ne permitem LUCRURI IEFTINE.
-
gugu, vineri, 20.02.2009 10:37dacia
mai mai terminati ...ar fi bine sa ne bucuram ca mai suntem apreciati ...macar cu ceva....si ca avem cu ce sa ne mandrim si noi...mai lasati comparatia cu alte masini...uitati-va in spate si vedeti o dacia solenza o dacia super nova o dacia 1300...hai dacia, hai ca poti
-
Horizon, vineri, 20.02.2009 10:44In sfarsit o veste buna
Criza asta e nasoala rau, ma bucur ca mai aud si vesti bune in tara asta.
-
paul, vineri, 20.02.2009 10:53
Eu n-am auzit pe nimeni sa tina o masina exact nr de ani pe care face creditul. Durata creditului e una, cat vrei sa tii tu masina e alta, n-au nici o legatura. Si scuza-ma, dar daca cineva isi face credit pe 10 ani pt o masina cu o rata de 500 ron si el are salariul de 1500 ron si familie de intretinut, atunci inseamna ca e un idiot si-si merita soarta. Adica, e mai important sa-si aseze curul intr-o masina decat sa-si intretina familia sau pe el. Nu mai vorbesc de dobanda, care ii va duce creditul la o valoare dubla, poate chiar mai mult. Nu toata lumea isi permite o masina, sa fim bine intelesi. Si cine alearga dupa chilipiruri si troace din Germania nu face decat sa-si demonstreze inconstienta. Unde mai gasesti tu piese pt masina aia, ce faci cu ea daca se strica intr-una, pt ca asta se va intampla la sutele de mii de km pe care ii are (poate milioane, cu km dati inapoi), cati bani arunci pe urma ca s-o tii pe linia de plutire? Nimeni nu se gandeste la ce va urma, principal e sa avem o masina in fata blocului si atat. De mancat, de imbracat, de spalat, mai vedem noi. Masina e baza! Si televizorul LCD, si DVD-ul, si combina stereo de 500w. Ce conteaza ca sunt rupt in cur? Inca o data, va meritati soarta.
-
texan, vineri, 20.02.2009 11:04SA DEA FALIMENT !
sa iau guvernantii in ... brate . PSD si PD-L ... ATI PROMIS SI V-AM VOTAT ... JOS CU TAXA DE C***T ! Oricat vor incerca sa ingradeasca comertul de masini SH ... romanii tot o sa isi cumpere pisici 2.5 , ursi , mercedesuri mai veki ... nu dulapurile astea care la 200.000 de km sunt moarte !
-
logan diesel, vineri, 20.02.2009 11:16rabla
Degeaba comentati voi aiurea aici ca loganu nu ii masina. In primul rand masina o ai asa cum o intretii. Eu am un logan 1.5 dci din 2006 si pana acum nu am bagat in ea decat consumabilele si din cate am vazut eu nu prea curg tablele de pe ea. eeeeeee si inca ceva pt. toti astia care spuneti ca masinele nemtesti is bune daca aveti curaj si nu va pasa de masina eu va demonstrez ca in max 500 km va fac masina varza fara sa o lovesc. si sa vedem atunci cum mai laudati voi golfu
-
Alex, vineri, 20.02.2009 11:19Productie si criza
E absolut normal ca in conditii de criza modelele ieftine si nepretentioase sa aibe castig de cauza. Germanul de rand nu-si mai poate permite un Volkswagen (tr. masina poporul) dar in schimb o Dacie ieftina e numai buna pt. cei fara pretentii. In plus, Dacia nu se bucura de reclama proasta pe care o are in Ro, reclama pe care din pacate nu a reusit sa o dezminta nici cu ultimele modele. Pt. germani, ea e masina ieftina si buna care te duce la servici si inapoi. Peste 1-2 ani cand se vor umple service-urile de ele o sa mai discutam. De aceea nici nu intelegeam problemele care si le faceau cei de la Mioveni de trimiteau oamenii in somaj. Niste cretini in conducere fara pic de planificare in capatana goala. Dar ma rog, credeti ca ar fi ajuns la Dacia daca erau capabili de ceva mai bun?
