Dacia Jogger, transformată într-o mașină de camping

Publicat miercuri, 31.08.2022 10:19 de Alexandru Monenciu

Compania spaniolă Camperiz a dezvoltat un kit care transformă Dacia Jogger într-o mașină de camping. Prețurile variază între 23.295 și 28.728 de euro.

Cu cele 7 locuri pe care le oferă, Dacia Jogger este una dintre cele mai accesibile mașini de familie din Europa. 

Va exista și o variantă oficială, dar până atunci, cu ajutorul spaniolilor de la Camperiz, modelul producătorului de la Mioveni poate deveni una dintre cele mai accesibile mașini de camping de pe piață.

Compania iberică a dezvoltat un kit modular, compact, care vine instalat în portbagaj. Așadar, al treilea rând de scaune a fost eliminat.

Kit-ul include o saltea pliabilă, care se transformă într-un pat cu lățimea de 1.05 metri, un spațiu de depozitare de 60 de litri sau un frigider cu capacitatea de 15 litri, și o chiuvetă portabilă. La nevoie, aceasta ține loc de duș, iar apa provine dintr-un rezervor de 12 litri.

Cuptorul pe gaz este opțional. La fel sunt și masa și scaunele pliabile, sistemul de apă caldă și portbagajul auxiliar, cu o capacitate de 480 de litri, care vine montat pe plafon.

Pentru interiorul Daciei Jogger, spaniolii au pregătit un sistem de iluminat cu LED, port-uri USB, priză la 12 V și o baterie suplimentară de 100 de amperi. Mai mult, geamurile au fost acoperite cu 9 straturi de protecție termică.

Așa cum spuneam, prețul unui kit Camperiz variază între 23.295 de euro și 28.728 de euro.

via Carscoops

  • Moldovean, miercuri, 31.08.2022 10:56

    Cu cât crește greutatea mașinii? Nu de alta, dar are motor de 1.0 :) Și oricât am apărat Dacia, 1.0 nu se pretează pe Jogger. Pe Sandero și Logan merge. Dar dacă Ford băgase 1.0 și pe balena de Mondeo, ce ne mai miră?

  • ds, miercuri, 31.08.2022 11:36

    Jogger, cel cu 5 locuri, nu este cu mult mai grea decât Stepway, este vorba de doar 100-120 kg în plus, iar ceea ce a adăugat firma respectivă pentru camping nu cred că depășește 60-70 de kg, așa că nu văd de ce nu ar face față motorul. Chiar dacă se mai pun la socoteală 1-2 copii și ceva bagaj.

  • Kap, miercuri, 31.08.2022 11:59

    M-am uitat acum, Jogger cu GPL și 7 locuri, teoretic cea mai grea, are 1252 kg. Față de primul MCV cu motor de 1.4 aspirat e OK, dar dacă au eliminat alternativa dCi era bun un 1.33 TCe ca pe Lodgy. Problema e că mașina asta e un Săndel alungit, iar compartimentul motor nu e proiectat să acomodeze TCe-ul în 4 cilindri, așa că au trântit doar varianta cu injecție directă a lui 1.0. Practic mașina asta vine un singur motor în 2 variante apropiate, în schimb i-au pus un preț gogonat. Totuși se pare că le ține, văd că vânzările merg.

  • r, miercuri, 31.08.2022 13:07

    Cea mai tare idee de afaceri. O saltea (neortopedică) și cu două lăzi (una înăuntru și una deasupra) îi dublează prețul. Nu mi-i clar dacă are în dotare și o oliță sau un tufiș artificial după care să rezolvi ceva probleme existențiale. Eram eu copil când campiștii români puneau câte o saltea în dacia 1310 break. Unii aveau chiar și butelie normală de aragaz.

  • idic, miercuri, 31.08.2022 15:44

    Cumpărătorul de jogger ar putea fi șocat să afle că un cort de 6 persoane, cu cric, antenă satelit, plită și tablou de Grigorescu nu trece de 500 Euro.

  • jegăr, joi, 01.09.2022 20:35

    O mașină pentru cărat zugravi poate fi transformată într-o mașină de camping?