Dacia Explorer: ediții limitate în Franța pentru toată gama de modele cu culori exclusive pentru caroserie
Dacia a lansat pe piața franceză ediția limitată Explorer pentru noul Logan MCV Stepway, care se alătura astfel modelelor Sandero, Lodgy, Dokker, Logan MCV și Duster, disponibile de asemenea în această variantă.
După lansarea din cadrul Salonului Auto de la Geneva de la începutul lunii martie, Dacia Logan MCV Stepway primește acum o ediție limitată numită Explorer.
Aceasta este disponibilă doar pe piața din Franța, iar principala diferență comparativ cu versiunea standard este disponibilitatea unei noi culori exclusive pentru caroserie, numită Iceland Grey, o nuanță de gri închis.
În plus, partea centrală a dashboardului și a gurilor de aerisire beneficiază de detalii portocalii, iar această culoare este folosită și pentru tapițeria realizată din două materiale, dar și pe podea.
Toate aceste noutăți incluse în ediția limitată Explorer sunt deja disponibile și pe celelalte modele pe care Dacia le are în gamă: Sandero, Lodgy, Dokker, Logan MCV și Duster. Interesant este însă că, în cazul lui Sandero Stepway, Dacia oferă și o culoare de caroserie suplimentară, numită Ochre Orange, o nuanță de portocaliu închis.
Noua ediție limitată Explorer pentru Dacia Logan MCV Stepway va fi prezentată în cadrul unei săptămâni promoționale în rețeaua de dealeri din Franța începând din 8 aprilie. În plus, tot pentru piața franceză, Dacia a anunțat lansarea unei campanii promitionale prin care modelele cu o vechime de cel puțin 6 ani pot beneficia de prețuri mai mici pentru diverse operațiuni de întreținere realizate în service.
Via Dacia
Bune si astfel de stategii de marketing pentru atragerea de clienti noi, dar in loc de aceste noi nuante de vopsea, cei de la Dacia ar trebui sa umble serios la insonorizarea modelelor sale si, in special, a Logan-ului berlina. De ceva vreme, folosesc un Logan cu motor de 0.9 cmc, in varianta de echipare Laureate, fabricatei 2016, si este foarte zgomotos in timpul rularii, mai ales la viteze de peste 100 km/ora. Pasajele rotilor nu sunt deloc izolate fonic, iar intre compartimentul motor si habitaclu materialul fonoabsorvant lipseste, desi capota motorului este prevazuta cu izolatie fonica. In continuare, capacul portbagajului nu este izolat fonic. Poate ca si tabla foarte subtire a caroseriei are rolul ei in izolarea fonica. Am fost dezamagit, mai ales ca multi "specialisti" din presa auto au spus ca este un model silentios.