-
zniki, vineri, 20.02.2009 11:24
Pentru toti desteptii care chiar cred ca taxele de mediu sunt altceva decat o smecherie de scos profit cititi aici: http://www.geocraft.com/WVFossils/ice_ages.html Continuati voi sa incercati sa salvati planeta, eu am alte lucruri mai importante de facut cu viata mea :)
-
alex2, vineri, 20.02.2009 11:37pt alex si restu ca el...
logan deja se fabrica de 4 ani (din 2005) si nu e plin in service-uri de ele...
-
adi, vineri, 20.02.2009 11:53bateti cimpi
Logan nse cumpara in Germania din cauza pretului nu acalitati.Nu mai bateti cimpi.Oricum Stroe si Tariceanu sper ca sunt fericiti ca li se incarca conturile iar.Iar domnului Boc ii transmit multa stima cu lamiie pt noua taxa data.
-
bbb, vineri, 20.02.2009 12:01pt NeonBiker
Se vede ca esti un taran doar dupa modul tau de gandire. In primul rand daca ar scadea impozitele patronii (cei care stiu sa isi respecte angajatii) si-ar putea permite sa plateasca mai bine angajatul, daca salariul creste creste si calitatea muncii prestate, salariatul isi permite sa cumpere mai multe lucruri deci statul tot ar avea de castigat deoarece julajul banilor este mai mare. In final fraza asta dovedeste ca tu esti un fraier cu pantalonii rupti in cur si cu o mentalitate comunista. ( Nu dom'le, baga-i impozit de 5000 de lei pe an, sa vezi cum se scapa de rabla cat poate de repede. La urma urmei unde scrie ca toti fraierii cu pantalonii rupti in fund trebuie sa aiba masina) Fiecare om de pe planeta asta are drepturi egale si oricine are dreptul sa cumpere si sa vanda ce vrea nu sa existe blocaje cu taxe din partea unor comunisti cum esti tu. Oamenii ca tine nu merita nici macar atentie.
-
Megalodon, vineri, 20.02.2009 12:30CRIZA???What a f..k
NU EXISTA CRIZA....E PSIHOZA!!!!
-
BILLY, vineri, 20.02.2009 12:40MULTE SEMNE DE INTREBARE ???
Cu ce scop cumpara Germania 30000 autoturisme Sandero de la Dacia? e o speranta data din senin celor care muncesc la Mioveni si de ce nu la toata industria pe verticala! dar cu ce PRET? nu cumva cineva se joaca cu emotiile romanilor care si asa sunt cu nervii intinsi la maxim? daca e reala comanda, atunci semnul de intrebare se pune pe faptul ca nu am mai vazut pana acum ca o tara sa ajute industria auto si nu numai a altei tari venind cu oferte fara alte pretentii? Cred ca ar trebui sa fim mai realisti cand primim un asemenea "BONUS" sa analizam de trei ori si sa facem o singura afirmatie: "in sfarsit ne iubeste si pe noi cineva!". Chiar credeti ca Germania nu ar fi putut proceda la fel cu Daimler si cu Mercedes, care sunt firme autohtone cu renume mondial, adica sa le dea o supapa de oxigen, in conditiile in care si aceste firme au probleme extrem de serioase cu piata de desfacere, prin acordarea de facilitati pentru populatia indigena care doreste sa isi cumpere sau schimbe autoturismul? Sunt extrem de multe semne de intrebare legate de acest subiect; sfatuiesc serviciul marketing al Renault - Dacia Romania sa analizeze inca odata cererea de oferta primita dinspre piata Germaniei. In rest numai, de bine.
-
Symy, vineri, 20.02.2009 13:24@Bylly
Tolomacule nu Germania ca stat cumpara Sandero .Germania a introdus programul ,,rabla,, care inseama pt orice neamt care cumpara o masina noua 2500 eruo bonus.Germania i-si ajuta cetatenii nu pe Renault,cetateni care spre deosebire de noi intai umplu frigideru,i-si pun deoparte banii de vacanta si mai apoi se ganesc ce masina sa-si cumpere.Oricum neamtu i-si cumpara masina pt ce-i trebuie nu sa se rupa-n basini ca romanu care se arunca la BMW,AUDI,MERCEDES,ETC.
-
Gabi, vineri, 20.02.2009 13:30teoria conspiratiei
Mai baieti, Sandero costa in nemtia 7500 euro in mod normal; statul le da nemtilor 2500 de eor prima de casare, pe care pot sa o foloseasca pt mai multe masini (ca la noi). dc aplici prima asta la sandero, iese un pret de 5000 de euro !!! sa nu-mi spuneti ca dc la noi un sandel ar costa 5000 euro, nu ar creste vanzarile exponential! wtf, 5000 de euro costa un matiz
-
Vampirelu, vineri, 20.02.2009 14:25criza
Mai fratilor, nu e nici o criza, asta-i asa de manga, sa castige cineva banuti ... sa lucreze alti mai pe de gratis, f bine k le vand la nemti ... k aia in 4-5 ani isi cumpara alta ...
-
germania, vineri, 20.02.2009 15:07stat rau!
nemtii stiu ce sa faca in situatie de criza.la noi in ministere stau fosti contabili de cap.daca sunteti patrioti spuneti care e motivul? astept raspuns...sinucigasi prosti!
-
dap!, vineri, 20.02.2009 15:13gaste
ce taxa auto....cad muntii de steril peste noi aia poluare,altii stau langa mina de uraniu de au cate 8 ochi si 25 de degete aia e poluare,si romanii vor taxa mai mica....cred ca o sa fim singura tara care a fost data afara din europa....popor de c---t.
-
ursus, vineri, 20.02.2009 15:43BRAVO!
Pe criza asta poate sa exporte si kkt (ca loganu),numai bani sa iasa!
-
jimmy, vineri, 20.02.2009 16:26Ce frumos e in EUROPA
Nemtii asteapta sa se fabrice SANDERO in Romania, iar "romanii " isi astepta comenzile lor la BMW-AUDI-MERCEDES din Germania.
-
andrei, vineri, 20.02.2009 16:32taxa
cu taxa oricum nu cred ca s-a terminat,ca tot e mare,si o sa ne dea iar ue in judecata,si tot asa da,bani la buget tot strange guvernu,ca altfel nu poate... la germani sandero a prins bine...nu stiu cum sta pe sosea,manevrabilitate,ca nu mam urcat inca..
-
pit 75, vineri, 20.02.2009 17:33Sandero Logan etc
Eu inteleg un singur lucru, logic era ca nemtii sa aibe prima de la stat mai mare decat romanii, comparati orice alte chestii si vedeti ca proportia se pastreaza (salarii, somaj, etc) dar si contributiile lor la buget sunt mai mari. In plus de asta daca Dacia sau Renault vinde modele la acelasi pret sau mai mic decat in Romania, asta este RAHAT. Ar trebui sa ia in calcul puterea de cumparare. Lauti cel mai simplu exemplu: OPEL INSIGNIA (masina anului 2009) se vinde in Romania cheala (ma rog ce o fi la ei aia) cu cel mai mic motor etc cu 19850 EUR TVA INCLUS. ACEIASI masina pe configuratorul Opel.de se vinde cu 23090 EUR TVA INCLUS, care-i faza ia statul german ceva sau aia de la Opel sunt mai destepti si fac diferenta intre un roman si un neamt? Sau poate la Insignia pt Romania nu pun toate suruburile??? As vrea un raspuns avizat... daca Dacia este pe receptie....se aude la "Mioveni" de fapt sediu al mare nu e la Bucale???
-
paul, vineri, 20.02.2009 17:36
Masina nu e vreo referinta in materie de stabilitate, feeling sau anduranta, dar are 2 avantaje: este ieftina pentru ce ofera si este noua. Faptul ca e noua o face mai buna decat orice junghi de acum 10-15 ani.
-
lexion, vineri, 20.02.2009 19:18
siiii....tot profitul din aceste vanzari pleaca spre Franta la Renault.. Multumim nemtilor ca intretin Franta s le dau de lucru la romani. F**k Renault
-
Paull, vineri, 20.02.2009 20:47
Oricum vom merge cu totii la servici sambata, pentru ca asa o sa vrea "uniunea"
-
Alex, vineri, 20.02.2009 21:11mda
Inca o data , comunistii bautori de bere si mancatori de cirnati s-au facut de kk ! Iata , inca o data Renault le arata cum se fac masinile...... Nu mai e nimic de spus. Allez Renault !
-
zzzz, vineri, 20.02.2009 21:35:)))
Sunteti plini de stiri contradictorii...acu cateva zile uzina se ducea dracului si acum nu mai facfata comenzilor... i-au dat oare pe toti afara si a ramas doar managerul sa faca masini???!!! kkt de articol ca de obicei...
-
zack, sâmbătă, 21.02.2009 03:49hahaha
Ce mor de unii cand zic "masini de 10-15 ani" Luati voi dalea baietii mei. Dau un exemplu : Saab 9-3 din 2005 e la 8000 euro din germania. Are pana in 100 000 km. Sa iau logan sau un saab cu piele, esp, navigatie, etc etc etc. ?! la 7-8000 euro putem achizitiona un kia Sorento din 2003-2004. Marfa nu?! mai informati-va si dupaia vorbiti. O masina de 10-15 ani o iei cu 1000 de euro din germania si nu curge tabla de pe ea cum curge de pe un logan de 4 ani =))))
-
paul, sâmbătă, 21.02.2009 15:59
Daca consideri Saab pe platforma de GM o optiune buna ca SH, atunci cel mai bine ar fi sa faci banii ghemotoc si sa-i arunci pe balcon. Cu siguranta vor gasi altii intrebuintari mai utile decat cea mentionata de tine. Mai intereseaza-te si tu ce a ajuns Saab, nu prea mai e ce stii tu de la tataie acum 30 ani. Nu degeaba sunt in faliment acum. Iar Kia Sorento de 2003-2004 poate in visele tale erotice le gasesti la 8000. Sub 12.000 n-am gasit nici un anunt, si foarte rar sub 14.000. Ce oi fi gasit tu la 8000 sigur are 500.000 km dati inapoi la 80.000 pt naivi ca tine care se incanta la orice chilipir.
-
paul, sâmbătă, 21.02.2009 16:02
...aaa, si daca vrei optiune SH conform exemplului dat de tine cu Saab, am o optiune si mai buna: Alfa 147 de 2003-2004 o gasesti la 6-7000 Euro. Super afacere...daca nu tii cont ca la masinile astea se schimba amortizoarele, bucsile, barile anti-ruliu si componente electrice mai des decat uleiul. Sa nu mai vorbim de variatiile cromatice de rugina...
-
jobyn, sâmbătă, 21.02.2009 17:20dap
Asta e tare, vezi la stiri in fiecare zi ca muncitorii de la Dacia au plecat in concediu 2 saptamani obligati din cauza crizei si pe deasupra fac disponibilizari, ira acum nu mai stiu ce sa faca sa produca mai mult :| suntem cu capul in nori...
-
Bogdan, duminică, 22.02.2009 10:54dacia
Sa ii ia dracu k ei numai stiu cum sa faca fata comenzilor, dar in schimb urla k descreieratii k e criza si nu au comenzi, idiotilor!!!
-
ignis, luni, 23.02.2009 13:44maketing
Cum dracu sa anticipeze situatia asta in Germania? De unde sa stie Renault ca guvernul Germaniei va da prima de casare de 2500 euro si germanul tolomac, in loc sa ia Audi, BMW, Mercedes si Porsche, sa salveze industria auto interna, cumpara in draci pe timp de criza, masinile facute in tara tiganilor aia violatori. :D Se pare ca in natura exista totusi un echilibru. Dupa ce tot romanul si tiganul au cumparat de noi sau SH masini masini germane, uite ca acum germanii cumpara si ei masini romanesti. Iar asta e o veste foarte buna pentru noi, cei care mai muncim si mai traim in tara asta.
-
radghel, luni, 02.03.2009 15:38logan
Mai oameni buni, romanii cumpara masini sh din germania pentru ca au numai fite in cap. Ei cred ca Dacia mai este ce a fost. Gresit. Eu am un logan din 2006 cu 120000Km diesel si nu a cazut nimic. Pa fraierilor.
-
kuskru, duminică, 08.03.2009 17:19mandria natzionala
kopii, nu cred k are importanta cat de performanta e dacia, cat de ieftin e golanu' si ca e produs in bukale. Ideea e ca banutzii se duc la jegoshii aia cu cocoshu galic infipt in posterior. Muncitorii de la mioveni primesc bani de abea le ajunde de-o shaorma. Asa ca mai scutitzi-ma de efuziunile astea "patriotice" ca se vinde dacia la nemti. Statului roman ii revine cate ceva din profit, bani care oricum se impart la cocalarii parlamentari si compania. Restu la francezi. Pt. neon biker: Asa e, remat-ul e furt mascat intr-o tara k a noastra, dar dupa tine numai cocalarii spurcati, care au bani pt ca inca nu li s-a dat foc impreuna cu tot neamul lor, merita sa aiba masini. Sa le faci schimbu de "ulei" la toti bogatii de romania, neoane
Citeste si
-
INTERN | miercuri, 27 iunieREPORTAJ: Restart în Bănie - Craiova a revenit pe harta producătorilor auto mondiali cu noul Ford B-MaxAm fost la Craiova pentru a vedea cum România reporneşte a doua uzină auto a ţării. Lăsând la o parte show-ul pus în scenă de organizatori, Craiova reintră pe harta marilor producători auto. Citeste tot
-
INTERN | luni, 25 iunieFord B-Max a intrat în producţie la uzina din CraiovaFord a introdus în producţie noul B-Max la fabrica din Craiova. Debutul producţiei lui B-Max la uzina românească are loc la patru ani şi trei luni de la preluarea fabricii din Craiova. Citeste tot
-
INTERN | miercuri, 20 iunieNoua generaţie Fiat Panda costă 11.550 de euro în RomâniaFiat a lansat astăzi în România a treia generaţie a modelului Panda. Modelul citadin pleacă de la 11.550 de euro în versiune pe benzină de 1.2 litri şi 69 de cai putere. Cu oferta de lansare însă, preţul ajunge la doar 9950 de euro. Citeste tot
-
INTERN | miercuri, 13 iunieLexus GS, în România de la 53.300 euroLexus a lansat noul GS pe piaţa din România. Versiunea GS 250 pleacă de la 53.300 euro cu TVA inclus, în timp ce hibridul GS 450h pleacă de la 63.950 euro cu TVA inclus. Citeste tot
-
INTERN | vineri, 1 iunieYoung Creative Chevrolet 2012: Câştigătorii etapei din RomâniaEdiţia 2012 a concursului de arte aplicate "Young Creative Chevrolet" şi-a ales câştigătorii etapei naţionale. Trei studenţi îşi vor reprezenta ţara în faţa juriului european al YCC 2012, câştigătorul final urmând să fie anunţat în a doua parte a anului. Citeste tot
La mai mare.Bravo,ma bucur pt muncitorii de la Dacia.